Stránka 3 z 5
Napsal: čtv čer 07, 2012 7:37 pm
od pecco sk 400
Žorž.FH12 není zač. Ale nedělej si zbytečné iluze a naděje, je to jako v autodopravě. Záleží na firmě, lidech a okolnostech. Někdy je to pohoda a jindy s tím máš chut praštit. Každopádně přeji hodně zdaru
.
Napsal: úte čer 19, 2012 4:34 pm
od pecco sk 400
Napsal: ned črc 29, 2012 8:47 pm
od pecco sk 400
Napsal: ned črc 29, 2012 8:47 pm
od pecco sk 400
Napsal: čtv pro 13, 2012 9:03 pm
od pecco sk 400
Napsal: sob led 19, 2013 10:28 pm
od pecco sk 400
Napsal: sob led 19, 2013 10:45 pm
od tomaszvolen
Pecco obdivujem ťa ja by som sa asi p....l palec hore.
Napsal: sob led 19, 2013 10:48 pm
od pecco sk 400
Napsal: sob led 19, 2013 11:30 pm
od pecco sk 400
Napsal: sob led 19, 2013 11:36 pm
od pecco sk 400
Napsal: ned led 20, 2013 9:49 am
od Lukáš Mar1k
Napsal: ned led 20, 2013 9:31 pm
od pecco sk 400
Lukáš Mar1k? díky a pokud bude někdy příležitost, tak doporučuji si ten čas udělat. Zabere to tak 1-2 hodiny, ale je to žážitek. Byl jsem tam už dříve, když jsem tam střídal kolegu na jeřábu, to se ještě běžela ražba štíty, ale rád se tam podívám znovu. V úseku výstavby prodloužení metra A asi už den otevřených dveří nebude, nebot se brzi začne montovat kolejový svršek a lidé by se tam asi přizabily.
Ale ještě mám nějaké fotky ze stavby Tunelů Blanka a z nového Trojského mostu, tak to sem také časem dám. Jen fotky trochu upravím a roztřídím.
Zdar Pecco,
Napsal: stř led 23, 2013 12:00 am
od Voody79
koukám na tvoje super fotky, jsou hodně zajímavé
A celé je to takové netradiční, můžeme nahlídnout pod pokličku věcem, ke kterým se normální smrtelník asi nikdy nedostane..takže za mě díky!
Jen jsem se chtěl ještě zeptat, jak v praxi funguje to bednění o kterém jsi psal dříve, viz. tvoje fotky s tímto popisem: "Pilotové stěny s kotvením a stříkaným ( torkretovaným ) betonem" - sledoval jsem to na pár stavbách v Olomouci (např. polyfunkční dům Namiro - mám to kousek za domem a nebo i stavba nové čtvrti - Šantovka), jde mi o to k čemu tam slouží ty ocelové tyče, které se asi navrtají do terénu a pak se na ně upevňují ty traverzy..nebo jak to celé vlastně funguje?? Nejsem stavař (ani nic technického - mám obchodku), tak sorry jestli se ptám úplně blbě
Napsal: pát led 25, 2013 7:46 pm
od pecco sk 400
Voody79: prvně děkuji za chválu
A k tvému dotazu: Tyče jenž vyčnívají z pilotové stěny, jsou kotvy, které jsou navrtané ( přes stěnu, pilotu ) do okolního terénu a zabranují zhroucení pilotové stěny do stavební jámy. Provedení je takové, že do vyvrtaného otvoru se zasune tyčovina, což je nejčastěji běžná betonářská výztuž, někdy se používají též napínací lana a zainjektují se cementovou či chemickou injektáží. V hotové ochranné stěně stavebního výkopu se ukotvení provádí v místě převázky ( vodorovný betonový ztužující pás ) a nebo se použijí traverzy jako je výše na fotkách.
Zde je podobná debata k tomuto problému:
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=6034&start=915
pecco sk 400
Napsal: sob led 26, 2013 2:50 am
od delivio
Perfektní čtení a fotky