Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh
Re: Trakker
Podle Mě je to automatický odkalovací a bezpečnostní ventil,takže může přes něj uniknout tlak při odstavení,ale při normálním provozu ne.Zkus to prohnat Wabcothylem,třeba se to rozchodí,tyhle problémy nastávají při delším odstavení auta z provozu v bazaru apod...Nejlepší je když to pořád jezdí.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Trakker
Ten únik je ze čtyřcestnýho ventilu Knorr AE4562 (součást vysoušeče vzduchu) do tlaku 6 barů. Pak to přestane. A fouká to jenom když neběží motor. Ono to bude asi normální bezpečnostní prvek, jenom se mi zdá, že to fičí nějak moc.
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trakker
Melda: Jestli to fičí kolem toho "breather", tedy "odvzdušňovače" může být problém na kterékoli ze čtyřech větví, kdy ventil/ventily nedrží zpětný tlak z okruhu (zpuchřelá gumička, unavené/prasklé pérko), když kompresor netlačí... Dá se to buď rozebrat a udělat GO, ale je potřeba potom na stolici nastavit tlaky a u starších ventilů většinou utrháš šrouby v hliníku. Ideálně koupit originál nový a vyhnul bych se čínským kopiím, sám jsem se nedavno napálil u Atega se stejným problémem. Čtyřcesťák by asi i fungoval, ale Číňan tam osadil špatný nebo vadný snímač tlaku...
https://youtu.be/tAPDmq7nLQM
Přeci jen jde o brzdy (!) a to není žádná sranda...
https://youtu.be/tAPDmq7nLQM
Přeci jen jde o brzdy (!) a to není žádná sranda...
Re: Trakker
Tak že jste měli pravdu všici. Na stolici ten ventil fičel taky. Opravná sada na tento typ ventilu není. Když to pán v servisu nedokáže opravit, budu muset koupit nový. Problém je, že se tento ventil (AE 4560) prodává nejčastěji v sestavě s vysoušečem. Cenový rozdíl s a bez je 1000 Kč. Každopádně to bude ranec.
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trakker
Čtyřcesťáky kolem pěti litrů standard... http://www.e-dorbas.cz/ctyrcestny-jisti ... orr-bremse , http://www.jplusz.cz/jistaca-ventil-ae-4560
Re: Trakker
...přece nebudou při montáži nástavby posunovat nádrž,ses zbláznil nee... laso pod korbou Ti sice nikdo nelapne,ale až to nebudeš jednou moct nastartovat,budeš v řiti... jsem si na tebe vzpomněl nedávno potkal jsem Iveco s Meilerem a měl rezervu namontovanou na zadním čele s navijákem a šibenicí na lanko,fotit jsem nestíhal...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Trakker
Doufám, že lano nikdo neukradne. Samozřejmě, že se dá vyndat i při spuštěný korbě. Ještě se zeptám - korba nemá zajišťovací nohu pro případné lezení pod ní, když je zvednutá. Má ale jakýsi kohout u heveru o kterém se domnívám že slouží k tomuto účelu. Nálepka s manuálem je u tohoto nečitelná.(kohout je vidět na obrázku 20 cm vpravo od heveru)
Re: Trakker
Jak se dá roztahovat štěrk na cestu s automatickou převodovkou, asi blbě co? Když zapnu pomocný pohon, tak přestane řadit.
Re: Trakker
Jdou tam dát malé kvalty + jsou omezené otáčky, ale řadit by mělo jít (u 12 kvaltu tedy jde).
Re: Trakker
Mám 16. Co tam dostaneš v klidu (max. 6.st.) to tam zůstane a musíš se na to rozjet. Za jízdy už řadit na automat ani ručně nejde. S těmi otáčkami - souhlas. Mám takové tušení, že jdou do takových výšin, jaké jsou nastaveny pro pomocný pohon. Jinak ještě se zeptám - po 30 km jízdy jsou poměrně značně horký kolový reduktory zadních náprav. Je to normální?
Re: Trakker
Něco z práce. https://www.youtube.com/watch?v=x6Ujw8HeUMY
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů