Stránka 17 z 21

Napsal: pon říj 21, 2013 9:51 pm
od Pavel Šebek
je....


Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: úte pro 31, 2013 7:14 pm
od Pavel Šebek
zase na udičce :)


Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: stř led 01, 2014 10:18 am
od Tom-Oaza
co to tam jezdi za trabiho? :lol:

Napsal: čtv led 02, 2014 9:00 pm
od Pavel Šebek
Nevím, tenhle tam byl prvně.

Napsal: stř úno 05, 2014 8:51 pm
od JOSEF 15
Může být jednocestný ventil použit na odvětrávání nádrže?

Napsal: pon úno 10, 2014 11:03 pm
od Pavel Šebek
Já mám jen hadičku, vyvedenou někam ke stropu, ale když hodím boudu, tak to asi poteče, taky přemýšlím, co s tím?

Napsal: stř úno 12, 2014 11:20 am
od JOSEF 15
Právě no, nějaký ventil co propouští jenom výpary z nádrže a ne benzín v jakýkoli poloze auta.
Jakou palivovou pumpu používáš ? :think:

Napsal: stř úno 12, 2014 5:02 pm
od Pavel Šebek
Poptám se po tom.

Jinak v Subaru mám čerpadlo Wallbro 255, do Volva se dalo to seriový z Imprezy, Golf se dělí s Twingem o Facet a Mazdě asi zůstane taky serie.

Napsal: stř úno 12, 2014 6:09 pm
od JOSEF 15
Taky mám FACET - Silver Top (válečkový tvar)
Máš to připojený přes to doporučované a speciálně dodávané spínací čidlo tlaku oleje nebo přes přepínací relé jak to popisuje v odkazu? Vono je sice v návodu že když není olejové čidlo tak napojit na palubní napětí ale to zas nevypne pumpa když motor neplánovaně "chcípne".
http://skoda.daves.cz/Instalace_palivove_pumpy_FACET
Když je v autě pro nastartování motoru absolutně jednoduchý systém startování tlačítkem,bez svetel,pojistek atd.. tak asi bude lepší to čidlo.

Obrázek

Napsal: čtv úno 13, 2014 5:12 pm
od Pavel Šebek
Hale, to ti nepovím, když jsme jezdily karburátory, tak jsme čerpadlo měli na vlastní vypínač, ale teď už máme ve všem stříkačky, tak to necháváme na řídící jednotce. Ale problém je u Volva, jak je tam čerpadlo ze Subaru. Origo volvácký má držet tlak, protože zapalovací i vstřikovací jednotka se probuděj, až dostanou impuls od snímače otáček, kdežto subaru natlakuje po zapnutí zapalování. Takže se vrátíme zase k vlastnímu vypínači.

Napsal: čtv úno 13, 2014 8:54 pm
od JOSEF 15
Taky to čerpadlo dávám ke karburátoru takže ten vlastní vypínač bude asi nejlepší a nejjednodušší řešení.
Mohlo by to být zapojený:černej napájecí kabel z pumpy do vypínače a pak z vypínače kabel k + svorce baterie? Baterie bude jediný zdroj elektrické energie.
Je to v pohodě v různých otáčkách? Ptám se proto že to čidlo dává tlak paliva podle tlaku oleje, ale elektrika "jede" pořád.Museli jste něco dělat s tlakem, regulátor nebo tak něco? Co je to za typ ten Facet?

Napsal: čtv úno 13, 2014 11:07 pm
od Pavel Šebek
My jsme ten Facet používali na Golfu ll 1.8 16V KR, se dvěma Weberama dvojitejma 45, myslím, že někde zpět tu jsou i fotky a na přívodu klasický téčko, který rozdělovalo přívod mezi oba dva.


Obrázek

Vlastně kecám, bylo to tam takhle a žádnej regulátor tam nebyl potřeba. Dva tyhle motory nám zabouchali na klice, tak jsme tam dali 2.0 8V, klasickou čtyrbodku, serii a relé čerpadla jsme nechali ovládat ECU, na liště seriovej regulátor a funguje to. Čerpadlo jsem měl nouzově vypůjčený v Twingu, ale tam je jednobodka Bosch, takže to fungovalo taky a opět ovládání jsem nechal z ECU. Ale zkoušeli jsme to čerpadlo na Mitsubishi Lancer 1.6 16V a ten tlak byl malej, auto blaflo, ale neběželo.

V Subaru mám japonskou ECU, takže jsem musel předělat nějaké piny na štekrech, ale běží to, ale směs bude asi chudá (zatím nemám A/F budík a tablet se mi nechce zatím připojovat) takže mám slíbený 440cc vstřiky a regulátor musím koupit. Ale tady se bavíme o turbu.

No a v Mazdě mám nejmenší šestiválec na světě, 1.8 24V V6, čerpadlo asi serie, vstřikovací lišta z dvoulitra a motor funguje normálně, s vedlejším efektem, při vytočení na 7500rpm a následném plném plynu vyšlehne z vejfuku plamen.

Jinak jestli jedeš jen na baterku, tak bych pořídil šestipólovej bateriák, a nic jinýho bych neřešil. Vlastně by ti stačil čtyřpolovej, ale to nevím, jestli se dělá. Vlastně kecám blbosti, pokud nemáš alternátor, nechal bych tam obyč bateriák a start tlačítko a je to. Jak máš řešený ventilátory?

A ten bateriák bych zapojil na +, jako hlavní a jedinej vypínač.

Co s tím vlastně jezdíš?

Napsal: pát úno 14, 2014 3:44 pm
od JOSEF 15
Stejně tak jak to má nějaký týpek namalovaný v odkazu
http://s352.photobucket.com/user/adamsl ... 5804432945

Žádný ventilátor nemám

Já teprve stavím svoje první auto na čistokrevný demoliční derby

Prostě dveřní deska rám za sedadlem s nádrží a akumulátorem, sešroubovaný dveře, řízlé blatníky, kompletně svlíklé z plastů skel a výplní , v motoru jen to nejdůležitější, chlazení motoru jednoduchou vodní nádrží , místo vstřikování karburátor. No asi tak. Na tom jsou pouze tří závodní komponenty Facet, 32/36 WEBER, a pětibodový pás OMP.


http://www.fototime.com/ftweb/bin/ft.dll/home?nt=r

Mám Mondeo MK I takže osvědčený materiál co používají v závodech do dvou litrů.

A jestli si někdo řekne že je jednoduchý postavit auto na rozmlácení v jednom - max dvou závodech co obvykle vydrží tak ne ,je to trochu inženírství, doma vařit sací potrubí, podlahovu desku, tvarovat vodní nádrž aby bylo co nejvíc vody atd.

Napsal: pát úno 14, 2014 7:06 pm
od Pavel Šebek
Tak o chlazení vodní nádrží slyším poprvé :shock:

To už je vyzkoušený?

Napsal: pát úno 14, 2014 8:27 pm
od JOSEF 15
No mnou ještě přímo ne to mě čeká až dám motor zpátky do auta, ale třeba ti angličaní to maj předepsaný v pravidlech a chladěj s tím i větší motory V6 Ford granada , V8 v starejch amerikách.
Chladič by tam fakt neobstál
A dávat to do auta a táhnout hadice dovnitř je zas tak akorát pro kožní popáleniny když se hadice uvolní.
Ale to je fakt specializace tohoto sportu nikde jinde jsem to neviděl.

Jestli ten odkaz nejde votevřít tak to de vidět na předchozí stránce na fotce v mém příspěvku.