Stránka 2 z 5

Napsal: stř led 01, 2014 7:28 pm
od jozin
Jasan...Opla mam taky doma,tak jsem taky clen klubu.Tak si neco pocti na Opel klubu o Frontere jak to je spolehlive a drzak auto a uvidis..A ten Nemec je nahodou fajn,ze je drahy je druha vec.A na staceni km mas tady ceskou republiku.

Napsal: stř led 01, 2014 8:32 pm
od M.Z.
Fido: o jaké hospodě je řeč?! O Fronteře se nijak dobře nemluvilo, ani když se ještě vyráběla. Pokud ses do ní zamiloval a jen potřebuješ poplácat po zádech, jak jsi dobře vybral, tak pak nechtěj názory ostatních. Je to prostě auto s hodně mouchama, radili jsme ti jiná auta, tohle nechceš slyšet, fajn, tvoje věc.
Ale neosočuj ostatní s hospodskýma řečma, taková dobrá odplata za snahu poradit...
Navíc se v tom evidentně moc neorientuješ.
A pokud požaduješ jen osobní zkušenosti, tak to se načekáš teda dlouho, kolik lidí tady jezdí Fronterou...

Napsal: stř led 01, 2014 9:58 pm
od Fido5
tak vam tu dekuju za snahu poradit.hlavne zatu rejpavou-proc do lesa naftak a uspornej-na to by se asi nezeptal nikdo kdo něco uz odjezdil,ale v pohode.diky a at se darí a poplacat radeji nechci

Napsal: čtv led 02, 2014 9:45 am
od jozin
Ale vsak ji kup pokud po ni touzis vsak to neni zadny problem.Treba to poslape.Jinak bych to kolego z Przna sam nenapsal lepe..Za me to je auto ktere se moc do kvality nepovedlo ale je furt hezka i po mnoha letech.

Napsal: čtv led 02, 2014 7:44 pm
od Pavel Šebek
"úspornej nafťák" tomu se vždycky pousměju :)

Napsal: pát led 03, 2014 12:05 am
od pazza
za 1 - bych začal přemýšlet jestli je třeba 4x4, není lepší tou vyvažečkou dojet na rozumné místo? ano ano když se něco pose.e tak to tam musíš dovezt ano a jak je to často. -ono totiž když zapadneš tím 4x4, ...
za 2 - spotřeba, neznam 4x4 se spotřebou pod 10l + olej, gumy provozní škody... (kangoo 1,6i cca 16-18l, vlastní zkušenost ted mám normál 1.5dci za 5,5l a za ty peníze celkem dobrý auto-máme 6ks)
za 3 - frontera?? no já jezdíl služebním campem, v roce 92 to byl hit, (proti Aru nebo Nivě) i na tý dalnici 110 se dalo valit, ale - radši nemluvit... (ve finale forman od šípu byl levnější pohodlnější a dojel uplně na stejný místo). je pravda že campák měl skoro půl míle km ale jediný co šlo tak ten motor, ten fakt nešel zničit, po 14 letech měl 2x prasklý rám, 4 převodky řízení, přední náhon jsme už ani nepoužívali páč ty volnoběžky neměli žádný zuby, topil tak po 50km, no a bez předku si se ani na mokrým asfaltu do kopce nerozjel, a finále - pořád mi od někud tahali to auto v seriovce nejelo ani na mokrý trávě a v lese je to dlouhý. ( pak jsem měl campoo 3.2??, pak přišel nissan navara, toy-toy Hilux, pak novější navara, a ještě jedna navara, a pořád to bylo k .. to nejsou auta v serii do terénu ale jenom na štěrkovou lesni cestu a v tom případě nehezky drahý, spotřeba snad u žádnýho nešla pod 11l. Stejně jsem zůstal u offa

U baráku mi stojí disco TD5, dělám myslivost, tak občas do lesa musím, ale když už tak radší trofej tahnu o hodinu dýl k cestě, než pak celý den řešit vytažení auta..
a moje pracovní zařazení mi naděluje i cesty do opravdu terénu,(lesy, louky šachty, lomy..) a opravdu po několika několikahodinových tahání (a pak opravování a shánění atd.) se radši projdu s kufrem na zádech,
ve finále zjištuji že kam jsem dojel s off.. , tak tam kde jsem se s ním otáčel stály kolegu kangoo (4*2) na zimákách,
Samo, kdybych koupil kompletní uzávěrky... ( ano ano kamarádi máte pravdu zapadl bych až v tom bahnitým brodě před tou kládou za tím stromem co jsem měl kladku od navyjáku...)

Po mých letech v terénu je mi TD5 koníčkem a spíš citovým vztahem nežli pracovním auto - také bude následovat DIII možná IV, ale pro práci bych začal přemýšlet, když budeš jezdit 2 roky v lese neprojdeš technickou nebo bude stát hodně peněz, jestli potřebuješ velký prostor a denní náklad přes 300kg, začni se koukat po nějáký dodávce VWT4, nebo M-B Vito jsou i ve verzi 4x4 (máme 2.2d 4x4 v automatu rv05 tacho skoro pul míle, spotřeba +/-14l, provozní náklady pak celkem v poho ale ne u M-B), caddyna není v 4x4 a VW má na můj vkus drahý díly, peugeot a citroen nemá 4x4 od výrobce, dělá to pro něj externista a to opravdu není to ideální, a ve finále taky ti to všechno sežere i svačinu na sedačce a holinky. Kamarád má VWT5 4x4 s kitem 8cm navíc?? no je to pěkný, jede to, i to projede, oproti M-B, ale 2,5TDI taky 11-15l spotřeba, kit stál brachu 36palackých.
Ještě bych připoměl že jet 100km denně někam s offem, je doopravdy zážitek.

TD5 mám i jako rodinný autí, nejsme uspěchaní, když potřebuju být někde na otočku rychle, šáhnu po dceři C30 od švédu, pracovně nám kangoo vyhovuje, má celkem rozumný ceny ND, a nestojí moc, 100km je v něm taky celkem pohodlných, M-B byl tak nějak výsledek jedné potřebné neskladné technologie nutné k výdělku na chleba, (kdysy z vlasama po krk a jointem na rtu jsem měl W123, tak jsem zůstal věrným zákazníkem značky, VW mi prostě nějak nesedí a v kombinaci 4x4 s vnitřním prostorem alespon 1,8m délky a prostorem pro třeba i přespání se toho moc vymyslet nedá), to auto naložený má +/-2,5t v kombinaci 4x4 je spíš aby byla jistota že i po té asfaltce dojede kam potřebujeme, v terénu nejezdí. Pak máme ještě českou klasiku, Octavky, na ty ať si každý udělá názor sám.

Sečteno, neber to třeba vážně, možná bych kouknul po pick upu nebo něčem jen ve verzi 4x2 v rozumnější cenový relaci, scela určitě v tom rodinu po měsíci už vozit nebudeš, nebo určitě ne na nákup do města. U varianty 4x4 bych hodně zapřemýšlel jak často ji potřebuju, spíš bych koukal jak daleko budu jezdit co vozit a kolik mi to má stát, pokud to je jen servisní auto, pak na jeho provoz musím vydělat, jestli chceš vozit kleště nebo sud nafty pak je rozumnější nějáká pick up dodávka s užitečnou přes tunu, jestli jen 2-3 kanystry a gola sadu, tak ti stačí City-go. Ono i kombík s deklarovanou užitečnou 600kg ti po pravidelným vození 200l nafty na štěrku praskne v půli a naopak vysněnou fronteru se spotřebou 14l vozit gola sadu a řetěz s kurtou a náhradním filtrem je druhý extrém. Off s cenou kolem 100palackých ti nesplní očekávání, podívej se kolik stojí list do pera, kulový čepy a jiné a běžné provozní díly, nový off pick up je kolem 750tis, civilní jde přes 1,5míle, ono si ho koupit na nedělní zábavu je uplně něco jiného než jej každý rano v 7 startovat a už u desetilétého ofa se "zaručenýma" km je to sazka na outsidera. "Každý prodávající ti k offu řekne, pane to auto nezná bláto a v životě to netahlo káru, nepovídejte, a proč tam má tak zničený ty ochraný rámy?

Krásný večer...

Napsal: pát led 03, 2014 8:08 am
od jozin
Vycerpavajici odpoved...Nebo kup Jeepa,otazka par korun,nikdo to nechce dnes.Jen na s motorem z Alfy 2.4,nebo co to bylo za pokus.Vyjede to vsude,zamykat to nemusis napis V8 kazdeho zlodeje odradi dojel by jen k prvni pumpe.oderky neresi jeep tak ma vypadat-Mel jsem ho par let.pod16litru to nikdy nejelo ale to bylo asi jedine negativum toho auta.

Napsal: sob led 04, 2014 6:23 pm
od Fido5
pazza-diky.

Napsal: ned led 05, 2014 4:38 pm
od gorila
jen pro upřesnění Caddy ve čtyřkole je, ne že by to byla nějaká výhra, ale má to vzadu tuhou, což je docela sympatický-http://betterparts.org/images/vw-caddy-4motion-01.jpg
docela dost jich jezdí u Metrostavu

Napsal: pon led 06, 2014 8:15 pm
od pazza
ano, caddy ve čtyřkolce je, ale ani v celém německu neseženeš starší 6let... a ty původní shodné toy toy hilux jsou nekoupitelné.

Napsal: pát črc 17, 2015 9:47 pm
od pele81
Obrázek Obrázek
takze r.v.97 2,5TDS VM system motor spotreba 10l a viac.priechodnost super.
ale poviem to tak opel nikdy viac.zhnije vsetko okrem plastov. slabe predne naboje volnobezky.pokazi sa vsetko. nikdy viac opel.

Napsal: ned říj 25, 2015 10:23 am
od Pavel Šebek
Vždyť to ani Opel není.

Napsal: ned říj 25, 2015 11:51 am
od jozin
opel je fajn,ted mi vali voda ven,bud tesneni pod hlavou,nebo praskly blok,taky dobre... :D Naftak no...

Napsal: ned říj 25, 2015 12:38 pm
od Pavel Šebek
Hlavně nejdebilnější motor Isuzu, kterej existuje.

Napsal: ned říj 25, 2015 1:12 pm
od jozin
Z jakeho hlediska?Pristup?spolehlivost?vykon spotreba?