Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Je to kravina Ale co v dnešní době kravina není? AETR mi hlídá každou minutu a přitom to že potom půl hodiny vypisuju papíry a dělám úředničinu nikoho nezajímá Každopádně je chyba vytahovat kolečko po směně a až ráno dávat nové. chtějí návaznost a prakticky by jste jinak měli mít na tu pauzu mezi jedním a druhým kolečkem žluté, a nebo potvrzení, že jste nejezdili. Měnit až ráno a basta
V ČR stačí návaznost koleček, alespoň zatím si žádná kontrola nestěžovala. Co se týče potvrzení o nečinnosti, tak ty bych si snad musela vypisovat sama, protože u nás každý parkuje, kde může, třeba i doma 100 km od dispečinku a už vidím někoho z dispečerů, jak tráví neděli tím, že jezdí po republice a rozváží tyhle lejstra.
Nejvíc ale policajti kroutili hlavou, když jsem střídala auta, třeba i tři za den. To tu hromadu koleček ani neprohlíželi a hodili mi ji zpět.
Nejvíc ale policajti kroutili hlavou, když jsem střídala auta, třeba i tři za den. To tu hromadu koleček ani neprohlíželi a hodili mi ji zpět.
-
- Příspěvky: 1457
- Registrován: ned pro 28, 2008 12:48 pm
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Ráno dám kolečko a večer ho vyndám. Nevím v čem je problém, ale proč budu mít kolečko v tacho , když se válím doma na gauči. To samé je s víkendem. A navazovat ti kolečka nemusí a někdy ani nebudou. Třeba v případě střídání řidičů. Jak to bude navazovat , když jste na dvou autech tři lidi ,právě kvůli AETRU ?? Za protočení kolečka přes víkend jsem dostal 200 korun pokutu, protože se ti spojí čára na kolečku a není poznat jestli si nejel třeba druhý den. Znovu opakuju že kolečkem dokazuješ svoji činnost a žlutým svoji nečinnost ,nikoliv činnost auta. Pokud tě někdo dusí za to že nenavazují kilometry tak jenom buzeruje a neví o čem mluví. jak to budeš dělat v případě že děláš střídače ?? Jak ti to bude navazovat ?? Přečti si konečně 561 ku a uvidíš že nemají všichni vždy pravdu, specielně nějaká baba co neviděla tachograf. Dokonce nemusíš ani jako majitel vykázat všechny km v kolečkách. Stačí si napsat na km co ti chybí na kus papíru nebo stasku , že vozidlo jezdilo mimo pozemní komunikaci ( na soukromém pozemku ) , kde nemusíš psát ani čárku, ba dokonce nemusíš mít ani řidičák a máš po problému. Proč myslíš že se dá digitál přepnout do řežimu OUT ???
Na tom něco bude. Takže když budu jezdit v poli, lese a jiném podobném tak vlastně kolečko nepotřebuju je to tak? Tachograf sice nevypnu(nemám jak) ale napíšu to do puťovky kolik jsem najel km a mám pokoj?
Něco podobného nám vysvětloval i na školení ale bylo tam tolik kokotin že si něco zapamatovat bylo nemožné(mimo těch kuriózních případů se kterými se školitel setkal, jenže to mi moc nedá )
Něco podobného nám vysvětloval i na školení ale bylo tam tolik kokotin že si něco zapamatovat bylo nemožné(mimo těch kuriózních případů se kterými se školitel setkal, jenže to mi moc nedá )
-
- Příspěvky: 1457
- Registrován: ned pro 28, 2008 12:48 pm
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Jj přesně tak. Nemusíš psát vůbec nic. Nemusíš ani dodržovat 561 ku , řídíš se podle zákoníku práce, ale nikdo ti nedokáže jestli si ho porušil , nebo ne , protože není podle čeho. Máme tatru ve firmě a ta neviděla kolečko nikdy. Vždycky píšu do stasky " provoz mimo pozemní komunikace" a to jenom kvůli km abych věděl kolik jse ujel a kolik dal nafty. Pak mě můžou všichni vlízt na hrb.
No jo, ale jestliže ho večer vyndáš a ráno dáš, tak nemáš natočenou denní pauzu. V tom případě opět potřebuješ lejstro nebo žlutý... To platí třeba v případě, že střídáš. Pokud točíš víkend na kolečko, tak je vidět kdy bylo vloženo a kdy vyjmuto(teda aspoň v kolik hodin)a jestliže to navazuje na týdenní kolečka, není co řešit...
Nepotřebuješ. Ty máš na jednom kolečku ukončenej výkon dejme tomu v 17.00 a na druhým ti začíná výkon v 6.00 mezi tím máš 13 hodim díru. Žlutý kolco nebo lejstro se používá na nečinnost delší jak 24 hodin.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
to petrW.: mas pravdu jak jsem tady taky rikal rano das vecer vyndas, ale nemas pravdu s tim ze nemuzes na 1 kolecko natocit vikend nebo treba cely tyden me kdyz zastavili od celni spravy tak mi rikal ze se to da protocit jen staci napsat od kdy do kdy a bud to muzes udelat tak nebo si napsat papir o necinosti
-
- Příspěvky: 1457
- Registrován: ned pro 28, 2008 12:48 pm
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Ten graf ze zadu kolečka slouží k ruční,u záznamu přo poruše tachografu, nemusíš nic proškrtávat . Na odpočinek máš potvrzení nebo žlutý. Mě to přopadá že chcete dělat potvrzení na potvrzení o potvrzení ???? Znovu opakuju že kolečkem dokazuješ svoji činnost a nečinnost, tudíž když jsem doma tak netočím žádné kolečko a nemusím ani v případě denního odpočinku nic dokazovat. Když necháš točit kolečko dýl než 24 hodin tak se ti spojí čára a kolečko se stane nesrozumitelné, protože není poznat jestli se točilo dva dny a nebo tři nebo jeden. Kolečko je na 24 hodin ne na celý víkend. A hlavně můžeš točit deset koleček na víkend , ale nic ti nedokáže , že si dělal opravdu týdenní odpočinek, protože si mohl jezdit s jiným autem.Nebo obráceně , natočím si koleček do zásoby a budu pak dokazovat spoustu odpočinku , který ale neudělám. Od toho je potvrzení nebo žlutý, nic jiného nepotřebuješ.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů