Ahoj,tak jsme teď narazili na jeden kousek-je to Eurocargo 75 E17 z roku 05,auto vypadalo dobře,ale při nastartování poměrně dost hlasitě klapalo,až řezavě a chrchlavě,při přidání klapalo jak starý traktor, a pochrchlávalo,u 1000 otáček se to uklidnilo,ale při přidávání plynu do 1000 otáček se to projevovalo hodně hlasitě a klapavě,pak to ztichlo.
Displej mezi budíky nic nehlásil,tak se ptám,dá se nějak na tomhle autě vyvolat nějaké menu jako třeba tlak vzduchu,tlak oleje,popřípadě nějaké závady?Pamatuju na actrose,ten tohle uměl,stralis to taky umí,ale tohle nevím.
Podařilo se mi tam pravou páčkou (stěrače,a tempomat) přidat volnoběh,displej ukazoval symbol PTo(asi otáčky na přídavný pohon),a jinak jsem z něj nic nedostal.
Jinak po vypnutí toho PTo,se na standartním volnoběhu 500-600 otáček auto celeé klepalo,vevnitř všechno rachtalo,a chod byl lehce nepravidelný,ručka otáčkoměru lehce poskakovala nahoru a dolu,už při malém přidání se to zklidnilo.
Fakt je,že to mělo totál kaput baterky,stálo asi 2 měsíce a svítila rezerva,až to nakonec chcíplo po 10ti minutách volnoběhu-došla nafta.
Jinak bylo auto pěkné,a ostarané,proto se ptám jestli je to normál,nebo je to závada.
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh
Palubní počítač u Iveca Eurocargo "05
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Takže záhada palubního počítače objevena,byl jsem v Ivecu tahat rozumy,a dozvěděl jsem se,že přímo v plexiskle budíků jsou na spodní straně 2 malé černé gumové puntíky,těmi se to ovládá.
Dneska jsme mrkali na další ivčo,tam jsem si to vyzkoušel,levej čudl přepíná funkce,dole jsou standartně kilometry,zmáčknutím se ukáže tuším denní počítadlo ,hladinu oleje na měrce,tlak oleje,potom tlak ve vzduchojemech,a to je všecko,pak zas na začátek,pravej čudlík mi fungoval jen na nulování denního,jinak nic.
Závady se vypisují rovnou na displeji symbolem,tady svítily ojeté brzdy.
Taky se klepalo jak řehtačka,a to mělo 200tkm najeto,plasty hrály orchestrion,po přidání ticho,ale zas mu nádherně hvízdalo turbo
Dneska jsme mrkali na další ivčo,tam jsem si to vyzkoušel,levej čudl přepíná funkce,dole jsou standartně kilometry,zmáčknutím se ukáže tuším denní počítadlo ,hladinu oleje na měrce,tlak oleje,potom tlak ve vzduchojemech,a to je všecko,pak zas na začátek,pravej čudlík mi fungoval jen na nulování denního,jinak nic.
Závady se vypisují rovnou na displeji symbolem,tady svítily ojeté brzdy.
Taky se klepalo jak řehtačka,a to mělo 200tkm najeto,plasty hrály orchestrion,po přidání ticho,ale zas mu nádherně hvízdalo turbo
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
No,ajveko už dávno nemám,slouží novému majiteli,ale v tomhle pravdu nemáš,na mém ajveku bylo jak PTO tak tempomat a to je rozdíl,tempomat fungoval až cca od 30km/h výše,PTO bylo na nastavení druhého volnoběhu,asi pro případ že máš sklápěčku a potřebuješ pohánět hydrauliku nebo tak
Dalo se přímo vyvolat stisknutím tlačítka,na displeji vyskočilo PTO a naběhly otáčky uložené v paměti,daly se nastavit libovolné,tempomat se nastavuje v kilometrech a rychlost si nepamatuje,musíš jí pokaždé potvrdit
Dalo se přímo vyvolat stisknutím tlačítka,na displeji vyskočilo PTO a naběhly otáčky uložené v paměti,daly se nastavit libovolné,tempomat se nastavuje v kilometrech a rychlost si nepamatuje,musíš jí pokaždé potvrdit
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
tak to jsi mel o cudl vic nez ja co si pamatuju tak na pacce na sterace byly dve kolibky jedna na sirsi strane byla na vypnuti a druha byla resume nenapada me cesky prirovnani a pravda je ze to fungovalo pukud se nezacalo brzdit nebo se nevyslapla spojka a ta mala kolibka byla na pohybovani s km myslim ze to bylo o 2km/h a prave ze kdyz se dalo resume na volnobeh tak jsem si mohl zvysovat a snizovat otacky jestli se milim prosim o opravu a upresneni ale zajamalo by me na co tam je to tlacitko KM na pristrojovce vprave cca v blizkosti manualniho rozsveceni lampicky
Nene,neměl jsem o čudl navíc,vše se ovládalo pravou páčkou,při stání se stiskem" resume" zapnulo PTO,za jízdy nedělalo nic,a PTO zapnout nešlo.
Tempomat mi šel spustit jedině tím že jsem buď přidal,nebo ubral rychlost,moc jsem ho nepoužíval protože byl docela prasák a buď přidával na plnej plyn a nebo se coural
Tlačítko s nápisem KM je nastavitelný omezovač rychlosti,dosáhneš určité rychlosti,třeba 85km/h,a podržíš tlačítko KM,asi 4 vteřiny,na displeji se ukáže rychlost v kroužku a když držíš plyn,tak jak se dostaneš na 85,tak to samo ubere plyn,prostě nepojedeš rychleji,dlouhým stisknutím to zas vypneš
Za ten rok a půl ježdění jsem si ajveko důkladně ošahal,prolezl a taky se toho dost naopravovat,takže tyhle hovadinky znám dobře
Tempomat mi šel spustit jedině tím že jsem buď přidal,nebo ubral rychlost,moc jsem ho nepoužíval protože byl docela prasák a buď přidával na plnej plyn a nebo se coural
Tlačítko s nápisem KM je nastavitelný omezovač rychlosti,dosáhneš určité rychlosti,třeba 85km/h,a podržíš tlačítko KM,asi 4 vteřiny,na displeji se ukáže rychlost v kroužku a když držíš plyn,tak jak se dostaneš na 85,tak to samo ubere plyn,prostě nepojedeš rychleji,dlouhým stisknutím to zas vypneš
Za ten rok a půl ježdění jsem si ajveko důkladně ošahal,prolezl a taky se toho dost naopravovat,takže tyhle hovadinky znám dobře
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů