Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Axor
Chtěl sem se zeptat,proč vznikla tahle řada.Slyšel sem něco o N/A pro stavební účely,ale to se mi nezdá.Spíš myslim,že to mělo bejt jako lepší nebo horší řada vedle Actrosa.Ale o Axoru nic nevim,takže jakékoliv fotky,informace a nákresy uvítám
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Možné vysvětlení proč se vlastně AXOR zabydlel i v evropě on totiž původně pro evropský trh nebyl určen
http://www.mercedes-benz.com.br/veiculo ... esados.htm
při otevření informací k jednotlivým typům se na stránce objevuje odkaz : Download do Folheto - stažení prospektu včetně kvalitního rozměrového náčtrku pouze jejich řada 4144 není čtyř nápravová jak by com čekal v evropě ale jen tří
http://www.mercedes-benz.com.br/veiculo ... esados.htm
při otevření informací k jednotlivým typům se na stránce objevuje odkaz : Download do Folheto - stažení prospektu včetně kvalitního rozměrového náčtrku pouze jejich řada 4144 není čtyř nápravová jak by com čekal v evropě ale jen tří
Naposledy upravil(a) petersen dne ned bře 19, 2006 11:57 am, celkem upraveno 1 x.
no co vím, nebo jsme slyšel tak první axor byly jen tahače s podvozkem actrosu a boudou atega, které byly pro vnitrostátní dopravu - kolem komína jak říkáme u nás . a teď po modernizaci snad udělali to, že atego je jen v té nižší nosnosti snad do 15 tun, nad tím je axor kterej byl rozšíře i do ostatních odvětví .. stavební a komunální podvozky atp. a nejvíš je actros. Jian kse mi stalo, že jsem před časem měl do činění s jedním komunálním podvozkem a ten byl dle papírů označen dejme tomu 950.50 a na masce to bylo atego. a teď je pod stejným typem už axor ...
Axor byl uplně prvně uveden na trh v Brazilii a měl nahradit řadu L ( s kapotou) to se mu také podařilo , mimo jiné se AXOR začal také montovat v Turecku kde měl pro změnu nahradit stále se vyrábějící řadu NG , S to že měl velký ohlas i v německu zapříčinilo jeho zavedení do výrobního programu a protože překrýval i rozptyl Atega částečně jej nahradil
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Si zase něco testoval, jo ?cuisine píše:http://sweb.cz/bentley.dominator/DSCF0127.JPG
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů