Stránka 4 z 6

Napsal: sob led 17, 2015 6:45 pm
od Ivan Hofman
Já bych nikoho hned neodsuzoval, třeba to opravdu dělají z dobré vůle a chtěj pomoct a narovnat poměry v dopravě .Dejte ji rok , třeba je tady jednou budem blahořečit že se hnuly ledy :lol:

Napsal: sob led 17, 2015 6:58 pm
od roadtrain
o tom není diskuse,za dobře odvedenou práci náleží dobrá mzda.
na druhé straně,je spousta lidí (naštěstí ubývají) co si myslí,že jen tím že dojdou na pracoviště se jim náleží dobrá mzda.
na druhé straně zaměstnavatelé musí pochopit že si musí budovat kvalitní zaměstnance,kvalitní team.a pochopitelně jej i dobře zaplatit pokud to vše funguje jak má,bohužel u nás a nejen to fungují zaměstnavatelé poněkud demotivačně.snad jejich vnuci už budou někde jinde.

Napsal: sob led 17, 2015 7:01 pm
od martin440
Honzo s tím ..souhlas, cesta bude ještě dlouhá ...pokud nějaká

Napsal: sob led 17, 2015 7:11 pm
od roadtrain
cesta je,jen je třeba vychovat podnikatelskou elitu a tu nevychováš za 25 let po 40 letech nic nedělání,nezájmu a pokřivené ekonomice.

Napsal: sob led 17, 2015 7:29 pm
od delivio
klukovi kterému bylo v té době osm let nešlo pokřivit charakter a morálku.Snad jen pokud to neměl geneticky vrozené. Dnes takový klučina podniká a nemůže mu přijít na jméno velká část lidí včetně určitých podnikatelů v sousedním státě. O nějakých 40ti letech to není kluci.
Vymlouvat se můžeme i na sedláky u Chlumce nebo jinou část historie.
Spíše to bude o jiných věcech. Zakladatel napsal jeden fakt pokud nic nebudete dělat pro změnu tak nikdy nebude žádná.A v tom mají pravdu i když nemusíme v jiných věcech souhlasit.

jinak roadtrain souhlas

Napsal: sob led 17, 2015 8:10 pm
od roadtrain
podnikatelská "elita" se musí vychovávat,podnikatelské prostředí se musí vyčistit od pravě takových rádoby podnikatelů.jakto že v NL si plácnou a obchod je uzavřen,tady můžeš mít smluv jak je bible tlustá a nakonec musíš k soudu kde se spravedlnosti nedovoláš protože ti někdo nezaplatil za tvé služby.bylo by najivní si myslel že na západ od nás nejsou vykukové,ale zdravé podnikatelské jádro,občanská společnost si snimi poradí.a to vše nám ještě chybí a bohužel,40 let od nás elity utíkaly (já se jim nedivím) a jen tak,že mlasknem prstem se nám zde neobjeví.
je fajn že někdo vymyslí něco co může pomoci jak lidem co např.nemají pár tisíc na ŘP,a firmám získat zaměstnance.

Napsal: ned led 18, 2015 11:29 pm
od myky
A nebo je to celkem jedniduše takhle:
Píše že řidičák s profesákem je za 80, přitom je to za 40, takže z každýho maji 40 za zprostředkování....

Napsal: čtv led 22, 2015 5:59 pm
od roadtrain
ty taky pracuješ zadarmo?

Napsal: pát led 23, 2015 9:05 am
od RADO71
Roadtrain:Zajímavý dotaz.V kontextu se mzdou za zprostředkování mám pocit,že ano.Já pracují zadarmo :) A nebo jsou to právem těžce vydělané peníze,najít někoho do této profese :-)Na jiném místě tady Sof píše,že různé dotace způsobují,že se trh nechová jako trh.Přesně.Chápu...náborové akce zaujaly určitě nejednoho podnikavého.Určitě takto ochotným a vstřicným přístupem,seženou spoustu samostatných, řidičů (takové určitě hledají)do firem,které svým novým zaměstnancům poskytnou stejně kvalitní servis v jejich začátcích.

Napsal: sob led 24, 2015 1:24 pm
od Netopejr
Hmm, tak jsem to tu znova pročetl - pomalu a pořádně.
Jako myšlenka pomoci do začátku jedobrá to ano. Ale. Je tu to ALE.

Problém nevidím v tom, že chybí řidiči (prý 5000) :smich:
Problém je u dopravců! Proč?! Inu co nabízí? Lži - mne při přijetí říkali 3týdny a 5dnů doma (nárok mám na 6dnů dle zákona).
Peníze?! Jaké? Ten směšný základ? Nebo mi něco uniklo...?
Ale o.k. Proč se neřekne konečně jak to je opravdu? Že dopravci mají mezi sebou dohody o nepřebírání zaměstnána (řidičů)!
A je to ho více.

Jinak to není zase takový problém přes PÚ získat C, C+E a profesák i bez "požehnání" potenciální firmy (můj případ).

Jen mne napadá, proč probíhá chodit do dopravy? Proč? :shock:
Nějaký důvod, položený na rozumném a logickém základě nenápadná. Nic mne nenápadná, nic.

Napsal: ned led 25, 2015 6:29 am
od KOPAL22
to netopejr
máš chybu v popisu/nebo jak se to jmenuje-dole/
Czech není 1+1=?
ALE JE pro známého - 4
pro cizího - 3
a pro mne - 5
Jinak v globále máš pravdu,jen je mě Tě líto ,že jsi zatím u volantu v CZ!!!
Já byl několik let v NL/tahal jsem kontejnery po EU/ a byli to nejkrásnější roky za volantem.
čus

Napsal: čtv led 29, 2015 6:30 am
od pučanges
ja bych to s tou nezamestnanosti tak cerne nevidel,pisete 500 tis lidi,z toho je tady ale 300 na davkach a jsou k tomu vedeni od malicka vychovou,cim vic deti-tim vic penez a ti makat nepujdou za zadnou cenu...ale papirove jsou nezamestanani,tak i s nimi se pocita :-) ..osobne neznam nikoho,kdo by byl dlouhodobe,roky nezamestnany..

a desi me ta suma za papiry, 80 tisic? to to slo tak nahoru? Ja je delal 2 roky zpet za 35 i s profesakem + 3x zkouska asi 800 a + benzin na dojizdeni a platil si to sam,proto jsem hledal a ptal se ruzne...taky jsem mel nabidku na profesak za 26 apod,ze se seslo malo lidi a tak,proto to stoji jednou tolik,tak jsem se zasmal a tipnul tel....a nebo to je zas zpusob jak tu EU ojebat o penize? Rekni si 80,oni ti to daj a pak se sabnem?

Napsal: čtv led 29, 2015 7:19 am
od delivio

Napsal: sob led 31, 2015 1:50 am
od Tatrol
delivio.
Že tam je hodně poptávky po řidičích MKD...

Napsal: sob led 31, 2015 9:55 am
od truckerpraha4
Přečtěte si prosím zákony, ani rekvalifikace přes Úřad práce neznamená, že dotyčnému, který zde nabízí mj. zajištění rekvalifikace přes ÚP poté vyplatí
80. 000,- Kč, strop je maximálně 50. 000,- Kč.
A jak píší kolegové, pokud potřebuješ papíry na truck, zajdi si na ÚP sám, nevidím důvod , aby se na tom kapsoval někdo jiný, zejména pak následným zajištěním super práce , výplaty, která bude celá na pásce atd. A jak zde již psali kolegové, ani údajně povinný příslib zaměstnání mnohdy ÚP neřeší.....