Stránka 16 z 52

Re: JakubS

Napsal: stř kvě 17, 2017 10:50 pm
od martin440
JakubS píše:
úte kvě 16, 2017 9:22 pm
...zas nepřeháněj :oops: Tata vždycky říkal: Líná huba- hotové neštěstí.
prostě si tu číču asi okouzlil svěžím vzhledem a smutným pohledem :wink: :mrgreen:

Re: JakubS

Napsal: čtv kvě 18, 2017 6:50 am
od Venca80
Pravda,pravda v takovych situacich se hodi dobre natrenovany psi pohled :-) ....ne ale vazne. Plynula nemcina udela svoje, co si budem vypravet. S nejakym blekotou by se asi nemazlila :-/

Re: JakubS

Napsal: čtv kvě 18, 2017 9:09 am
od sof
.

Re: JakubS

Napsal: čtv kvě 18, 2017 8:22 pm
od JakubS
Martin440- Že by? Joo tak proto se ptala jak často tama jezdím a chtěla číslo :lol: Ještě že jsem charakter a nedal jsem ji 8)

...ale vážně- spíš jsem měl štěstí a holka asi uznala, že to tam měli blbě značené. S němčinou to nemělo ani moc společného...

Re: JakubS

Napsal: čtv kvě 18, 2017 8:41 pm
od JakubS
...ale dneska jsem měl kontrolu, jakou ještě nikdy. Worgl, klasika. Z dálnice stahovali všechny kamiony. Průjezd přez váhu ještě normálně a už už jsem z tama vyjížděl a skočil mi před auto celník. Takže odstavit a kontrola. Papíry- v cajku, mrkli na náklad (hlína+kamen) vše ok. Pak že se chcou mrknout do nadrže na naftu :shock: (asi jestli nejezdíme na červenou) Ale co mě nejvic dostalo, že kontrolovali i AD blue :shock: Prý že jezdí hodně přeprogramovaných LKW i bez AD blue. (slyšel jsem to prvně)
Celníci uspokojení, vše v cajku, docela příjemní týpci.

...pak nastoupil na mě polizei, takže komplet doklady, karta, prac.smlouva, vyplatní pásky, kontrola ADR výbavy, gum, nakonec mi dal ještě fouknout. V duchu jsem si říkal, že mi ještě posvítí baterkou do řiti a bude to komplet :lol:
Těžce jsem mu asi otrávil den, bo vše bylo ok (asi se nedíval na V diagram) popřál mi gute fahrt a já mohl odjet.

cca hodina v prdeli, ale bez ztráty kytičky, tak se musím pochválit 8)

Re: JakubS

Napsal: pát kvě 19, 2017 5:10 pm
od martin440
:thumbud: :housle:

Re: JakubS

Napsal: sob kvě 20, 2017 9:21 am
od jozin
V diagram je funkce ktera usvedci vsechny letce.Jen plno lidi vubec nevi ze to tam je.Worgl je vyhlaseny,me stal posledni prujezd sto e kvuli 100kg.Tolerance zadna mi sdeli.Karta ok,auto tehda fungl,takze taky nic,kurty antischmatte,full,tak uz nebylo co najid.Stim adbleu mel pravdu,plno aut to ma odpojenych,na to jsou specialisti polaci,ti maji odpojeny nejen tachograf vypinacem ale i ad blue.Kontrola ITD u Gliwic to kontroluje bezne,ale tam tudy asi nejezdis.Jinak jsem te asi potkal,streda vecer,u Kirchberg A6 kolem 19h,ty smer HLB,jel jsi vsak proti ostremu slunci.

Re: JakubS

Napsal: sob kvě 20, 2017 10:22 pm
od JakubS
To byl asi nějaký kolega. Od pěti už jsem měl fajront na Breneru.

Re: JakubS

Napsal: ned kvě 21, 2017 10:05 am
od martin440
tak sem se nechal čeče nachytat ... tady...

https://www.google.cz/maps/dir/49.34782 ... ,15z?hl=cs


letim si jako dycky a najednou v křoví červený voko a blesk jak kdyby bouchlo trafo v elektrárně.... ja tam asi 85 :wall: nikdo nic neřek samozřejmě po CB páč mezi čechama na kurwu nenaraziš že ? :D tak sem zvědavej kolik přijde ..... tohle si asi ujít nenechaj :|

Re: JakubS

Napsal: ned kvě 21, 2017 3:49 pm
od mr65
Kubo, nerozumím dvěma věcem : jak kontrolovali AD blue, to jako že čuměli na budík, nebo dokonce do té malé dírky v bandasce na AD ? Když už by to šlo nějak ojebat, tak by tam dotyčný pár litrů nechal a kdyby něco, tak že zrovna chtěl zastavit dotankovat, ne ?
No a ten náklad, to se vozí do, nebo ze zahraničí hlína a kamení ? Copak toho není v každé zemi dost..? Anebo už se vozí i písek na Saharu..?
No a jinak, tenhle blog čte určitě hejno lidí, tak třeba někdo poradí : v Actrosu ( ovšem zřejmě to je i u jiných nových aut) mi každou chvíli kecá z reproduktorů jakási baba : pozor, stavební práce ( široko daleko nic..), pozor, zúžení jízdního pruhu ( už jsem tři km v něm..), onehdy se vleču do kopce na D1 asi 47 km/h ( 420 koní a 20 tun ve frigu ) a baba hlásí : pozor, D1 nebezpečí, pomalu jedoucí vozidlo.. Čuměl jsem jak puk a moc by mě zajímalo, jestli mluvila o mně... No prostě, dá se to nějak vypnout ?? Prošel jsem nastavení vozu na palubce i nastavení na tom velkém displeji rádia, navigace atd, ale nikde jsem tu možnost neobjevil.

Re: JakubS

Napsal: ned kvě 21, 2017 6:26 pm
od sof
T.

Re: JakubS

Napsal: pon kvě 22, 2017 7:55 pm
od JakubS
Tak kontrola ad blue proběhla stylem, že se mě zeptal,kdy jsem naposledy tankoval a jestli mám od toho doklad. Pak se ještě mrknul na ukazatel ad blue na palubce. Kdybych ten doklad neměl, netuším jak by to kontroloval.
jinak ze se vozí kontaminovana hlína (azbest) přes tři státy není zas tak nic moc zvláštního. Není zas tolik firem, které to umí zpracovat. Dřív jsme nakladali dokonce i skvaru ze spalovny až u Neapole. Z Rima se kontejner poslal vlakem do Milána (Busto) druhý šofér to pretahl do Verony a z tama zase vlakem do Norinberku. A přesto všechno jim zbyl ještě vývar jak prase. Je to neskutečný byznys. Jooo to byly časy... 8)

Re: JakubS

Napsal: pon kvě 22, 2017 8:36 pm
od Pavel Šebek
Tak to já bych byl druhej, ad blue tankuju na podniku z barelu, takže doklad nemám, ale na druhou stranu, moje nejdelší trasa je vždycky na 27km vzdálenou obalovnu, takže pře Brenner pojedu až v létě osobákem.

Re: JakubS

Napsal: úte kvě 23, 2017 9:39 pm
od jozin
Nevim co na tom nechape nekdo.AD blue stoji penize,jde o to aby to auto zadne ADblue nespalovalo.Koruna ke korune...

Re: JakubS

Napsal: stř kvě 24, 2017 12:37 pm
od mr65
Jožine, tentokrát jsi to (zcela výjimečně) nepochopil ty... Řeč byla o tom, JAK ti policajt zkontroluje AD blue, případně jestli ti ho auto žere, ne PROČ. Doklad o tankování není řidič povinen mít u sebe, navíc spousta firem má velkou bandasku s těma chcankama na dvoře a každý si doplní dle potřeby. Jen u té mojí to je opačně, na dvoře je stojan s naftou a pro AD blue musím na pumpu, ovšem jen na tu, která bere kartu Eurowag, což v mém případě znamená Jažlovice, nebo Měřín, takže opruz, kvůli 40 - 50 litrům AD čekat ve frontě až jiní neberou stovky litrů nafty.