Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh

Odpovědět
Toki
Příspěvky: 33
Registrován: sob srp 10, 2013 8:08 pm
Bydliště: Košice

Příspěvek

Chlapci mam novd cargo, rok vyroby 2014 a chcel by som nocne cervene svetlo. Ledky zapojit neviem kam, kedze som uplne mimo do elektriky. Nejake napady?
Iveco EuroCargo (2014) + vlek SVAN
MAN TGS 26.440 3náprava -> uz minulost
Ex: Iveco EuroCargo 150e28, Renault Magnum 480, Scania R420 highline, Daf 105XF (bionafta), Volvo FH12, Iveco EuroStar, Mercedes Axor
úte říj 13, 2015 9:57 pm

Uživatelský avatar
.:Mikeš:.
Příspěvky: 504
Registrován: pát črc 24, 2009 10:11 pm
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek

Obrázek
S timhle jsem dělal autoškolu...
Lepší si život posrat podle svýho než podle toho, co ti raděj ty druhý :)
TATRA 813 FOREVER
stř říj 14, 2015 6:11 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

Včera jsem si byl vyzkoušet tuhle italskou novinku a musim na rovinu přiznat, že ač jsem od toho auta nečekal moc, až skoro vůbec nic, hodně příjemně mě překvapilo. Hezky hladkej chod motoru, příjemná spojka i řazení, i díky tomu, že to mělo předek na měchách, suverénní jízdní projev i když to bylo bez nástavby. Nekonalo se žádný drncání, odskakování, hopsání, nic... pěkná veliká kabina, která pocitovým vnímáním prostoru v pohodě snese srovnání s TGL, bohužel, vybavena tvrdými plasty vzor "Škoda Favorit 1990" - to je veliká škoda i když designově je to vevnitř moc příjemný, materiály to celý posouvají zpátky na úroveň Avie :( Dá se to i hezky vybavit, například klimatizovanou sedačku (příplatek 100 EUR) myslím německá konkurence neumí. Moc příjemnej do ruky je multifunkční volant (Nový atego jsem ještě neřídil, ale v TGL je pořád strašně obří) s tak akorát tlustým věncem. I když nemá vzduchovou aretaci (opět připomínka zlatejch osmdesátek :D), dá se poměrně široce nastavovat a v kombinaci s polohama sedačky se dá najít super poloha na řízení. Samozřejmě je to pořád italský auto, takže kromě kladů má i spoustu drobnejch záporů, typicky italsky nedotažený je třeba to, že i u fungl novýho auta vrzaly oba držáky zrcátek.. to by se snadno dalo vyřešit systémem "DoDo," ale komu by se chtělo rozebírat funglovku, že :) Ale celkově rozhodně krok kupředu a při použití nerozmazlenýho, slabozrakýho a o hmat připravenýho řidiče naprosto seriozní konkurence Ategu a TGL


Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
pát říj 30, 2015 8:35 pm

milan.p
Příspěvky: 493
Registrován: úte čer 24, 2008 9:16 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

Takhle to dopadne když přestane bavit ventilové sedlo být na svém místě 8)
Obrázek

Obrázek

Obrázek
ned lis 08, 2015 6:34 pm

Uživatelský avatar
Tomas46
Příspěvky: 69
Registrován: pát led 16, 2009 2:01 pm
Bydliště: Kolín

Příspěvek

ahoj, prosím Vas koupil jsem eurocargo 75e13 2005 a při studenem motoru vubec není znát turboefekt... jako v nouzáku. cca po minutě se turbo zacne chytat od 2000ot/min a po 15-20min taha od 1800ot... ale ten spodek -stejne to není ono. Diagnostika bez problému ani na palubce nic nesvítí.. Nesetkal se stim někdo? Nějaké čidlo tlaku turba, nebo nějaka váha vzduchu? Jestli tam je. Děkuji
Mercedes atego JNK
Scania R + Schwarzmüller
JCB 4CX

www.bagry-kolin.cz
úte led 05, 2016 9:59 pm

tonyy
Příspěvky: 330
Registrován: pon dub 26, 2010 6:42 pm
Bydliště: jizni morava

Příspěvek

eurocargo 75e14
starsi euro2

nevunguje topeni..zapnes ventilator a nic..?
ma nekdo zkusnost?stalo se nekomu,po cem jit co zkusit..?
Popravde nic jsem s tim nedelal..ceka me to o vikendu..
Tak jen zkousim pripadne nejake tipy..
ridic profesional osvč
iveco eurocargo 75e15 -
daf lf 45
man 8.163
iveco eurocargo

daf xf euro6 510 - navěs + vlek panav 25.25m - bývavalo
čtv led 28, 2016 8:07 pm

milan.p
Příspěvky: 493
Registrován: úte čer 24, 2008 9:16 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

Na 99% ventilátor, sundej uprostřed spodní část palubky a dostaneš se k němu.
pát led 29, 2016 9:58 am

tonyy
Příspěvky: 330
Registrován: pon dub 26, 2010 6:42 pm
Bydliště: jizni morava

Příspěvek

myslis jako ventilator na vymenu?
Zkusim zitra...musim to dat do kupy..neni to moc fajn tam zmrzat :lol:
ridic profesional osvč
iveco eurocargo 75e15 -
daf lf 45
man 8.163
iveco eurocargo

daf xf euro6 510 - navěs + vlek panav 25.25m - bývavalo
pát led 29, 2016 9:02 pm

pát bře 04, 2016 5:35 pm

jardafel
Příspěvky: 25
Registrován: sob zář 25, 2010 8:35 pm
Bydliště: Dobřany

Příspěvek

Obrázek
Už chybí jenom korba a ruka.
ex midlum 10/180
ex man 19/317
ex midlum 18/220
ex midlum 18/270
ex iveco eurocargo 18/320
než to iveco,tak to už radši nic :evil:
volvo fh 12 500
úte črc 05, 2016 6:18 pm

jardafel
Příspěvky: 25
Registrován: sob zář 25, 2010 8:35 pm
Bydliště: Dobřany

Příspěvek

Obrázek
Tak už se možná dočkám. Na to, že už měli být před3 měsíci, takto ještě nemá majáky a kouli.
ex midlum 10/180
ex man 19/317
ex midlum 18/220
ex midlum 18/270
ex iveco eurocargo 18/320
než to iveco,tak to už radši nic :evil:
volvo fh 12 500
sob zář 03, 2016 7:09 pm

Petys
Příspěvky: 114
Registrován: pon bře 09, 2009 12:02 pm
Bydliště: severni morava

Praskly pist 75E14

Příspěvek

Zdravim.
Mam praskly pist na prvnim valci 75E14.Oplati se to jeste delat nebo shanet druhy motor?Udelam to sam doma?Dik za info.
úte pro 27, 2016 2:27 pm

milan.p
Příspěvky: 493
Registrován: úte čer 24, 2008 9:16 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

Záleží jestli ti nevydřel válec, něco málo se nechá udělat ruční honovačkou, měnil jsem v loni jeden válec na Euro5 , sada píst, kroužky, čep stála něco okolo litru. Fotky jsou o pár příspěvků výš. K tomu si připočti těsnění pod hlavu+ nějaké těsnění kolem. (byl jsem v tom skoro za padesát, vypadlo mi ventilový sedlo a hlava už nešla opravit)
Vyměníš ho i na ulici, sundáš vanu , povolíš ojnici , vytáhneš ho ven. Otázka je proč ti prasknul, kapal vstřik a propálil se, přidřel se? Schánět jiný motor? Kolik bude mít najeto, v jakém bude stavu? Než vyměníš motor tak máš tohle hotový třikrát. Těžko ti radit co bude lepší když to nevidím naživo.
úte pro 27, 2016 4:12 pm

Petys
Příspěvky: 114
Registrován: pon bře 09, 2009 12:02 pm
Bydliště: severni morava

Příspěvek

Nedavno se menilo tesneni pod hlavou.Vstriky na testeru ok.Nevim,jak je na tom hlava.Opticky vse ok,ale nejak trhlina mozna muze byt.Necham zkontrolovat.Ve vode nic ani v oleji.Za jizdy zarachotilo a pak to slo na tri valce.Ted hlava dole a kus pistu pryc.Zitra sundam vanu a vytahnu to.Jinak na motoru vse delane,turbo,vstriky atd.Skoda to davat pryc.Vymenim pist s krouzkama a uvidim co to bude delat.Auto jezdi kolem komina.
úte pro 27, 2016 5:23 pm

milan.p
Příspěvky: 493
Registrován: úte čer 24, 2008 9:16 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

Jestli se píst "rozpadl" tak zkontroluj turbo aby jsi ho v něm kousek neměl.
úte pro 27, 2016 5:32 pm

Odpovědět

Zpět na „IVECO“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů