Moderátoři: Olda, Globe, Pavel Bíteš, Pavel Šebek
- Pavel Bíteš
- OPM - Tuning
- Příspěvky: 953
- Registrován: stř říj 28, 2009 9:45 pm
- Bydliště: Velká Bíteš
- Kontaktovat uživatele:
Jaguar
Když už, tak musím ukázat, co se mi taky celkem povedlo, tak pár foteček:
Jaguar Type S rok 1966, 3.4 litre
Jaguar Type S rok 1966, 3.4 litre
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Bíteš
- OPM - Tuning
- Příspěvky: 953
- Registrován: stř říj 28, 2009 9:45 pm
- Bydliště: Velká Bíteš
- Kontaktovat uživatele:
- Pavel Bíteš
- OPM - Tuning
- Příspěvky: 953
- Registrován: stř říj 28, 2009 9:45 pm
- Bydliště: Velká Bíteš
- Kontaktovat uživatele:
Tak tohle jsou mí Kocouři. První bylo to torzo natřené šedivou základovkou. Říkal jsem si, že asi nikdy nebudu mít jezdícího kocoura a tohle jsem koupil proto, abych si jeho maskou ozdobil zeď. Auto bylo v Liberci v odsvěceném kostele. Původně si ho přivezl z Německa místní milionář-rychlokvaška, který někam zmizel. Koupil jsem to od sdružení mladých křesťanů, kteří se pokoušeli kostel renovovat. To bylo v roce 2002. Auto bylo vyobývané od místních bezbytovců, chybí mu motor, čalounění, přístrojovka, ale je kompletně v pořádku plechařina a má převodovku s Overdrive.Takže jsem ho nerozporcoval a schoval ho u kamaráda, kde čeká na lepší příští. Jeho kompletní specifikace je Jaguar XJ6 4.2 with Overdrive MY'74 SII. SWB LHD.
Brzy jsem se rozhodl, že být JAG owner nestačí chtěl jsem se stát JAG driver. Začal jsem jezdit po bazarech a na izeráty a ke konci druhé desítky shlédnutých autíček jsem si vybral v roce 2004 toho černého Kocoura na fotkách. Od té doby jsem s ním najel cca 30.000km. Prvních 25.000km jsem najel bez servisování (mimo klasiku-oleje, filtry atd.) Závady se střádaly až jsem měl strach jít na STK. Jenže nebyl nikdo, komu bych dal do ruky A4 s napsanými závadami a on to opravil. Nakonec se mě jeden mechanik ujal, dopadlo to takhle: http://cs.jaguar-club.net/msgboard_post ... ssage13709.
Brzy jsem se rozhodl, že být JAG owner nestačí chtěl jsem se stát JAG driver. Začal jsem jezdit po bazarech a na izeráty a ke konci druhé desítky shlédnutých autíček jsem si vybral v roce 2004 toho černého Kocoura na fotkách. Od té doby jsem s ním najel cca 30.000km. Prvních 25.000km jsem najel bez servisování (mimo klasiku-oleje, filtry atd.) Závady se střádaly až jsem měl strach jít na STK. Jenže nebyl nikdo, komu bych dal do ruky A4 s napsanými závadami a on to opravil. Nakonec se mě jeden mechanik ujal, dopadlo to takhle: http://cs.jaguar-club.net/msgboard_post ... ssage13709.
Naposledy upravil(a) Krocan dne ned led 29, 2012 8:20 pm, celkem upraveno 2 x.
V současné době nejezdím, upadl mi mezi svátky výfuk a teď jsem dostal kontakt na autodílnu s dobrými referencemi, kde se prý majitel Jaguarů nebojí. Doufám, že to vyjde, mám na to už slabé nervy a když je člověk rozhodnutý po zbytek života jezdit v Kocourech, je vhodné mít je kde servisovat. Jak jsem už napsal, mám s tím dosud problém, protože Jaguárská scéna v Čechách je rejdištěm hochštaplerů a slušné kolegy, abys pohledal. Specifikace tohoto autíčka je: XJ40 2.9 Sovereign MY'90 rebuild to 3.6 AT LHD.
V roce 2005 jsem dostal záchvat renovační mánie a koupil jsem béžového Daimlera jako dárce dílů pro Libereckého kocoura. Auto kupodivu není zrezlé, ale to, kvůli čemu jsem ho koupil, se ukázalo nehodnotné. Mánie mě brzy přešla, autíčko jsem schoval o5 u kamaráda. Auto má specifikaci: Daimler double six MY'77 Vanden Plas SII. LHD.
Co jezdím náklaďákem, mám v osobáku nájezdy cca. 3.000km/rok a zároveň kromě běžných nákladů na život vyplácím ségru z majetku, takže je pro mě další Kocour zbytný, ale stejně se občas octnu ve stavu "před koupí dalšího kocoura", zatím jsem se vždy včas zabrzdil
Tady dávám odkaz na stránky, kde spolu komunikují Jaguaristi s kterými kamarádím. http://www.jaguar-daimler.cz/
V roce 2005 jsem dostal záchvat renovační mánie a koupil jsem béžového Daimlera jako dárce dílů pro Libereckého kocoura. Auto kupodivu není zrezlé, ale to, kvůli čemu jsem ho koupil, se ukázalo nehodnotné. Mánie mě brzy přešla, autíčko jsem schoval o5 u kamaráda. Auto má specifikaci: Daimler double six MY'77 Vanden Plas SII. LHD.
Co jezdím náklaďákem, mám v osobáku nájezdy cca. 3.000km/rok a zároveň kromě běžných nákladů na život vyplácím ségru z majetku, takže je pro mě další Kocour zbytný, ale stejně se občas octnu ve stavu "před koupí dalšího kocoura", zatím jsem se vždy včas zabrzdil
Tady dávám odkaz na stránky, kde spolu komunikují Jaguaristi s kterými kamarádím. http://www.jaguar-daimler.cz/
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Prasáry
Pavle, nevím jestli to psal v nadsázce, nebo doopravdy nic horšího neviděl. Ale jedno vím jistě; branže lékařů a automechniků-těm odpadá od rukou největší šlendrián. Je to proto, že lidé-spotřebitelé těmto oborům nerozumí a stále je přetlak poptávky nad nabídkou. Já doufám, že se to někdy změní a lidé v těchto branžích budou muset odvádět práci alespoň zpolovice tak dobře, jako lidé v ostatních oborech. Každý z automechaniků, místo aby levně, rychle a kvalitně a bez keců opravil auto (dneska je moderní říkat tomu orientace na zákazníka), tak výsledek u těch, které znám je u nejlepších za tři a nedostatečné jsou ouplně běžné. A to mi každý z nich, ať umí tímto šlendriánským způsobem vydělávat slušně, nebo je to takový mazal, že mu kručí v břiše, říká, že by do fabriky nešel. Že je tvůrčí typ a nenechal by se znásilňovat pokyny a příkazy nadřízených. Přitom dnes i z té nejhorší fabriky vypadne práce takových parametrů, že se k tomu ti mazalové ani ve snu nepřiblíží a to ani pokud omylem něco opraví pořádně. A to třeba v Jaguaru to montují paki v turbanech, poláci, rowdies, kteří vyšli v páté třídě a na fotce z výroby jsem poznal cikána, se kterým jsem se před dvaceti roky potkával v Poděbradech na kartách. A vyrobit to musí obstojně. No nechtěl by takový automechanik, aby si mohl kupovat třeba rohlíky v kvalitě jím odvedené práce.
Pavle, teď , teď jsem kouknul do Tvých příspěvků a vidím, že se auty zabýváš, tudíž se Tě mé nařčení dotkne. Tak než mi napíšeš, co jsem to za hajzla , tak si připrav nějaké jméno, třeba i svoje, (pokud si myslíš, že nespadáš do té absolutní většiny) mechanika, který je "orientován na zákazníka".
Pavle, teď , teď jsem kouknul do Tvých příspěvků a vidím, že se auty zabýváš, tudíž se Tě mé nařčení dotkne. Tak než mi napíšeš, co jsem to za hajzla , tak si připrav nějaké jméno, třeba i svoje, (pokud si myslíš, že nespadáš do té absolutní většiny) mechanika, který je "orientován na zákazníka".
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Nebudu ti psát, co jsi za hajzla, protože máš docela pravdu a autorizované servisy nevyjímaje.
Já se neživím jako automechanik, spíš už jen servisuju auta svým známým, kteří to dokážou ocenit a oceňují to od té doby, co jsem to dával dohromady po těch šlendriánech. (viz třeba v sekci Audi)
Já se neživím jako automechanik, spíš už jen servisuju auta svým známým, kteří to dokážou ocenit a oceňují to od té doby, co jsem to dával dohromady po těch šlendriánech. (viz třeba v sekci Audi)
BES - běs
Pavle, tak to jsem rád, že jsem Ti nezpůsobil trauma , já mám opravdu mizerné zkušenosti a to nejen u kocourů, ale při opravách jakýchkoliv auťáků, které jsem měl. Tak jsem sï to při psaní všechno vybavil a musel jsem to zuřivě namlátit do klaviatůry a pak jsem si projel nějaké Tvé příspěvky, že se opravárenství též věnuješ a už se mi nechtělo ten můj elaborát nějak uhlazovat.
tak zdar a dělej svým kamarádům-klientům jen radost.
tak zdar a dělej svým kamarádům-klientům jen radost.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů