Stránka 28 z 34

Re: Trakker

Napsal: čtv dub 06, 2017 10:07 pm
od pavel 815
Podle Mě je to automatický odkalovací a bezpečnostní ventil,takže může přes něj uniknout tlak při odstavení,ale při normálním provozu ne.Zkus to prohnat Wabcothylem,třeba se to rozchodí,tyhle problémy nastávají při delším odstavení auta z provozu v bazaru apod...Nejlepší je když to pořád jezdí.

Re: Trakker

Napsal: pát dub 07, 2017 8:10 am
od Melda
Ten únik je ze čtyřcestnýho ventilu Knorr AE4562 (součást vysoušeče vzduchu) do tlaku 6 barů. Pak to přestane. A fouká to jenom když neběží motor. Ono to bude asi normální bezpečnostní prvek, jenom se mi zdá, že to fičí nějak moc.

Re: Trakker

Napsal: pát dub 07, 2017 9:20 am
od ATW service
Melda: Jestli to fičí kolem toho "breather", tedy "odvzdušňovače" může být problém na kterékoli ze čtyřech větví, kdy ventil/ventily nedrží zpětný tlak z okruhu (zpuchřelá gumička, unavené/prasklé pérko), když kompresor netlačí... Dá se to buď rozebrat a udělat GO, ale je potřeba potom na stolici nastavit tlaky a u starších ventilů většinou utrháš šrouby v hliníku. Ideálně koupit originál nový a vyhnul bych se čínským kopiím, sám jsem se nedavno napálil u Atega se stejným problémem. Čtyřcesťák by asi i fungoval, ale Číňan tam osadil špatný nebo vadný snímač tlaku...
https://youtu.be/tAPDmq7nLQM
Přeci jen jde o brzdy (!) a to není žádná sranda...

Re: Trakker

Napsal: pon dub 10, 2017 7:11 pm
od Melda
Tak že jste měli pravdu všici. Na stolici ten ventil fičel taky. Opravná sada na tento typ ventilu není. Když to pán v servisu nedokáže opravit, budu muset koupit nový. Problém je, že se tento ventil (AE 4560) prodává nejčastěji v sestavě s vysoušečem. Cenový rozdíl s a bez je 1000 Kč. Každopádně to bude ranec.

Re: Trakker

Napsal: pon dub 10, 2017 8:22 pm
od ATW service

Re: Trakker

Napsal: pon dub 10, 2017 11:26 pm
od TeSi
Vloni jsem ho sháněl a vyšel na 5,5 bez DPH i s vysoušečem, bez vysoušeče byl dražší :D

Obrázek

Re: Trakker

Napsal: úte dub 11, 2017 2:32 pm
od Melda
Jo, ten druhý odkaz je on. Ten první je AE4516. V servisu říkali, že ventil byl dost poničený olejem. Doufám, že není ještě chabrus kompresor.
Já koupil sestavu za 5800,- bez DPH.
Obrázek

Re: Trakker

Napsal: čtv dub 13, 2017 6:22 pm
od Melda
Ještě jsem dosadil nějaké doplňky. Všimněte si jak je blbě vyřešený nalejvací hrdlo na naftu. Ve Španělsku se asi z kanystru nafta nenalívá.
Obrázek Obrázek

Re: Trakker

Napsal: čtv dub 13, 2017 11:03 pm
od pavel 815
...přece nebudou při montáži nástavby posunovat nádrž,ses zbláznil nee... :D laso pod korbou Ti sice nikdo nelapne,ale až to nebudeš jednou moct nastartovat,budeš v řiti... :mrgreen: jsem si na tebe vzpomněl nedávno potkal jsem Iveco s Meilerem a měl rezervu namontovanou na zadním čele s navijákem a šibenicí na lanko,fotit jsem nestíhal...

Re: Trakker

Napsal: pát dub 14, 2017 9:15 am
od Melda
Doufám, že lano nikdo neukradne. Samozřejmě, že se dá vyndat i při spuštěný korbě. Ještě se zeptám - korba nemá zajišťovací nohu pro případné lezení pod ní, když je zvednutá. Má ale jakýsi kohout u heveru o kterém se domnívám že slouží k tomuto účelu. Nálepka s manuálem je u tohoto nečitelná.(kohout je vidět na obrázku 20 cm vpravo od heveru)

Re: Trakker

Napsal: pon kvě 01, 2017 9:43 am
od Melda
Jak se dá roztahovat štěrk na cestu s automatickou převodovkou, asi blbě co? Když zapnu pomocný pohon, tak přestane řadit.

Re: Trakker

Napsal: stř kvě 10, 2017 8:06 pm
od TeSi
Jdou tam dát malé kvalty + jsou omezené otáčky, ale řadit by mělo jít (u 12 kvaltu tedy jde).

Re: Trakker

Napsal: sob kvě 13, 2017 11:23 am
od Melda
Mám 16. Co tam dostaneš v klidu (max. 6.st.) to tam zůstane a musíš se na to rozjet. Za jízdy už řadit na automat ani ručně nejde. S těmi otáčkami - souhlas. Mám takové tušení, že jdou do takových výšin, jaké jsou nastaveny pro pomocný pohon. Jinak ještě se zeptám - po 30 km jízdy jsou poměrně značně horký kolový reduktory zadních náprav. Je to normální?

Re: Trakker

Napsal: pon čer 19, 2017 7:33 pm
od Melda

Re: Trakker

Napsal: ned srp 27, 2017 10:53 am
od Melda
Tak mi upadla trubička na vstřikovacím ventilu močoviny do výfuku. Taková píčovina za 7,5 tisíce bez DPH + 1/2 hodiny výměna a 1/2 hodiny smazání chybového hlášení + 20l močoviny na zemi. Jak je vidět na fotce - někdo se jí pokoušel v minulosti opravit.
Obrázek