Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh
Lev3871: mně to dělalo taky a byla to "vypálená" objímka na parkovačkách-naštěstí.Ona vypadá jako dobrá, ale je "vyhořelá". Pak taky záleží na "watáži" myslím, že dole na parkovačky se dávaj 5W a nahoru na přední pozičky na kabině 3W, nepamatuji si to teď z hlavy, ale já dávám watáž vždy podle knížky Iveco jaká tam má bejt. Horší by bylo,kdyby to byla závada jako u kolegy, kterému to takhle praskalo a svítilo mu BC (body control) a závada byla na tý stříbrný desce jak je za pojistkama,nevím podrobnosti už je to dýl a mám to jen z jeho vyprávění, ale tu desku mu měnili v Ivecu asi za 10 litrů. Nevím jak se ta deska přesně jmenuje
Elektřina je největší slabina Ivet!
Elektřina je největší slabina Ivet!
řidič kamionu je jako pes, spí v boudě,žere z misky a chčije na kolo...
V obrysovkách mi neustále praskaly,já to řešil následovně : rozebrat světla,vyčistit kontakty(ty plíšky co drží žárovku),nastřknout konkorem a napružit,pak jsem tam dal ty diodové LEDKy,a měl jsem pokoj,už mi nic nepraskalo
Žárovky na Ivecu nepraskají přepětím,ale protože se klepe jak drahý pes,stačí se mrknout jak vibruje nárazník za volnoběhu,to ty žárovky ničí,to znamená mít utažený nárazník,pevně dotažené šrouby co drží světla na místě,mít tam být oba dva a při každé výměně žárovky připružit a namastit kontakty v objímkách a u H7 napružit ten drátek co je drží na místě
Žárovky na Ivecu nepraskají přepětím,ale protože se klepe jak drahý pes,stačí se mrknout jak vibruje nárazník za volnoběhu,to ty žárovky ničí,to znamená mít utažený nárazník,pevně dotažené šrouby co drží světla na místě,mít tam být oba dva a při každé výměně žárovky připružit a namastit kontakty v objímkách a u H7 napružit ten drátek co je drží na místě
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
BM je bed module, nevím nechci kecat,ale bude to mít asi něco společného s vodou a věcmi s tím spojenými (chladič,teplota,tlak a pod.) Nejlepší by bylo to napíchnout na diagnostiku (stačí ta malá) a víš hned na čem jseš. To jsou u Ivety kolikrát symboly na displeji, které nikdo nikdy neviděl, snad jen italové, kteří je "kreslili". Můžu se ti zítra podívat do chytré knížky,ale pochybuji, že tam ten symbol bude.
řidič kamionu je jako pes, spí v boudě,žere z misky a chčije na kolo...
ok,díky já taky koukal a mám ji v němčině,sice jsem seděl u googlu a překládal,ale moudrej z toho nejsem a náhodou ten symbol nevíš? já na tom autě sedim teprve chvilku a před tím skoro 3 měsíce stálo,takže je to ted jak vánoční stromeček,ale už se to začíná lepšit. ten symbol mám dokonce na jednom vypínači na palubce,zmáčknu ho a na chviličku zmizí,ale za chvilku je zas tam,jak říkáš ,už mám domluvenou snad diagnostiku,tak jak bude čas,jedu tam.
- Tom-Oaza
- Příspěvky: 1886
- Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
- Bydliště: Nikol-city
- Kontaktovat uživatele:
vim ze budu vypadat jak debil,ale zajimalo by me zda se to nekomu stalo uz taky
tento tyden jezdim s cargem a stalo se mi dnes ze jsem u jedne vykladky zastavil normalne, zabrzdil ruckou a vypl motor. pak jsem chtel odjet tak klasika startovani a ejhle auto zakuckalo a ja si uvedomil ze tam mam kvalt. rychle sem vyslapl spojku,auto chytlo nejak nepravidelne a nestacil sem se divit. nejak se otocili kvalty. kdyz sem dal zpatecku tak to chtelo jet dopredu, a na jednicku couvat.najednou bilej kour a smrad. vypl sem motor a sel se kouknout ven ale nic uz sem nevidel a nijak to nesmrdelo. znova sem natocil a normalne sem odjel.
stalo se to uz nekomu ze by to byl normalni jev a nebo to byla najeka nahoda
tento tyden jezdim s cargem a stalo se mi dnes ze jsem u jedne vykladky zastavil normalne, zabrzdil ruckou a vypl motor. pak jsem chtel odjet tak klasika startovani a ejhle auto zakuckalo a ja si uvedomil ze tam mam kvalt. rychle sem vyslapl spojku,auto chytlo nejak nepravidelne a nestacil sem se divit. nejak se otocili kvalty. kdyz sem dal zpatecku tak to chtelo jet dopredu, a na jednicku couvat.najednou bilej kour a smrad. vypl sem motor a sel se kouknout ven ale nic uz sem nevidel a nijak to nesmrdelo. znova sem natocil a normalne sem odjel.
stalo se to uz nekomu ze by to byl normalni jev a nebo to byla najeka nahoda
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
tady je video(dával ho tady daruzas.hu) http://www.youtube.com/watch?v=2kw8ji3- ... e=youtu.be
(DAF LF 45.220) bývalo:) - teď stůl ( kancelářský ) a židle ( s kolečkama )
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů