Stránka 22 z 52

Re: JakubS

Napsal: čtv čer 28, 2018 7:30 pm
od M.Z.
:lol: to se asi těšíš na každou další jízdu.

Re: JakubS

Napsal: čtv čer 28, 2018 10:40 pm
od sof
.

Re: JakubS

Napsal: pát čer 29, 2018 9:58 am
od Pavell
neresili jste nekdo blbe se sjizdejici gumy na navesu? na prostredni naprave se mi strasn sjizdi kraje na obou gumach. jak venkovni, tak vnitrni strana. tlak pneu je vzdy ok. 9 atm.

Re: JakubS

Napsal: pát čer 29, 2018 11:27 am
od Pavel Šebek
sof: nic si z toho nedělej, já mám jen 400 koní a vozim 6 tun 8)

Re: JakubS

Napsal: sob čer 30, 2018 7:24 pm
od jozin
Jakub-me to pro zmenu silene tere predni gumy.mam tam nove balony Michelin,55 profil,stim limcem,na hlinach,a ubyva to pred ocima doslova.Jako ze na puvodnich jsem najel jel 470 a byl jsem zjeban jako nejveti blb na firme,tyto neujedou ani dve kila stakovou.K volvu-do 300 000 to pusobilo jeste celkem solidne,ted po pul mega se to cele trepe,ma to hnusny zvuk,nejede,furt neco vypaluje atd.Plecka to je.....

Re: JakubS

Napsal: sob čer 30, 2018 8:12 pm
od martin440
Vyházel bych si svoje věci, hasičáky bych hodil někam do škarpy a ještě bych si od toho odpálil cigáro. ............................. :mrgreen: :thumbud: :thumbud: :smich: :smich:

Re: JakubS

Napsal: sob čer 30, 2018 11:21 pm
od JakubS
Ono to je težko. Šéfové firem ve snaze ušetřit za nákup výkonného auta, berou ty levnější motorizace. Pak za to zapojí plnou bečku či sklopku a šofére trap se. Pak stačí jakékoliv stoupání se zákazem předjíždění a mých 540PS jsou mi stejně na prd, když na špici funí nějaký Willy Betz se sklopkou a 410ti PS.
Těžko se zlobit na šoféra. Mi kdyby dali auto s takovým výkonem, tak s tím taky asi moc neudělám. Ale je to prasárna. Už jsem to tu někde psal. Měl by být dán nějaký minimální akceptovatelný výkon na určitou tonáž nákladu. Např.náklad 20t+, minimálně 500PS. Nemáš? Odchod. Val nakladat dámské vložky...

Re: JakubS

Napsal: ned črc 01, 2018 9:02 am
od jozin
Tak jsou firmy co jezdi s 750tkama,ty zas nadavaji na nejake petikulle..TO mas jedno.Jezdeni neni kolikrat jen o vykonu,dobry ridic co umi predvidat pojede svizne i s relativne slabym autem.Navic to oznacovani v konich je takove zavadejici-treba nova scanie 450 opravdu ,,jede,, na to kolik to ma koni na masce na psane.Spis by meli zrusit ten zakaz predjizdeni,treba na krizu u Kassel A4 A7 kde je 5 pruhu k cemu to tam ten zakaz je to nechapu,jen se nicu asfalt a auta funi zbytecne za sebou jak kaceny.

Re: JakubS

Napsal: ned črc 01, 2018 8:42 pm
od martin440
JakubS .... Měl by být dán nějaký minimální akceptovatelný výkon na určitou tonáž nákladu....

on na to předpis je ..na TUV to kontrolujou , když schvalujou max tonáž ..ale platí to jen pro těžkou.... nebo kdysi platilo .... tenkrát čsad koupilo steyer 6 krát 6 ...rakous to liaz :mrgreen: 390 ponny :mrgreen: a 4osy hlubiňák a vycházelo to na max asi 45-47 tun nákladu ...dojeli na TUV v D a ouha ...dali jim povolení na asi 33 a zdar ... tak sem se řechtal jako kráva a nadal jim do dementů , když už byli k mání pětikila nebo 470...twl to je prej drahý :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: a my tahali 100 tun s dvěma tatrama s psaným výkonem dvakrát 360 což dělá 720 na celkem 1OO t náklad 50 t tatry + okolo 20t podval :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: bylo to spočítaný i v povolení výkon na tunu celkový hmotnoosti , ale je to dávno a nejmíň jsme měli okolo 1,72 ps /tuna mam dojem .....

Re: JakubS

Napsal: pon črc 02, 2018 6:39 pm
od mr65
Jožin : tak jsem díky tobě zjistil, že jsem cyp a špatný řidič, co neumí předvídat, bo nejedu svižně s Actrosem 420, který tahá frigo návěs naložený víc jak dvaceti tunama, dohromady tedy souprava často na hranici 44 tun, do kopců na D1 rychlost 50 km/h, převodovka na 9...Ale to už jsme tady řešili na jiném fóru. Kdo takovou situaci se slabým autem a těžkým nákladem nezažil, neví o čem je řeč.
Přesně jak říká JakubS, odstupňovat možnou tonáž od výkonu auta, když firma vozí jen polystyren, ať si koupí klidně 410, nebo i slabší, když chce naložit 15 a více tun, minimálně 480... Anebo : pokud ti na dálnici vinou slabého auta a těžkého nákladu klesne rychlost do kopce pod 80, povinnost prvním výjezdem z ní ven ! A platit by to mělo i pro ty rumunské dodávky, co mají naloženo 4-5 aut a do kopce se táhne 40km/h

Re: JakubS

Napsal: pon črc 02, 2018 9:59 pm
od JakubS
Přeesněěěě

Re: JakubS

Napsal: pon črc 02, 2018 11:18 pm
od sof
.

Re: JakubS

Napsal: úte črc 03, 2018 8:36 am
od jozin
Tak rumunska dodavka s peti autama to je vrchol nasi policie neco takoveho vubec nechat jet po ceste...Neni to videt ja vim.K tem tunam,ted mam 2t,smer GB,Exceter,a jede se uplne na nic.Fouka,auto ma odpor a jede furt pod plynem.Za 15litru to urcite nepojede jak si mysli nekdo.Jak rikam ,pro muj vehikl je deset tun ideal.

Re: JakubS

Napsal: stř črc 04, 2018 7:57 pm
od DriverBrno
tak když někdo klesne pod 80 km/h, tak pomáhá na dotyčného zezadu pořádně blikat dálkovýma, získaný čas pak upotřebit na hledání místa k zaparkování :wall:

Re: JakubS

Napsal: pát črc 13, 2018 8:13 pm
od jozin
V nasi firme za mesic treti utrepana trubka od nafty,vzdy v nemecku,pak servis..Tady to suodruzi ve Volvu opravdu nezvladli...(vsechny volva made in belgium,zadny ,,šved,,,v nasi firme)