Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh

Odpovědět
Uživatelský avatar
Šurda
Příspěvky: 457
Registrován: pát pro 01, 2006 6:23 pm
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

TeSi: Pěkný, nový lak aby ladilo do flotily?

My jsme zatím stihli jen nové bočnice (fa. Popelka) místo původních hliníkových plechové. A ani nejsou těžší.
Obrázek
sob úno 28, 2015 6:28 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

to TeSi:
U nás je Kerax 8x4, taky motor 450 DXI E4 na podobné úrovni jako Tatra Phoenix 8x6 E5, v praxi podle trasy a délky obratu v sólu se pod 35 L/100 km nedostaneme, v soupravě pod 40 L/100 km. S tím vážením máte štěstí, nás váží asi tak 1x až 2x ročně, zaklepat na dřevo, prozatím s čistým štítem, pohybujeme se v toleranci. Těžká 8x4 s velkou korbou (16 až 18 m3) je při provozu po silnic extrémní riziko na přetížení, pod bagrem se vozí odhadem kolem 20 tun, u štěrku a balené kde je váhá, se dá naložit i přesně +/- 16 až 17 tun. Některé stavební firmy (např. Berger Bohemia), mají přímo ve svém ceníku napsanou nosnost (21 t) s jakou se pak přepočítávají sazby dle tkm. Spotřeba 8x4 je na úrovni tahače 4x2 s návěsem, je pravda, že každé vozidlo je na jinou práci.
Modrý Tridem MAN TGS 8x4-4 je asi poslední souprava na delší dobu, ekonomika v soupravě je špatná (oproti tahači s návěsem), výhodou je univerzalita použití (obratnost jako sólo 6x4), zlepšená trakce oproti klasické 8x4 (Anfahrhilfe = pomoc při rozjezdu, kdy jde při celkové hmotnosti 32 tun dotížit poháněné nápravy na 27,3 t), snížená spotřeba paliva (hypoidní zadní nápravy + zvedací náprava) a velká legální užitečná hmotnost (dle výpočtu cca. 18,3 tuny). Cena za komplet je astronomická +/- 115.000,- EUR bez DPH.
Tatra + MAN = Superstroj!
sob úno 28, 2015 7:16 pm

Spyker
Příspěvky: 236
Registrován: úte říj 23, 2007 7:32 pm

...

Příspěvek

Tak doopravdy na žďárském okrese je klid jsou tu tak 2-3 místa na kterých se váží a nestahují na ně..A Jelikož jedeme v renckách a máme i jednoho makarona 8x4 do kterého jsem se nechal přemluvit což do teď považuji za chybu.. Zlákala mě cena a nástavba..Je sice pravda že za dva rendíky mám tři makarony, ale to je jediná výhoda... Čekací doba na náhradní díly šílená, cena taky... Je lepší sehnat díly přes překupníky.. žádné nespolehlivé samostavy v zádních nápravách, životnost turba !! Nemusíme řešit problémy jak dotáhnout auto ze chcíplým motorem poslední dobou známejm to dost chcípalo pomalu půlka už byla na rozborce.... Co se týče spotřeby tak asi nastejno stejná trasa váha... Možná rencek o malinko míň nafty a makaron zase míň močky, ale tu jsem moc nesledoval. v tonážích +- tuna dvě jak se člověk trefí... nemůžu srovnávat spotřebu s tesim protože nemáme 30tunová auta s touhle tonáží nejezdíme tady by mohl mít 13litr v makaronu o něco lepší spotřebu.
ned bře 01, 2015 12:02 am

Spyker
Příspěvky: 236
Registrován: úte říj 23, 2007 7:32 pm

..

Příspěvek

Šurda, ahoj na kolik tě vyšly ty bočnice??? Máme na jednom autě molčíkuv nesmysl a rád bych je dal pryč a trošku korbu odlehčil..
ned bře 01, 2015 12:07 am

Uživatelský avatar
Šurda
Příspěvky: 457
Registrován: pát pro 01, 2006 6:23 pm
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak Ivetka dostala trochu péče
ObrázekObrázek
Teda kromě barviček i komplet přefutrovaný podvozek.
ned bře 22, 2015 7:05 pm

ned dub 19, 2015 8:39 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Tak jsem se byl svézt v týdnu s ferrari a musím říci, že automat mě příjemně překvapil. Jak jsem se toho bál, tak teď by se mi na manuál sakramencky nechtělo... :P
Obrázek
stř dub 29, 2015 7:15 pm

Uživatelský avatar
TomC2
Příspěvky: 3042
Registrován: pát srp 29, 2008 1:35 pm
Bydliště: BRNO,Babice u Rosic,Zastávka

Příspěvek

sob kvě 09, 2015 11:44 am

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Úplnej agent 007 :lol: Díky za fotky, Tome :wink:
sob kvě 09, 2015 12:39 pm

Kodl
Příspěvky: 86
Registrován: čtv dub 09, 2009 7:28 pm
Bydliště: Jenišov

Příspěvek

Nechce se mi bastlit vejfuk,tak se ptám,kde scháníte
díly.Origo vlnovec 15000 Kč dnes v akci a ještě ktomu v Itálii,
dodací lhůta týden,náhrada 9000Kč dodací lhůta 1-2týdny.
Polsko 1900Kč,ale na 480HP nemají,nebo to lze použít?
Dělal to někdo? dík Kodl
čtv srp 13, 2015 8:39 pm

Spyker
Příspěvky: 236
Registrován: úte říj 23, 2007 7:32 pm

...

Příspěvek

Tak na to si zvykej, Iveco hele pojezdění dobrý ani se moc nesere.. Ale jakmile tě závada zastaví, tak můžeš řidiče poslat na dovolenou. Dodací doba náhradních dílů je týden a víc. to prostě nemají zvládnutý.
pát srp 14, 2015 9:42 pm

Kodl
Příspěvky: 86
Registrován: čtv dub 09, 2009 7:28 pm
Bydliště: Jenišov

Příspěvek

Dík vyřešeno. Bude origo za 15.Nemám čas tam bastlit
vlnovec z mana,nebo metráž.Zlatá Liazka.Zavolám,
v metráži na skladě a za 1/2 hodiny hotovo.Poláci to
umí za 1900,ale na 440.Jen mě sere,že takovej díl
dorazí z It,že to nemaj běžně na skladě.Zatím zaplechováno
a řidič filtry do uší.Úterý dorazí.
sob srp 15, 2015 3:50 pm

Uživatelský avatar
holbra
Příspěvky: 3059
Registrován: pon zář 14, 2009 3:33 pm
Bydliště: valašsko

Příspěvek

odjezd ze skládky
Obrázek
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=i0kqZ1yw ... 2d&index=7[/youtube]
sob srp 29, 2015 1:05 pm

sniper
Příspěvky: 85
Registrován: pát říj 24, 2008 10:58 pm

Příspěvek

Kluci vyfasoval jsem trakkera 6x6 rok 06 , chtěl jsem se zeptat 1: kolečko na pouštění předku má 2 polohy, na první se zapne předek a co se zapne na tu druhou polohu?? Mezinaprava?? Pak mám dotaz ještě jeden, řešil jste někdo to priserny treseni , kinklani
zrcatek??
stř zář 02, 2015 2:11 pm

pijoner196
Příspěvky: 72
Registrován: ned srp 30, 2015 5:41 pm
Bydliště: Klin

Příspěvek

ned zář 06, 2015 6:43 pm

Odpovědět

Zpět na „IVECO“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů