Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe
Moje zkušenost u Actrosu s klepaním pod noha je taková že v této části je tyč co zvedá kabinu(hydraulická).Dílenskej když dá kabinu dolu tak je línej tu tyč dopunpovat až dolu a nechá jí uprostřed.Je tam taková drážka kam to má až zapadnout,jak se pak kabina na nerovnostech hejbe na měchách tak to tluče do nohou.Když se odevře maska je to zpředu krásně vidět.Já měl teda ty prní Actrosy tak snad to bude ještě stejné.
to stapro:
Tak mě s tím poslali do Ústí nad Labem.Tam mi po dohadování a následném upozornění,že majitel řekl,že ho vrátí, z nich vypadlo ,že je v podlaze futro a na něm je asi malá vůle a že tam mám přijet a oni to vyndají a kouknou na to. V pátek jsem ho tam dával a přebíral to jinej technik a dohadování začalo nanovo!
Dnes jsem se po telefonu dozvěděl, že byla totálně rozházená geometrie, přitom ji v Hradci Králové dělali už dvakrát a vždy po odjezdu to táhlo doprava!!!!
Navíc mi oznámili, že byla svolávačka na výměnu jakéhosi modulu řazení. S tím se taky v Hradci neobtěžovali nám to oznámit. To už se taky řešilo dvakrát v Hradci a jen přehráli software, ale žádná změna.
Z TOHO PLYNE: V HRADCI KRÁLOVÉ STOJÍ SERVIS MERCEDES ZA HOVNO.
Ještě jsem se dozvěděl, že to bouchání do podlahy by mohla dělat zavzdušněná pístnice na zvedání kabyny. Řešením by mělo být nadoraz zvednout kabinu a pumpovat a pumpovat. Snad by se to mělo odvzdušnit.
Pak napíšu zkušenosti s Mercedesem v Ústí nad Labem.
Tak mě s tím poslali do Ústí nad Labem.Tam mi po dohadování a následném upozornění,že majitel řekl,že ho vrátí, z nich vypadlo ,že je v podlaze futro a na něm je asi malá vůle a že tam mám přijet a oni to vyndají a kouknou na to. V pátek jsem ho tam dával a přebíral to jinej technik a dohadování začalo nanovo!
Dnes jsem se po telefonu dozvěděl, že byla totálně rozházená geometrie, přitom ji v Hradci Králové dělali už dvakrát a vždy po odjezdu to táhlo doprava!!!!
Navíc mi oznámili, že byla svolávačka na výměnu jakéhosi modulu řazení. S tím se taky v Hradci neobtěžovali nám to oznámit. To už se taky řešilo dvakrát v Hradci a jen přehráli software, ale žádná změna.
Z TOHO PLYNE: V HRADCI KRÁLOVÉ STOJÍ SERVIS MERCEDES ZA HOVNO.
Ještě jsem se dozvěděl, že to bouchání do podlahy by mohla dělat zavzdušněná pístnice na zvedání kabyny. Řešením by mělo být nadoraz zvednout kabinu a pumpovat a pumpovat. Snad by se to mělo odvzdušnit.
Pak napíšu zkušenosti s Mercedesem v Ústí nad Labem.
Mercedes Ústí nad Labem
Tak jsem si vyzvedl auto v Ústí a dám vám to k posouzení aby jste si mohli udělat obrázek sami.
Jak jsem jsem psal, tak po příjezdu začalo dohadování o závadě znovu. Po předání auta mi sami navrhli odvoz k vlaku.
V úterý jsem si ho přebíral a po otevření dveří jsem si nasadil čelist zpět. To, že jsem zapoměl vyhodit kobereček je moje blbost, ale že jsem ho pak dva dny drbal od vazelíny je druhá věc(samozřejmě i pedály a všechny plasty kam dostala hovadova noha). Další překvapení mě čekalo po dotknutí se volantu.Mám ho potažený kůží, takže jsem si cvičně vypulíroval i volant.
Při podepisování protokolu, jsem se dozvěděl, že první co dělali byla svolávačka.
Pak teprve začali řešit geometrii, při čemž najezdili 30 km. Geometrie se jim povedla oproti H.K. Poprvé od nového to nikam netáhne.
A vůle na řízení? To řešili jako poslední a je to prý v převodce a to je, podle nich, normální.
Zkoušel jsem 4 Actrosy s najetýma km od 150 tis. do 300 tis. a žádný neměl axiální vůli na volantové tyči nad převodkou.
Já tedy nevím, ale pokud mám na autě dělat geometrii a mám hlášenou vůli na řízení, tak snad první řeším vůli a pak geometrii. Navíc ta svolávačka se měla dělat až jestli zbyde čas.
TAK CO VI NA TO?
Jak jsem jsem psal, tak po příjezdu začalo dohadování o závadě znovu. Po předání auta mi sami navrhli odvoz k vlaku.
V úterý jsem si ho přebíral a po otevření dveří jsem si nasadil čelist zpět. To, že jsem zapoměl vyhodit kobereček je moje blbost, ale že jsem ho pak dva dny drbal od vazelíny je druhá věc(samozřejmě i pedály a všechny plasty kam dostala hovadova noha). Další překvapení mě čekalo po dotknutí se volantu.Mám ho potažený kůží, takže jsem si cvičně vypulíroval i volant.
Při podepisování protokolu, jsem se dozvěděl, že první co dělali byla svolávačka.
Pak teprve začali řešit geometrii, při čemž najezdili 30 km. Geometrie se jim povedla oproti H.K. Poprvé od nového to nikam netáhne.
A vůle na řízení? To řešili jako poslední a je to prý v převodce a to je, podle nich, normální.
Zkoušel jsem 4 Actrosy s najetýma km od 150 tis. do 300 tis. a žádný neměl axiální vůli na volantové tyči nad převodkou.
Já tedy nevím, ale pokud mám na autě dělat geometrii a mám hlášenou vůli na řízení, tak snad první řeším vůli a pak geometrii. Navíc ta svolávačka se měla dělat až jestli zbyde čas.
TAK CO VI NA TO?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů