Moderátoři: Olda, Globe, Pavel Bíteš, Pavel Šebek

Odpovědět
pele81
Příspěvky: 618
Registrován: pát říj 30, 2009 8:14 pm

Příspěvek

Obrázek
opel nikdy viac. :D
pát kvě 31, 2013 10:09 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

U me opak,za malo penez hodne muziky.Opel je gut auto.Passat ci bmw co mam doma jsou cenove jinde ale Opel bojuje a jede .Ze nema image?To me vubec nesere.Nikdy vsak nepochopim co lidi vidi na Passatu B5 ci ochcavce.Adam udela stejnou robotu za polovinu penez.
Neřeším...
čtv čer 06, 2013 9:03 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

A jedeš v tom jako člověk...
BES - běs
pát čer 07, 2013 12:33 am

pele81
Příspěvky: 618
Registrován: pát říj 30, 2009 8:14 pm

Příspěvek

mne sa nepacila poruchovost casta to vam poviem. -3 motor nechytil.alebo sproblemamy na 6 krat.korozia neskutocna.a spotreba to radcej nenapisem.
pát čer 07, 2013 5:38 pm

Uživatelský avatar
Matúš Sabo
Zaklinač
Příspěvky: 2428
Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
Bydliště: Bystre n/T

Příspěvek

bodaj by nemala frontera spotrebu :lol: :lol: ,korozia, tak na našej astre chyta len na jednom mieste zatím ale čo som si všimol tak ine astry trochu korodujú viac ako naša a Vectry to radšej pomlčím, ale bavím sa o rv 97 až 99 - 00.
Inak súhlasím s Jozinom a Pavlom, je to pracant, vozí sa na tom krásne len jedna nevýhoda je 50kW motor 1.7TD, to je zdochlina a najmä ked mu treba dať podkotol :roll: niet za boha ho rozbehnúť. Nedavno bola astra pritiahnutá na lane, vodna pumpa dala amen ( 215 000 km od nova) a posunulo rozvodový remeň o zub. Našťastie vahadla a ventily to prežili a fachčí dalej. Okrem par závad ktoré spôsobil vedľajší faktor, tak je to i na tunajšiu dobu pohodlne rodinné auto. :wink:
pát čer 07, 2013 5:52 pm

pele81
Příspěvky: 618
Registrován: pát říj 30, 2009 8:14 pm

Příspěvek

s vozenim a priechodnostou som bol spokojny nad mieru. :D
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
pát čer 07, 2013 9:26 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Mam ho jen kratce abych resil poruchovost,3 mesice a vubec nic ani zarovka.Chyta to jak benzinak,spotreba do 7litru v mem tempu tzn.14O tempomat bahn.Jet pomalej zere min.Po 5 hodinach jizdy z ostravy vystupuji u salzburku uplne ready.Fakt dobre auto.Klima chladi fest.radio duni tak co.
Neřeším...
sob čer 08, 2013 7:53 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

U toho 3,0 DTi pozor na chladenie !!!!! Upraviť spodný kryt motora tak aby hnal vzduch do motora . Čistiť pravidelne chladič a zohnať termostat ktorý otvára pri cca 78ˇC . Pri týchto úpravách najazdil známi na Renaulte VelSatis - ( ma to ten istý motor ) 340 000-km kým praskla vložka na poslednom valci .

Inak moja skúsenosť s Vectrou C 2.0 DTi 480 000-km za ten čas bolo pokazené len čerpadlo niečo po 360 000-km . Auto jazdilo a jazdi len dlhé cesty .
pát čer 14, 2013 9:26 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Otom chlazeni jsem slysel ale to se tyka asi jen v Renaultu,ja to mam dobre.Rucicka pribita pod 90st-az to uvarim nekdy koupim neco dalsiho.Na srotaku toho je.
Neřeším...
sob čer 15, 2013 12:31 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

ono to sa neprehrieva motor celkovo ale len posledne 2 valce
ned čer 16, 2013 12:22 am

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo to je mi jasne,audi mela ten stejny problem v stare A6 2.5tdi.nejhorsi motor na svete :D Vtom Renaultu se to resilo moc krat co jsem cetl diskuze aspon asi to nebylo vyresene a u opla na Opel forum zadne zminky.
Neřeším...
ned čer 16, 2013 8:04 am

Vojtas.DAF
Příspěvky: 1063
Registrován: úte říj 05, 2010 8:04 pm
Bydliště: Jevišovice

Příspěvek

Sice to patří do technických témat ale přecijen toto je Truck forum, tak se zeptám tady. Na svým Opelu 2,0 v benzinu jsem měnil palivovej filtr, po výměně nechce nastartovat. Ale ne že by tam nešel benzin, ale úplně se vymlátila baterka při prvním startu po výměně. Nevíte co se děje? Díky
Každý den ve svém životě si užívejte naplno!! Protože nikdy nevíte, který den bude ten poslední....
pát čer 06, 2014 4:53 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Zkus odvzdušnit lištu, pokud to jde.
BES - běs
pát čer 06, 2014 5:58 pm

Vojtas.DAF
Příspěvky: 1063
Registrován: úte říj 05, 2010 8:04 pm
Bydliště: Jevišovice

Příspěvek

Kterou máš na mysli? Jinak je to 23 let stará Calibra, 85Kw. Vyměnil jsem, do filtru nalil benzin a od tý doby se motor sotva jednou převalí a konec
Každý den ve svém životě si užívejte naplno!! Protože nikdy nevíte, který den bude ten poslední....
pát čer 06, 2014 8:44 pm

Vojtas.DAF
Příspěvky: 1063
Registrován: úte říj 05, 2010 8:04 pm
Bydliště: Jevišovice

Příspěvek

Tak jsem se k tomu dneska zase dostal a zkusil tu nejmíň pravděpodobnou záležitost, zkusit tam dát jinou baterku. Asi to byla velká shoda náhod, ale 3 roky stará Yausa se komplet sesypala. Ale zvláštní že do výměny filtru fungovala jak nová, po výměně se motor jednou otočil a konec.
Každý den ve svém životě si užívejte naplno!! Protože nikdy nevíte, který den bude ten poslední....
sob čer 07, 2014 8:38 pm

Odpovědět

Zpět na „Osobní auta“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů