No,tak dneska jsme vyměnili olej v převodovce,a diferáku,šlo tam přesně to co má,podle návodu,Tutela,v zadku byl olej černej a vazelínovitej,na šroubu dvě malinký šponky,v převodovce byl olej černej jak motorák,taky hustší,evidentně tak byly hodně dlouho,a to to mělo prohlídku v ivecu v D dle servisky před 120 000km a měnily se všechny náplně
No,zadek je úplně tichoučkej,převodovka se zlepšila,už jde chodit pákou lehčeji ale pořád to není ono,trojka,čtyřka,pětka,šestka jde dobře,ale jednička dvojka,to je zastudena velkej boj,prostě se to sekne,a nepustí,jak se trošku ohřeje,tak řadí jedničku dvojku s meziplynama už celkem slušně.
Zítra jedem na opravu toho řazení,ty futra jsou fakt kaput,rachtá to na volnoběh jak u traktoru.
No,dneska jsem opravoval v kabině pazvuky,dotahoval,co jsem našel,a přišel jsem na to,že mlácení a klepání v pravé části palubky dělal zapadlý šroubovák dole za kabernou před nohama spolujezdce
Rozebral jsem snad celou palubku,podotahoval,co jsem našel,tak snad to bude lepší,za studena to fakt bylo peklo.
Ještě se chci zeptat,za studena to po nastartování mírně houpe otáčkama,tak že je to slyšet,a na otáčkoměru se trochu houpe ručička,je to při 600 otáčkách zhruba +- 50 otáček,vyjedu ven,ujedu pár kilometrů,přizvedne se ručička,a je klid,otáčky drží,auto nijak nekouří,jde pravidelně,klidně,filtry vyměněný,tak to nechápu,proč to takhle pohoupává.
Jo,a blbne nám čidlo hladiny oleje,pípne to,a ukazuje,že není nic na měrce,a po dalším startu ukazuje plnej stav
Kde bych ho našel,že bych mu vypucoval kontakty?
Sakra,jak tak na to koukám,tak takový věci jsme na meďáku nikdy neřešili,a to ani po bezmála milionu
Tak snad se to vychytá,a bude to sloužit dobře