Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe

LaPe
Příspěvky: 77
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:02 pm

Příspěvek

Tak jestli se nepletu,tohle by měli být ,,naše" Econici z terminálu Paskov......jezdí to na CNG.....
pon říj 15, 2012 9:04 pm

Masi
Příspěvky: 1281
Registrován: pát črc 16, 2010 9:08 pm
Bydliště: Svinčany

LaPe

Příspěvek

Je to možné, o týden později jsem potkal jednoho s konťasem v Ostravě a u nás v Olomouci už mezitím nestál...
hanácké borec
stř říj 17, 2012 7:04 pm

sibr
BAN
Příspěvky: 1784
Registrován: stř kvě 20, 2009 12:37 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Jak se vám líbí v dálkové úpravě? Jak se v tom bydlí?



Obrázek
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest" učitel národů Jan Amos Komenský
úte kvě 28, 2013 9:29 pm

JiRaY
Příspěvky: 3048
Registrován: sob led 10, 2009 11:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Zajímavý,všimnul jsem si že má oproti standartnímu Econicu sníženou střechu kabiny,ale o to vyšší ložnici,tam to musí být pro dva lidi úplně pohodlně :) Nedá se říct že by se mi to nelíbilo :wink: A bude to mít skvělou průjezdnost v zimě,pořádný kus šasi je schovaný pod návěsem,tedy dobře rozložená váha a nebude tolik hrabat jak klasické tahače...
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
úte kvě 28, 2013 11:03 pm

TP
Příspěvky: 1903
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Akorát s důvodu vlastní bezpečnosti bych radši měl volant nahoře v ložnici a spani dole. :wink:
stř kvě 29, 2013 6:02 am

sibr
BAN
Příspěvky: 1784
Registrován: stř kvě 20, 2009 12:37 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Nebude tolik hrabat a ani jízda nemusí být tak uskákaná jako s běžným kozlem.

Pro dlouhodobý pobit v kabině je určitě důležité, aby se řidič měl možnost v kabině postavit. Vnitřní rozměry tohoto provedení, ani fota, nebo video interiéru jsem nenašel. Ale pokud je možné se dole, nebo v ložnici postavit, tak to může být super.

Sedadlo řidiče je nízko, podobně jako u patrových autobusů. Ale nastupování a vystupování musí být pohodlné. Pokud by bylo řízení nahoře, jak namítnul kolega, tak by při potahování na nakládkách a vykládkách mnoho řidičů zeštíhlelo, kdyby lezli k volantu až nahoru a zase dolů (znáte to: při otevírání dveří návěsu před rampou, u vrátného, apod.).

V každém případě by mohlo být zajímavé řídit shora a pod sebou mít prostornou obytnou místnost. Hlavně při víkendových stáních člověk skáče nahoru do kabiny a ven docela často. Takto by měl v přízemí něco jako obytný přívěs. Třeba tento návrh zrealizují vývojáři v dalších typech vozů. Pokud by řízení nahoře doplnili dálkovým ovládáním, které by umožnilo potahování u rampy a v podobných případech bez nutnosti vylézat až nahoru k volantu, tak by to bylo opravdu fajn.


Obrázek


PS: Dost fantazírování a hurá do svých minikabin, honit kilometry. Proč pohodlně odpočívat, když podle některých můžeme makat non stop a spát doma :)
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest" učitel národů Jan Amos Komenský
čtv čer 06, 2013 1:30 pm

sibr
BAN
Příspěvky: 1784
Registrován: stř kvě 20, 2009 12:37 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

z profilu:


Obrázek
"Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest" učitel národů Jan Amos Komenský
čtv čer 06, 2013 2:12 pm

Uživatelský avatar
Severnaya
Příspěvky: 1060
Registrován: sob úno 02, 2013 6:43 pm
Bydliště: Příbram

sklopka v Britanii

Příspěvek

čtv kvě 07, 2015 8:27 am

Odpovědět

Zpět na „MERCEDES - BENZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host