Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh
MET jsou světla, tohle konkrétně je tuším osvětlení SPZ (třeba jiná watáž žárovky, vypálená žárovka, dráty...)
BC je body computer, co konkrétně je tenhle kód, nevím.
Každopádně, řešení chybových kódů u Iveca je nesmysl, to k tomu autu prostě patří. Dokud to jede a neskáče do nouzáku, jezdi... Až si na tu barevnou muziku zvykneš, ve finále to nejsou vůbec špatný auta.
BC je body computer, co konkrétně je tenhle kód, nevím.
Každopádně, řešení chybových kódů u Iveca je nesmysl, to k tomu autu prostě patří. Dokud to jede a neskáče do nouzáku, jezdi... Až si na tu barevnou muziku zvykneš, ve finále to nejsou vůbec špatný auta.
Kódy zavad TRAKKER
dík za odpovědi, řešíme totiž, že pří motorovce při šápnutí spojky občas chcípne motor, jestli ty kódy něco nehlásí na diagnostice závada v motoru není
ja som to mal automat a tam to bol vzduch proste to neodfukovalo a po chcvilke začali brzdit zadne kolesa a auto si len podradilo a išlo dalej žiadne obmedzenie vykonu tam nebolo ani nič iné ..... samozrejme ked sa mi to stalo druhy krat tak som hned zastal ..... neviem si predstavit keby mi to spravilo na dialnici ....
a ked sa tu rozpisujem som bol prekvapený so spotreby oleja bol to cursor8 410koni E5 a cca každý týžden kolega dolieval 2-3l cca po 1500-2000km najazdených 120000km bol to kontajnerový nosič a jazdil väčšinou po meste
a to že tam svietila stale kontroka motora a v servise na to nevedeli príst stale motali niečo o vstrekovani močoviny ale auto išlo normálne výkom obmedzený nebol ....
a ten automat nič moc taka koza uskakaná v meste na semaforoch asi tolko moje skusenosti s ivecom
a ked sa tu rozpisujem som bol prekvapený so spotreby oleja bol to cursor8 410koni E5 a cca každý týžden kolega dolieval 2-3l cca po 1500-2000km najazdených 120000km bol to kontajnerový nosič a jazdil väčšinou po meste
a to že tam svietila stale kontroka motora a v servise na to nevedeli príst stale motali niečo o vstrekovani močoviny ale auto išlo normálne výkom obmedzený nebol ....
a ten automat nič moc taka koza uskakaná v meste na semaforoch asi tolko moje skusenosti s ivecom
Safky, Iveco 8x4 máme 5 ks (4 ks Trakker, 1 ks EuroTrakker) a potom ještě z osmikol jeden ks Renault Kerax 8x4. Musím naštěstí zaklepat, že od roku 2000 co děláme sklopky nám zatím ani jednou auto na váze nestálo. Co se týká spotřeby, je extrémně závislá na řidičovi (rozdíl i 5 l/100 km) a trase, kam se jezdí. Samotná čísla Ti vzhledem k různosti provozu, váh nákladu atd. nic neřeknou (ale klidně do SZ zkusím popsat, jestli chceš), ale obecně si myslím, že vychází např. lépe než na Renaultu 11 l DXi (motor Volvo) 450 PS při zachování stejných hmotností.
P.S.: Modrej tridem se Schwarzem by se mi líbil určitě víc, ale víš jak to je...
P.S.: Modrej tridem se Schwarzem by se mi líbil určitě víc, ale víš jak to je...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů