Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe
Niekolko foto a video po par tyzdnoch ako mam namontovanu tretiu verziu klapky. Konecne som dosiahol to ze AD Blue ide len do original vyfuku a nie do bocnych vyfukov co sice nebol problem ale esteticky to vyzeralo ze mi z vyfukov ide biely dym (prva verzia klapky) a osobne som to povazoval za plytvanie AD Blue lebo to dokaze zreagovat len v original tlmici. Pri druhej verzii som sice dal za AD Blue vstrekovac natrubok ale nebol dostatocne blizko vstrekovaca a tiez sa pod plnym plynom objavil nepatrny biely dym z vyfukov. Tym ze cast dymu z motora ide do bocnych vyfukov tak ide menej dymu do original tlmica ktory musi byt stale v prevadzke lebo mam verziu s lamda sondou (prve AD Blue motory okolo roku 2007 sa robili bez lambdy takze tam stacilo namiesto AD Blue naliat vodu a pravdepodobne by tam bolo mozne pouzit klasicku krabicovu klapku ako pri Euro 3 ktora odstavi povodny vyfuk). Tym sa mi merne znizila spotreba AD Blue, najprv som myslel ze az 50% ale casom sa ukazalo ze je to "len" okolo 20-30%. Mal som totiz zavadu na AD Blue cerpadle, obcas mi blikala/svietila kontrolka Engine Check, najprv som sa obaval ci tuto chybu nehadze lambda koli klapke ale diagnostika ukazala ze klapka s tym nema nic spolocne, bolo zanesene cerpadlo AD Blue a nejaka poistka vyhrevu AD Blue pri cerpadle, po vycisteni je vsetko OK. Isiel som niekolko stabiliek aby som si porovnal spotrebu nafty a nezistil som ziadne zmeny ci smerom hore alebo dole, samozrejme ak by som zacal motor naschval vytacat len koli frajerine nech je randal tak by sa spotreba zvysila ale podla mna ma motor krajsi zvuk prave v nizsich otackach 1100-1300. Vsimol som si ze sa mi malinko zlepsil tah v nizsich otackach a motor resp turbo reaguje uz od 1000 otacok, predtym to bolo cca 1050, niekto si povie ze nic moc zmena ale tych 50ot/min mi uz viac krat pomohlo vymrmlat kopec bez dalsieho podradenia. Zo zaciatku mal vyfuk dost sycavy zvuk, povodne som myslel ze je to tym ze je klapka blizko umiestnena k vyfukovej brzde a turbu ale neskor som zistil ze to bola svorka na vstupe do tlmica. Mercedes tam dava taku nestastnu svorku z pasoviny ktoru som nesiel poriadne dotiahnut, rura v nej stale mala volu, vyfuk tadial prefukoval a obcas sa tadial dostavalo von aj AD Blue. Ten zvuk pocut aj na videach. Stacilo vymenit svorku za silnejsiu univerzalnu s mensou plochou takze ju bolo mozne lepsie dotiahnut. Klapku mam otvorenu stale, zavrem ju asi len ked pojdem na STK. minuly tyzden som dokonca isiel aj Nemecko a Svajc co su spolu s Rakuskom asi jedine krajiny kde by im klapka mohla vadit ale s rozumnym ovladanim plynu sa da aj tam jazdit s otvorenym vyfukom. Hluk do kabiny nejak extra nepocut pri normalnej jazde. Kedze vyfuky su vyvedene vzadu tak pri 90kmh je zvuk za mnou. Ina vec je niekde v tuneli alebo v zastavanom meste, tam staci pootvorit okno
Ovladanie klapky je pneumatickym valcekom z Mercedes motorovky zospodu klapky aby nebol stazeny pristup k vzduchovemu filtru a elektromagnetickym ventilom, tusim to je Knorr
Jedno kratke video mobilom
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zZCh6AKa ... e=youtu.be[/youtube]
Ovladanie klapky je pneumatickym valcekom z Mercedes motorovky zospodu klapky aby nebol stazeny pristup k vzduchovemu filtru a elektromagnetickym ventilom, tusim to je Knorr
Jedno kratke video mobilom
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zZCh6AKa ... e=youtu.be[/youtube]
podareny zvuk
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PWDJk7ZP03M[/youtube]
a hola rura od turbaaa
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=k7dB4ZeSOuA[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PWDJk7ZP03M[/youtube]
a hola rura od turbaaa
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=k7dB4ZeSOuA[/youtube]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 hostů