Napsal: pon úno 08, 2010 6:52 pm
Frankie a jakou máš spotřebu
VW GOLF 3 - tu by som si tiež vybral 8 ventil od 1,4 - 44-kw , 1,6 -55 kw , 2,0-85-kw sú to odolne agregaty akurát žerú olej tak že ho netreba ani meniť ( to platí aj pre ASTRU 1,6 55-kw ) je normálne a dokonca aj v manuály napísane že na 1000-km môžu spotrebovať aj liter oleja !!! Golf 3 je jednoducho ešte stari dobrý VW čo mu kvalita nebola cudzia ale aj cez to všetko ma mizernú antikoróznu ochranu takže pekelne rychlo hrdzavejú . Ale zato ma odolne naftové motory 1,9 D a TD . Osobne by som sa TDi vyhol keďže TD ide celkom pekne aspoň na môj vkus a oproti TDi ťa nečaká žiaden problém . Tým nevravím že TDi 66 a 81 -kw su zle !!! ale klasické D alebo TD je spoľahlivejšie
Lubo, dovolím si nesouhlasit, co jsi psal o těch nafťácích od VW. 1.9D není špatný, ale moc nejede, 1.9 TD taky moc nejede a řekl bych, že je to nejhorší volba do golfu. Mají celkem špatně vyřešenou rozvodovou řemenici na klice, sem tam praskne hlava, někdy odejde turbo. Mám tři známý, co si s tímhle starým komůrkovím motorem naběhli. Naproti tomu TDi 66 a 81kW se mimořádně povedli. Mají výbornou spotřebu i spolehlivost. Jediné co zlobí bývá váha vzduchu. Mám známého taxikáře, co má na 1.9TDi najeto 750 000km ve dvou autech a krom těch vah žádný problém.Lubo, dovolím si nesouhlasit, co jsi psal o těch nafťácích od VW. 1.9D není špatný, ale moc nejede, 1.9 TD taky moc nejede a řekl bych, že je to nejhorší volba do golfu. Mají celkem špatně vyřešenou rozvodovou řemenici na klice, sem tam praskne hlava, někdy odejde turbo. Mám tři známý, co si s tímhle starým komůrkovím motorem naběhli. Naproti tomu TDi 66 a 81kW se mimořádně povedli. Mají výbornou spotřebu i spolehlivost. Jediné co zlobí bývá váha vzduchu. Mám známého taxikáře, co má na 1.9TDi najeto 750 000km ve dvou autech a krom těch vah žádný problém.
Lubo: já vycházím z toho, co vidím a ne z internetových diskuzí. Na forech je úplně běžné, že si každý hájí svoje. Například na Volvo-foru téměř každý vychvaluje Volvo a ono to přitom tak růžové není. Když tam člověk namítne, že spoustu Volv používá techniku VW, Audi, Renaultu, Mitsubishi a Fordu, tak už se o tom mlčí...Pavel Šebek : hm to o 1,9 TD od VW počujem prví krát . Súdil som to podla referencii majiteľov tychto aut , ďalej z recenzii a odporúčania tohoto motora z internetu hlavne z VW clubu a autopravda.sk no a o lenivosti to je otázne kto čo vyžaduje od auta . Mne osobne príde v pohode aj 1,9 D ale zase niekomu je malo 2,4 JTD 200-ps Smile . No a čo sa týka spoľahlivosti tak verím že klasická 1,9 D a myslel som že aj 1,9 TD budem mať menej problémov ako TDi ktoré už je pomerne dosť prepcháte elektrinou .
to je proste to čo na VW nemám rad - všade každý vraví , píše a dušuje sa že aké sú to nezmari a pod. a neskor sa ukáže že je z toho pravda tak 50% Sad . Zaplať pan boh za automobilky ako je Fiat , Opel , Peugeot a pod. tam sa aspoň človek všetko dozvie včas