Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Mykesh
Stralisa žádnýho nemáme, ale jedeme v Trakkerech, což je vlastně to samý... Řekl bych, že to nejsou špatný auta, motoricky na to má málo který, kabina jinak nic moc (taková čína styl - ty plasty a tak, ale to vidíš, jestli jsi na to byl mrkat...), převodovky klasika ZF, takže co řešit. Jediný, co se moc nepovedlo je elektrika, ale zase pozor, ne že by se to sypalo, ale prostě si musíš zvyknout, že Ti na palubce svítí barevná diskotéka (varování světel, závady v podobě kódu jednotek apod.). Dokud to nepadne do nouzáku, tak s tím každej normálně jezdí a neřeší, to prostě k Ivecum patří - když se podíváš třeba do německa, tak už mají barevnou muziku kousky s 30000 km tzn. skoro funglovky. Mě přijde, že prostě Ti to všechno hned píše na displej a třeba Rencek Ti napíše něco, až když už fakt skáče do nouzáku apod. Takže ve finále nic moc rozdíl. Díly se na to dají koupit levnějc než snad na cokoliv jinýho, když máš dobrýho dodavatele, občas se divím, jak to za to někdo dokáže udělat... Jako pokud to porovnáváš s Renckem (taky jsme měli), MANem apod., jsou to všechno stejný mrdky... Švédi a MB jsou jinde, ale když to tak vidím okolo, dneska se sype všechno. Jeden si nemůže vynachválit MANa a druhej Ti řekne, že MANa dal z baráku, že se to nedalo a pěje chválu na Iveco...
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon bře 22, 2010 7:52 pm
- Bydliště: Břeclav
My jsme měli na firmě Stralise EEV 560, zbytek Volva 500, Scania 500, MAN 540... No na Stralise jsme se v kopci nechytali nikdo (krom řidičů od MAN.Ti se ale chytali jen za hlavu )
Ale zas je fakt, že to jezdilo v režimu 2+1. Dva týdny na cestě, pak týden v servisu. Neskutečné, kolik poruch to mělo za ty tři roky provozu. Po té zkušenosti už v naší firmě Ivoša neuvidíš ani jako zametací vůz.
Dokážu pochopit že je to lákavé levné auto+ levný servis, ale stojí pak ty nervy za to? Furt na čtverkách někde na krajnici...
Ale asi už to pochopilo i více dopravců, protože si všímám že jich na dálnicích hooodně ubylo. Tak na stavbu ještě, ale mezinárodku bych s tím jezdit nechtěl.
Ale zas je fakt, že to jezdilo v režimu 2+1. Dva týdny na cestě, pak týden v servisu. Neskutečné, kolik poruch to mělo za ty tři roky provozu. Po té zkušenosti už v naší firmě Ivoša neuvidíš ani jako zametací vůz.
Dokážu pochopit že je to lákavé levné auto+ levný servis, ale stojí pak ty nervy za to? Furt na čtverkách někde na krajnici...
Ale asi už to pochopilo i více dopravců, protože si všímám že jich na dálnicích hooodně ubylo. Tak na stavbu ještě, ale mezinárodku bych s tím jezdit nechtěl.
- Globe
- řidič angličáku
- Příspěvky: 4787
- Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
- Bydliště: Usti nad Labem
mám 2x 480 a teď objednaný další dva kousky...
480 je ještě 11 litr, o pár stránek dřív jsem tu o tom něco psal.. to auto není špatný, hezky jede, inteligentně řadí, kabina vypadá na fotkách výborně, v reálu to malinko kazej horší plasty, ale oproti Euro 5 je to o sto světelnejch let dopředu. Jinak je všechno hezky tvarovaný, líbivý, na místě, kde bys to čekal, ale třeba i na přepínačích apod poznáš, že to je prostě lowcost...
jinak poruchy zatím drobnosti, nejvážnější závadou byla uvolněná pojistka v pojistkovym pouzdře (bohužel zrovna pojistka k ŘJ motoru, takže se auto zastavilo) + sem tam musíš počítat s věcma, jako že se povolujou šrouby různejch držáků atd.. takže důkladná kontrola jednou za čas neuškodí. Ital každým coulem.
Co se týče poměru výbava vs. cena, lepší auto asi neseženeš... spotřeba není úplně top (v praxi to budu porovnávat na stejnejch trasách se slepicí a man na jaře), ale ten rozdíl ve splátce to nesmaže, takže je to celkem rozumný řešení při koupi novýho auta.
JakubS: opak je pravdou, poslední rok byl pro iveco určitě rekordní, přibývá jich jako hub po dešti.
480 je ještě 11 litr, o pár stránek dřív jsem tu o tom něco psal.. to auto není špatný, hezky jede, inteligentně řadí, kabina vypadá na fotkách výborně, v reálu to malinko kazej horší plasty, ale oproti Euro 5 je to o sto světelnejch let dopředu. Jinak je všechno hezky tvarovaný, líbivý, na místě, kde bys to čekal, ale třeba i na přepínačích apod poznáš, že to je prostě lowcost...
jinak poruchy zatím drobnosti, nejvážnější závadou byla uvolněná pojistka v pojistkovym pouzdře (bohužel zrovna pojistka k ŘJ motoru, takže se auto zastavilo) + sem tam musíš počítat s věcma, jako že se povolujou šrouby různejch držáků atd.. takže důkladná kontrola jednou za čas neuškodí. Ital každým coulem.
Co se týče poměru výbava vs. cena, lepší auto asi neseženeš... spotřeba není úplně top (v praxi to budu porovnávat na stejnejch trasách se slepicí a man na jaře), ale ten rozdíl ve splátce to nesmaže, takže je to celkem rozumný řešení při koupi novýho auta.
JakubS: opak je pravdou, poslední rok byl pro iveco určitě rekordní, přibývá jich jako hub po dešti.
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon bře 22, 2010 7:52 pm
- Bydliště: Břeclav
My mame jen iveca a zatim spokojenost. Jak rika kolega, mame 9 aut a za posledni 3 roky melo jen jedno problem, resi si to iveco samo (mame operak). Ja jsem srdcem volvak, ale musim uznat, ze se jim auta povedli a nemam problem s autem jetdit. To co mi vadi jsou jen drobnosti. Ta 560 by se nam libila, ale nemusi to byt za kazdou cenu. Je potreba si spocitat co je pro kazdeho vyhodne a co uz ne.
Mate jeste nekdo zkusenosti?
Mate jeste nekdo zkusenosti?
Naposledy upravil(a) Libor.Zhanal dne čtv pro 17, 2015 9:33 am, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon bře 22, 2010 7:52 pm
- Bydliště: Břeclav
Na firme mame tu E6 a je to trhac asfaltu. Ten jny motor sa neda vubec s puvodnim IVECO motorem srovnavat. Navic ma mensi spotrebu,
Střídač. Uz nestridam
http://www.youtube.com/paprna
http://www.youtube.com/paprna
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů