Moderátoři: Olda, Globe, Pavel Bíteš, Pavel Šebek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9787
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

AUDI - Vorsprung durch Technik

Příspěvek

Tak ať to tu nějak rozjedeme!

Dávejte sem fotky svých osobáků, co jste kdo měl, máte, chcete, napište zkušenosti, užitečné tipy, klady, zápory...

Vím že spoustu toho je už ve fotech plecháčků, ale myslím, že tímhle se to oživí.

moje bejvalky:


Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Naposledy upravil(a) Pavel Šebek dne pon zář 27, 2010 2:25 am, celkem upraveno 1 x.
BES - běs
čtv led 21, 2010 10:31 pm

Uživatelský avatar
Pavel Bíteš
OPM - Tuning
Příspěvky: 946
Registrován: stř říj 28, 2009 10:45 pm
Bydliště: Velká Bíteš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak taky přidám nějaké ty bejvalky:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek
pát led 22, 2010 1:23 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9787
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Pěkný kousky jednoho z nejlepších aut co vznikli :D
A pohon?
BES - běs
pát led 22, 2010 1:26 am

Uživatelský avatar
Pavel Bíteš
OPM - Tuning
Příspěvky: 946
Registrován: stř říj 28, 2009 10:45 pm
Bydliště: Velká Bíteš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ten kraťas 2.8V a ty dva kombajni u sebe 2.6V
Obrázek
pát led 22, 2010 1:43 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9787
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

A-ha, škoda, já mám slabost pro pětiválce :)
No jaký byly ty motory? Každý říká něco jiného.
BES - běs
pát led 22, 2010 1:45 am

Uživatelský avatar
Pavel Bíteš
OPM - Tuning
Příspěvky: 946
Registrován: stř říj 28, 2009 10:45 pm
Bydliště: Velká Bíteš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nedám na ně dopustit! Šlapali úplně perfektně! Dalo se s tím jet i za slušnou spotřebu. ten šestihrnec má takovej kultivovanej chod, moc dobře se mi s nima jezdilo! Ta 2.8 , když jsem nehleděl moc na spotřebu, tak do 9 litrů. Samozřejmě se s tím nesmělo jezdit po městě, to pak žralo i trávu kolem silnice.
Obrázek
pát led 22, 2010 2:02 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9787
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Pavle, to mi je jasný, že V6 nemůže běžet jinak než kultivovaně, měl jsem Sierru 2.3V6 a Scorpio 2.9V6 a to byl taky šepot květin, ale k té AUDI mi to prostě nějak nesedí.

Zkrátka pořádná AUDI je jedině ta, která má motor 2.2 Turbo 2OV.

Jěště sem zkopíruju to, co už jsem psal do jiného tématu.
Z časopisu Autoojetiny:

Turbo jako žádné jiné!
Motor měl svou nenápadnou premiéru na jaře 1989 v typu Audi 200 Turbo 20V (162kW), později se dostal ještě do kupé S2, i do dosluhujícího hranatého kupé přezdívaného "Urquattro". Jak název napovídá, pětiválci byla implantována čtyřventilová hlava válců s kombinovaným řemeno-řetězovým pohonem vačkových hřídelů, moderní řízaní motoru Bosch Motronik a vodou chlazené turbo KKK K24. Již zmíněný typ 200 předváděl s tímto motorem nepředstavitelné divadlo. Razance nástupu turbodmychadla na hranici 2000 min-1 dodnes nemá obdoby a pravděpodobně by vyděsila i milovníka "čipovaných" turbodieselů. Ohromující dynamiku potvrdily i dobové testy zahraničních redakcí, kde typ 200 Turbo 20V urazil 4OO metrů s pevným startem dokonce o desetinu sekundy rychleji než Ferrari 328 GTS nebo "dvouturbový" Nissan 300ZX, své přímé konkurenty BMW 535i a Mercedes 300E-24 pak doslova deklasoval, o pružné akceleraci ny vyšší stupně ani nemluvě.
Tak tento motor se právě dostal do zmíněného typu S4 (zde169kW), s tím rozdílem, že měl navíc ještě samostatné zapalovací cívky a elektronicky řízený obtokový ventil turba, který díky overboostu zabezpečil ještě urputnější nástup přeplňování v nízkých otáčkách. Točivý moment nyní vrcholí hodnotou 350 N.m. (o 41 více), přičemž mezi hodnotami 1000 až 2000min-1 má jeho křivka podobu východní stěny Matterhornu. Náporu síly v nízkých otáčkách musela být přizpůsobena i převodovka, která byla buď zvlášt posílená pětistupňová nebo lákavá šestistupňová, použitá již u špičkového Audi V8. Prestože byl typ S4 o něco výkonnější než předchozí 200, zásluhou zvýšené hmotnosti byla dynamika přibližně stejná. Tedy nadále enormní.

Prostě skvělí

Téměř se nechce věřit, že výkon vrcholí "pouze" hodnotou 169kW. Není to vyložený nezmar, na silně přeplňovaný motor je však jeho životnost vlastně nadprůměrná. V poměru spotřeba-výkon patří dodnes ke špičce, stejně tak důrazem nástupu turbodmychadla. Je to skutečná raketa na kolech.


_________________
BES - běs
pát led 22, 2010 2:45 pm

suhob
Příspěvky: 616
Registrován: čtv bře 27, 2008 4:17 pm
Bydliště: SR

Příspěvek

Obrázek Obrázek
čtv dub 08, 2010 9:56 pm

Uživatelský avatar
Frenky
Quattro
Příspěvky: 1248
Registrován: ned dub 19, 2009 2:00 pm
Bydliště: Někde..

Příspěvek

Pěkná R8 :wub:
Neuděláš nic...
Obrázek
pát dub 09, 2010 11:58 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9787
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Obrázek
BES - běs
ned dub 11, 2010 11:59 pm

Alešák
Příspěvky: 2287
Registrován: stř lis 12, 2008 9:03 pm
Bydliště: Milovice

Příspěvek

Obrázek
Obrázek
úte dub 13, 2010 5:16 pm

Uživatelský avatar
Frenky
Quattro
Příspěvky: 1248
Registrován: ned dub 19, 2009 2:00 pm
Bydliště: Někde..

Příspěvek

Pavle tak je libová moc pěkný a ta od Alešáka taky :tongue: :wub: :wub: :wub:
Neuděláš nic...
Obrázek
čtv dub 15, 2010 7:52 pm

Uživatelský avatar
Frenky
Quattro
Příspěvky: 1248
Registrován: ned dub 19, 2009 2:00 pm
Bydliště: Někde..

Příspěvek

Tady přidám fotky Audi 80 co jsme měli,tady zrovna jsou fotky když nám ji nabourali..
Audi 80 Quattro B3 1.6 rok 1992 výroba na Export.
V základu to mělo 102 PS,vše v elektrice,klimatizaci,šíbr,tažný zař,vyhřejvaný sedačky,prostě paráda.
Nesouhlasím s Intercoolem že ty 1,6 nejedou,těch 200 to jelo normálně,a to bohatě stačí..
Jinak nikdy nás nikde nenechala,žádné závady nebyli,až na to,že jednou se vysra** klima ..dle slov jejího současného majitele super auto i dnes..

ObrázekObrázekObrázek
Neuděláš nic...
Obrázek
ned dub 18, 2010 5:26 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9787
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

1.6 jede 200 normálně? Možná tak CRX 1.6 16V V-TEC
BES - běs
pon dub 19, 2010 2:00 pm

Uživatelský avatar
Frenky
Quattro
Příspěvky: 1248
Registrován: ned dub 19, 2009 2:00 pm
Bydliště: Někde..

Příspěvek

proč by nemohla jet 200 ???
ta naše jela 200 v pohodě..
Neuděláš nic...
Obrázek
pon dub 19, 2010 2:06 pm

Odpovědět

Zpět na „Osobní auta“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host