Stránka 53 z 56

Napsal: úte říj 13, 2015 9:57 pm
od Toki
Chlapci mam novd cargo, rok vyroby 2014 a chcel by som nocne cervene svetlo. Ledky zapojit neviem kam, kedze som uplne mimo do elektriky. Nejake napady?

Napsal: stř říj 14, 2015 6:11 pm
od .:Mikeš:.
Obrázek
S timhle jsem dělal autoškolu...

Napsal: pát říj 30, 2015 8:35 pm
od Globe
Včera jsem si byl vyzkoušet tuhle italskou novinku a musim na rovinu přiznat, že ač jsem od toho auta nečekal moc, až skoro vůbec nic, hodně příjemně mě překvapilo. Hezky hladkej chod motoru, příjemná spojka i řazení, i díky tomu, že to mělo předek na měchách, suverénní jízdní projev i když to bylo bez nástavby. Nekonalo se žádný drncání, odskakování, hopsání, nic... pěkná veliká kabina, která pocitovým vnímáním prostoru v pohodě snese srovnání s TGL, bohužel, vybavena tvrdými plasty vzor "Škoda Favorit 1990" - to je veliká škoda i když designově je to vevnitř moc příjemný, materiály to celý posouvají zpátky na úroveň Avie :( Dá se to i hezky vybavit, například klimatizovanou sedačku (příplatek 100 EUR) myslím německá konkurence neumí. Moc příjemnej do ruky je multifunkční volant (Nový atego jsem ještě neřídil, ale v TGL je pořád strašně obří) s tak akorát tlustým věncem. I když nemá vzduchovou aretaci (opět připomínka zlatejch osmdesátek :D), dá se poměrně široce nastavovat a v kombinaci s polohama sedačky se dá najít super poloha na řízení. Samozřejmě je to pořád italský auto, takže kromě kladů má i spoustu drobnejch záporů, typicky italsky nedotažený je třeba to, že i u fungl novýho auta vrzaly oba držáky zrcátek.. to by se snadno dalo vyřešit systémem "DoDo," ale komu by se chtělo rozebírat funglovku, že :) Ale celkově rozhodně krok kupředu a při použití nerozmazlenýho, slabozrakýho a o hmat připravenýho řidiče naprosto seriozní konkurence Ategu a TGL


Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: ned lis 08, 2015 6:34 pm
od milan.p
Takhle to dopadne když přestane bavit ventilové sedlo být na svém místě 8)
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: úte led 05, 2016 9:59 pm
od Tomas46
ahoj, prosím Vas koupil jsem eurocargo 75e13 2005 a při studenem motoru vubec není znát turboefekt... jako v nouzáku. cca po minutě se turbo zacne chytat od 2000ot/min a po 15-20min taha od 1800ot... ale ten spodek -stejne to není ono. Diagnostika bez problému ani na palubce nic nesvítí.. Nesetkal se stim někdo? Nějaké čidlo tlaku turba, nebo nějaka váha vzduchu? Jestli tam je. Děkuji

Napsal: čtv led 28, 2016 8:07 pm
od tonyy
eurocargo 75e14
starsi euro2

nevunguje topeni..zapnes ventilator a nic..?
ma nekdo zkusnost?stalo se nekomu,po cem jit co zkusit..?
Popravde nic jsem s tim nedelal..ceka me to o vikendu..
Tak jen zkousim pripadne nejake tipy..

Napsal: pát led 29, 2016 9:58 am
od milan.p
Na 99% ventilátor, sundej uprostřed spodní část palubky a dostaneš se k němu.

Napsal: pát led 29, 2016 9:02 pm
od tonyy
myslis jako ventilator na vymenu?
Zkusim zitra...musim to dat do kupy..neni to moc fajn tam zmrzat :lol:

Napsal: pát bře 04, 2016 5:35 pm
od noza

Napsal: úte črc 05, 2016 6:18 pm
od jardafel
Obrázek
Už chybí jenom korba a ruka.

Napsal: sob zář 03, 2016 7:09 pm
od jardafel
Obrázek
Tak už se možná dočkám. Na to, že už měli být před3 měsíci, takto ještě nemá majáky a kouli.

Praskly pist 75E14

Napsal: úte pro 27, 2016 2:27 pm
od Petys
Zdravim.
Mam praskly pist na prvnim valci 75E14.Oplati se to jeste delat nebo shanet druhy motor?Udelam to sam doma?Dik za info.

Napsal: úte pro 27, 2016 4:12 pm
od milan.p
Záleží jestli ti nevydřel válec, něco málo se nechá udělat ruční honovačkou, měnil jsem v loni jeden válec na Euro5 , sada píst, kroužky, čep stála něco okolo litru. Fotky jsou o pár příspěvků výš. K tomu si připočti těsnění pod hlavu+ nějaké těsnění kolem. (byl jsem v tom skoro za padesát, vypadlo mi ventilový sedlo a hlava už nešla opravit)
Vyměníš ho i na ulici, sundáš vanu , povolíš ojnici , vytáhneš ho ven. Otázka je proč ti prasknul, kapal vstřik a propálil se, přidřel se? Schánět jiný motor? Kolik bude mít najeto, v jakém bude stavu? Než vyměníš motor tak máš tohle hotový třikrát. Těžko ti radit co bude lepší když to nevidím naživo.

Napsal: úte pro 27, 2016 5:23 pm
od Petys
Nedavno se menilo tesneni pod hlavou.Vstriky na testeru ok.Nevim,jak je na tom hlava.Opticky vse ok,ale nejak trhlina mozna muze byt.Necham zkontrolovat.Ve vode nic ani v oleji.Za jizdy zarachotilo a pak to slo na tri valce.Ted hlava dole a kus pistu pryc.Zitra sundam vanu a vytahnu to.Jinak na motoru vse delane,turbo,vstriky atd.Skoda to davat pryc.Vymenim pist s krouzkama a uvidim co to bude delat.Auto jezdi kolem komina.

Napsal: úte pro 27, 2016 5:32 pm
od milan.p
Jestli se píst "rozpadl" tak zkontroluj turbo aby jsi ho v něm kousek neměl.