Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
No jen chapi z vychodu vanoce vubec neresi,takze jich stoji plno pres vanoce na A2 treba,myslim tim Rus,Ua,By.Takze zas tak vymeteno tam neni.Navic dodrzujou zoodpovedne ,,pitni ,,rezim,stim je treba pocitat jak se postavis vedle nich.Od hlasite musik,po nekonecne startovani motoru,jeden zhasne druhy nastartuje tim jsou vyhlaseni.
Neřeším...
- alpenbiker
- Příspěvky: 266
- Registrován: pon bře 04, 2013 11:56 am
- Bydliště: Ústí nad Labem
sof
Že se Ti do toho pletu...nebude to tím, že Němci mají svátky 25 a 26 a ne 24ho?
Re: JakubS
určitě je, borec co jezdí u TransPatrika Turecko má scanii torpédo a platí povolenky na délku.
Re: JakubS
No já jsem si právě říkal, že jsem to doteďka viděl jen se sklopkou či cisternou. S klasicky dlouhým návěsem jsem to teď potkal prvně.
Re: JakubS
Vyhořel mi notebook, takže jsem teď out a z mobilu na to nemam moc nervy. Jen k sekci Volvo - Náhodou je nové FH super kára. Téměř všechny poruchy se opraví samy. Stačí jen chvilkova narkoza v podobě odpojení od baterek a zas to fičí
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: JakubS
Vsak jo.Naposled jsem to aplikoval vcera,tuto opravu.Stal jsem na place,myju auto,sef otevre okno a jen zahulaka,Jozin,vypni odpojovac,ten blb dynaflet mi zase pise ze chrapes jeste na Olszyne(prechod D-PL.temer 400km z placu)
Neřeším...
Re: JakubS
Už nad tím chvilku tak přemýšlím... Nestálo by zato, kdyby na nějakou váhu nákladu mohlo být použito pouze auto s odpovidajícím výkonem? Myslím to jako že by třeba na celkovou 40t muselo být auto minimálně s 500PS a podobně. Postupně to odstupňovat až řekněme po 10 tun nákladu (pro mě po prazdnu)
Dnes a denně se totiž potkávám s kamiony o vykonu třeba 410PS a na hrbu plnou sklopku hlíny. Tak samo cisterny, sila apod. Ty váhy na tyto nevýkoné motory jsou prostě moc a potom ty rychlostní rozdíly ve stoupáních jsou obrovské, čož má za následek časté krizové situace. (všichni orosené čela a týpek na špici v klidu)
Pro příklad. Dálnice se zákazem předjíždění, kilometrová kolona kamionu, na špici týpek s takovýmto strojem. Příjde stoupání, týpek se sotva škrábe a kolona za ním dupe po brzdách. Samozřejmě ten dvacátý kamion už musí zastavit, třicátý už zastaví na minutu atd atd. Hned je na vlnách vysílaček veselo a všichni se vyptávájí co že se tam vpředu stalo. Dost často se stane že se v takovýchto bleskových stau někdo nedobrzdí (abstand- rozestup, je pro celý východ neznámy pojem) a neštěstí je na světě. Nebo to pár kamionů (nebudu psát národnost, ale všichni víme) pošle do levého pruhu a to zas mají řidiči osobáků co dělat, aby stihli zareagovat atd atd.
Už vůbec nemluvě o napojování se na dálnici, kdy takové auto potřebuje k dosažení "normální" dálniční rychlosti 2-3km a pak zase nastává ta samá situace jak jsem psal výše.
Samozřejmě že to není nic proti řidičům takových aut, ale proti šetřivým dopravcům, co koupí auto s levnou motorizací a myslí si, že kdy se to vydrápe na kopec (jedno jak), tak to stačí. Nechají si auta postavit na vození prázdných beden, či popcornu, ale když se pak naskytne SUPER VRATKA do Česka, podobě 25tun dřeva, železa apod., neváhají to do toho najebat stejně. Však co, to auto to uveze a my máme odfajfknuto.Ostaní MFP. Uveze, ale jak?
Kdyby se zavedlo, že ke každému nákladu, MUSÍ být připsán požadavek na minimální výkon auta (udělal bych to tabulkově) tak by hned všichni objednávali auta 500 a výš, hned by bylo na cestách bezpečněji, provoz plynulejší atd atd.
Blbý nápad?
Dnes a denně se totiž potkávám s kamiony o vykonu třeba 410PS a na hrbu plnou sklopku hlíny. Tak samo cisterny, sila apod. Ty váhy na tyto nevýkoné motory jsou prostě moc a potom ty rychlostní rozdíly ve stoupáních jsou obrovské, čož má za následek časté krizové situace. (všichni orosené čela a týpek na špici v klidu)
Pro příklad. Dálnice se zákazem předjíždění, kilometrová kolona kamionu, na špici týpek s takovýmto strojem. Příjde stoupání, týpek se sotva škrábe a kolona za ním dupe po brzdách. Samozřejmě ten dvacátý kamion už musí zastavit, třicátý už zastaví na minutu atd atd. Hned je na vlnách vysílaček veselo a všichni se vyptávájí co že se tam vpředu stalo. Dost často se stane že se v takovýchto bleskových stau někdo nedobrzdí (abstand- rozestup, je pro celý východ neznámy pojem) a neštěstí je na světě. Nebo to pár kamionů (nebudu psát národnost, ale všichni víme) pošle do levého pruhu a to zas mají řidiči osobáků co dělat, aby stihli zareagovat atd atd.
Už vůbec nemluvě o napojování se na dálnici, kdy takové auto potřebuje k dosažení "normální" dálniční rychlosti 2-3km a pak zase nastává ta samá situace jak jsem psal výše.
Samozřejmě že to není nic proti řidičům takových aut, ale proti šetřivým dopravcům, co koupí auto s levnou motorizací a myslí si, že kdy se to vydrápe na kopec (jedno jak), tak to stačí. Nechají si auta postavit na vození prázdných beden, či popcornu, ale když se pak naskytne SUPER VRATKA do Česka, podobě 25tun dřeva, železa apod., neváhají to do toho najebat stejně. Však co, to auto to uveze a my máme odfajfknuto.Ostaní MFP. Uveze, ale jak?
Kdyby se zavedlo, že ke každému nákladu, MUSÍ být připsán požadavek na minimální výkon auta (udělal bych to tabulkově) tak by hned všichni objednávali auta 500 a výš, hned by bylo na cestách bezpečněji, provoz plynulejší atd atd.
Blbý nápad?
- Globe
- řidič angličáku
- Příspěvky: 4787
- Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: JakubS
Blbý nápad. Resp. Idea asi dobrá, ale neproveditelná. Protože naložíš 24t do 490ps (nebo kolik to je přesně) Mercedesa a v kopci se na tebe budou lepit všichni od 480 vejš napříč značkama... pak předjedou mercedesa, v dalším kopci bude brzdit iveco, protože má při stejým výkonu menší krouťák. Na další rovince oprášej i iveco, jenže další kopec je bude brzdit 490 Scania, která má sice koně i krouťák, ale po nakalibrování tachografu přehodili gumy, takže pojede po rovině jen 87, pod kopcem se míň rozjede, blbě zařadí a pojede taky pomalu, a pak se sejdou dvě scanie, jedna S500 s řarovým šestiválcem, druhá stará R500 s osmiválcem.. taky nepojedou stejně... atakdáleatakdále.
Re: JakubS
Tak až tak do detailů jsem to nedomýšlel. Jasně že to auto s více tunama bude vždycky pomalejší, než to co jede třeba s 5ti. Ale už by se nestávalo, že si v kopci o něho rozbiješ hubu, když on pojede 30-40 a ty 90.
Nedávno jsem na vlastní oči viděl nadměr tří osý MAN 480!!!!!! a za sebou táhl nějakou tramvaj (50-60tun?) Jak je toto kurva možné??? Ten krám netáhne ani poprázdnu, natož s takovým nákladem!
Samozřejmě předjet to nešlo a kolona od Ansbachu po Rozvadov. To bylo žůžo...
Nedávno jsem na vlastní oči viděl nadměr tří osý MAN 480!!!!!! a za sebou táhl nějakou tramvaj (50-60tun?) Jak je toto kurva možné??? Ten krám netáhne ani poprázdnu, natož s takovým nákladem!
Samozřejmě předjet to nešlo a kolona od Ansbachu po Rozvadov. To bylo žůžo...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 54 hostů