Stránka 45 z 46

Re: Actros (MP4 - od 2011)

Napsal: pát črc 27, 2018 3:42 pm
od Pavel Šebek
Známe, je to Hroch, ale sem už nechodí.

Re: Actros (MP4 - od 2011)

Napsal: pon črc 30, 2018 1:20 pm
od Severnaya

Re: Actros (MP4 - od 2011)

Napsal: úte srp 07, 2018 9:37 pm
od Tinky_linky
Obrázek Obrázek Obrázek

Re: Actros (MP4 - od 2011)

Napsal: čtv zář 06, 2018 9:10 pm
od PtrialM

Re: Actros (MP4 - od 2011)

Napsal: sob lis 10, 2018 11:14 pm
od ajazelko
Obrázek

Obrázek

Obrázek


Prý asi dostanu nové,to staré je slabé.
Obrázek

Re: Actros (MP4 - od 2011)

Napsal: ned lis 11, 2018 9:02 am
od Pápa
To zjistil Péťa brzo :D

Re: Actros (MP4 - od 2011)

Napsal: ned lis 11, 2018 5:04 pm
od motor-head
ajazelko, taky chci takové vedení. Já nafasoval soupravu která má 20t prázdná. A k tomu 430 poníků, obsah 10l od M.B. :roll:

Re: Actros (MP4 - od 2011)

Napsal: pon lis 12, 2018 8:54 pm
od ajazelko
S jedním podvalem vážím prázdný 27 tun a s druhým 44 tun,tak se pár koní navíc hodí.

Re: Actros (MP4 - od 2011)

Napsal: čtv led 10, 2019 10:15 pm
od Boriss
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Actros (MP4 - od 2011)

Napsal: stř led 30, 2019 1:08 pm
od MILOŠ

Re: Actros (MP4 - od 2011)

Napsal: ned úno 17, 2019 8:12 am
od Mareczek
Dovolím si trochu nesouhlasit s tímto názorem od Sails
Sem už radši ani nikdo nepíše koukám. Jezdím teď Actrosem 450kou a můžu říct že větším krámem jsem nejel, řadit to neumí, nejede to, nebrzdí to, netroubí to, fleetboard vymejšlel taky někdo strašně chytrej. Nechápu že se v Mercedesu nestydí si vzít peníze za něco takovýho, už se nedivím proč Hitler prohrál válku :lol:
Měl jsem možnost jezdit skoro 2 roky s 1845 mezinárodku než jsem přešel na 1848 které mám rok.Na starším autě svolávací akce na měnič převodovky jinak nebyl nejmenší problém s ničím. Dlouhodobá spotřeba pod 27 lt a to vozím železo kolem cca 24 tun většinou anebo dřevo 25t a papír cca 22 t,

1848 solo je super prostor jako na tancovačku.matrace na spaní lepší jak doma .styl jizdy a fleetboard je třeba trochu tomu autu naslouchat a vědět, že bylo děláno na ekonomickou jízdu.Není to závodník a pod kopcem nikdy první nebudeš ,ale nahoře už ano,Ten kroutící moment, takový má snad jen MB,Vše je podřízeno ekonomice i to řazení.Pokud budeš do toho manuálně neustále kafrat, tak to má opačný účinek.Do servisu jezdím pouze na prohlídku jinak o poruchách nevím.Motorová brzda má pomalejší nástup, pokud tahám 25 t je třeba z kopce sem tam pomoct nohou .Jezdím dlouhodobě pod 27.lt všude na tempomat nastavím 84 a pluje jako na vodě ,když je dobře naloženo.Motor velmi kultivovaný chod .

Re: Actros (MP4 - od 2011)

Napsal: sob dub 06, 2019 9:54 pm
od jose rabano
Kabina giga space je obrovska.o tom zadna.ty prostory kolem,vse je vychytane na bydleni.palubka,info,music,tak celkove ok.ovsem ty motory,predpoklam ze sis neco slehnul.protoze s volvem do kassel na A7 nepredjizdim nic jineho nez actros.je jedno co ma na dverich,45,48 nebo 51.s vahou 24900kg netto,pod plachtou.tak bud vozi 30tun,helmuti,nebo nevim.

Re: Actros (MP4 - od 2011)

Napsal: sob dub 13, 2019 6:24 pm
od Mareczek
Napsal jsem velmi kultivovaný chod motoru. Nenapsal jsem že nej. výkon.Jinak v režimu economy tempomat max .85. tam je to podřízeno spotřebě vše , někdy je skoro na hranici spodních otáček. Pokud jezdíš 87 vše předjíždíš jasně . Jinak rozdíl 20 koní tam je.

Re: Actros (MP4 - od 2011)

Napsal: ned zář 08, 2019 4:57 pm
od jose rabano
Tak pises neni to zavodnik,pod kopcem nic moc a nahore jsi prvni.To jsem pochopil tak ze to jede jak tank.Muj dojem je ze za mercedes se neda jet do koppce,a to nikdy,On vzdy nepochopitelne zdechne.v dlouhych hrbec to je nejvice markatni.Dojedu nemcce na dverich 1851 tudiz relativne silne auto,Je zakaz predjizdeni,ze tam ma dlazbu vidim,nema plachtu.Tudiz nalozen do plna,jak ja treba.Dam ostup 50m jedu za nim a vzdy v pulce vypinam tempo bo bych do neho jebl zezadu,Nedela to jeden mercedes delaji to uplne vsechny.Tak bud je te ekonomici podrizene uplne vse u MB,nebo to nejede.

Re: Actros (MP4 - od 2011)

Napsal: pon zář 09, 2019 9:30 am
od wckr
Je to podřízené ekonomice, takhle jezdí i nová scania.