Moderátoři: martin_100, Globe, Chomuťák, BajlachVT, tatracyber
Re: Prouza88
je to man tgx 33.500
Re: Prouza88
A hele ho
Není to zakázaný dávat jednu kurtnu zešikma ke dvoum klanicím? Kdyby jedna popojela máš to volný? Se ptám, nevím to
6x4 že a máš velkou boudu? Jinak, jak to myslíš, že si zvykáš Dyť už to máš dva roky ne, za měsíc seš zvyklej a za 2 už s tím jakš takš umíš..
Se zase zeptám já, není lepší do toho terénu vlek s balonama? Nemyslím velký balony co máš vpředu, ale ty malí tlustý kvůli těžišti, nějak 425/50? Ten tuplák musí mejt odpor, je těžkej a tahá blato ne?
Není to zakázaný dávat jednu kurtnu zešikma ke dvoum klanicím? Kdyby jedna popojela máš to volný? Se ptám, nevím to
6x4 že a máš velkou boudu? Jinak, jak to myslíš, že si zvykáš Dyť už to máš dva roky ne, za měsíc seš zvyklej a za 2 už s tím jakš takš umíš..
Se zase zeptám já, není lepší do toho terénu vlek s balonama? Nemyslím velký balony co máš vpředu, ale ty malí tlustý kvůli těžišti, nějak 425/50? Ten tuplák musí mejt odpor, je těžkej a tahá blato ne?
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
-
- Příspěvky: 7527
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Prouza88
Ivan,vystihl jsi to jednoduše ten princip couvání.casem jeste zjistíš kde je bod zlomu abys to jeste byl schopen srovnat plynule a je to.Pak už jen stáhnout okno loket ven a zkušený pohled do spiglu ať můžou ,,navesaci,, čumět
Re: Prouza88
Na tu kurtu přijdes až budeš vozit 2m bud dáš 2 nebo jednu takhle našikmo to jsem převzal od jiných tak to tak dělám. Tuplak je podle lepší mužeš najet víc na kraj a pořád do pangejtu nespadneš neničíš tolik cesty v lese balon vytlačuje do boku a tuplák si to prořízne.Mám 6x4 na soupravě nejsem od začátku asi 6měsíců. Nejdřív se snažíš couvání vyhýbat protože to jde špatně a jsi zvyklej na něco jiného z návěsu pak na to přijdeš a musíš to dopilovat.Je týden že necouváš vůbec a pak zase každý den.Já spíš ale jen nákládám bezrukáče a 90procent jen solo. Ale už je to docela dobrý už to dostanu kam potřebuju. Ještě prej se dá zvednout vlek ve předu a couvat jak s návěsem ale to jsem ještě nepotřeboval tak ani nevyzkoušel.
Re: Prouza88
To by mě zajímalo! Za co ho chytíš? Bys musel za oje, jinak se to nená kde lámat ne, na ruce ta otoč je fixovaná ovládáním ne? Nemáš video?
Jinak sem koukal, tady tomu říkaj "krujiho finta".. Zlomí oje nastranu.. Na co toje? Na lepší rozjezd? To sme dělali v mlíkárně taky nežs naložil, než se oje narovná, táhneš jen auto.. Nebo aby dosáhl až dozadu?
Jinak sem koukal, tady tomu říkaj "krujiho finta".. Zlomí oje nastranu.. Na co toje? Na lepší rozjezd? To sme dělali v mlíkárně taky nežs naložil, než se oje narovná, táhneš jen auto.. Nebo aby dosáhl až dozadu?
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
Zkoušel jsem si to zlomit abych to měl blíž na nakládání a blbě se nakládá dáváš to jakoby přes klanice. Možná na ten rozjezd by to mohlo fungovat. To prizvednuti vleku nevím jen mi to říkal jeden od nás ale neřešil jsem to. Ale pokud zvedne za tu trubku a necháš kleště pootevrene tak by to asi šlo i do lehké zatáčky myslel to tak na dlouhé rovné couvání. Já prizvedaval takhle jednou ale kvůli vyjeti abych zatizil auto. Nejhorší je když se potkáte dva proti sobě a není kde se vyhnou to je pak prdel.
Re: Prouza88
No právě, se mi taky zdá že to pak máš pod úhlem ~15° a vidíš kulový Tak zjisti, na ten rozjezd to dělaj aj tatráci, nebo traktoři, couvou polem rovně a nakonci to zlomíš, pak za malá 3 a než to škubne vleken ty už jedeš
Zkus to taky zjistit, ať to pak neobjevuju znova s tím zvedáním
Jinak, couve dycky ten zkušenější, a když se nedohodnou tak ten mlačí
Zkus to taky zjistit, ať to pak neobjevuju znova s tím zvedáním
Jinak, couve dycky ten zkušenější, a když se nedohodnou tak ten mlačí
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
Takže oj střed tocny čep 259cm,zaves střed poslední napravy275cm, rozvor zadních náprav auto 140cm rozvor auto 460cm přední a první hnana. Rozvor vlek 440cm+130 poslední naprava
Re: Prouza88
Takže oj střed tocny čep 259cm,zaves střed poslední napravy275cm, rozvor zadních náprav auto 140cm rozvor auto 460cm přední a první hnana. Rozvor vlek 440cm+130 poslední naprava
Re: Prouza88
No máš tam hódně dlouhej zadek oproti tý tatře(+40cm), to je daň za tu dlouhou kabinu u mana(rozvor +10cm) a stejně dáš taky 6,2m dřeva Máš od středu náprav 3,45m, to je 45cm delší převis než na tý tatře..
Oje máš 2.60 oproti tatře 2.90.. a to seš celkem o 35cm přes 18,75
No, já bych řval jak tygr ať to zkrátí pane mistr
Oje máš 2.60 oproti tatře 2.90.. a to seš celkem o 35cm přes 18,75
No, já bych řval jak tygr ať to zkrátí pane mistr
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
Není co zkrátit pokud posunou zaves což by bylo komplikované a hodně tak potom bych drbal světla a nárazník. Jediné leste prodloužit oj. A nebo si zvyknout. Poměr pak to svoje ale myslím že to bude plus mínus stejný.
Re: Prouza88
No jó ale to chceš takhle furt jezdit dlouhej? Dvě kontroly a máš po papírech Jó změřím, to já rád upravovat, ladit a vylepšovat Jen si myslím, že babiš to bude mejt podle příručky jak ta tatra
Hele a co ať ti daj jinej vlek?
Hele a co ať ti daj jinej vlek?
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Prouza88
Dlouhej klidně jezdit budu mám vyjímku na 22m. A je to jak píše kolega 153 tady jen o zvyku a já už si hodně zvykám.Kam potřebuju to dostanu akorát to trvá někdy déle.Ale většinou je to o tom že není ten prostor a nebo prostě že to nechce zatočit.Ale když tak o tom přemýšlím z druhé strany tak ta kratší oj byla lepší z hlediska toho prostoru stačilo drobet natočit a už vlek reagoval.Uvidíme až se svezeš ty s čím přijdeš.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Derek88 a 39 hostů