Moderátoři: Olda, Globe, Pavel Bíteš, Pavel Šebek
Mám takový problém s xantií, za jízdy je teplota v pohodě, ale jak ji nechám stát a bežet na volnoběh, tak začně teplota dost stoupat, čím by to mohlo být
jo a je to diesel
jo a je to diesel
Scania R streamline Topline E6 (2015) + plachta Krone(2015) lowdeck
Mými životními vzory jsou Kentán z Montargi, Bender a Homer Simpson
Mými životními vzory jsou Kentán z Montargi, Bender a Homer Simpson
Ale Johhny,řešíš teplotu u TurboD? Neřešitelný
Já taky řešil,pokud máš čistou kapalinu v chladiči,chladič propláchnutý Wapkou zvenku,a sahary se ti spouští,tak to neřeš,já to mám stejně,s tím rozdílem že za jízdy mi to taky občas vyleze,třeba když to peru do velkého kopce,pak to zas ochladne,ale vůbec v těchchle třicítkách když jedu,tak běhá ručička okolo 80ti,jakmile zastavím,šups a je tam 90,a už řvou sahary,nechám minutku,než vypnou,pak to chcípnu a pokoj
Jinak k tomuhle mám jednu humornou příhodu,před 2.lety jsme se vypravili do Holetína,pro nějaké díly na druhou Xa,po cestě tam se mi tak něják nezdála teplota,ale vždy seply sahary a dobrý,podotýkám bylo venku přes třicet ve stínu...při zpáteční cestě ,v jednom stoupání začala lézt teplota nahoru...90,100,110,sahary NIC! Pouštím klimu,nic,zastavuji že mrknu pod kapotu,tahám za páčku a RRUP,prasklo lanko na kapotu,kapota samozřejmě neotevřená
Lezu zpátky do auta,na teploměru 120,musíme jet dál,takže po zbytek cesty do prahy jsem se skoro nedotýkal plynu,jakékoliv přidání plynu znamenalo teplotu nahoru,jel jsem domů 70kou
Já taky řešil,pokud máš čistou kapalinu v chladiči,chladič propláchnutý Wapkou zvenku,a sahary se ti spouští,tak to neřeš,já to mám stejně,s tím rozdílem že za jízdy mi to taky občas vyleze,třeba když to peru do velkého kopce,pak to zas ochladne,ale vůbec v těchchle třicítkách když jedu,tak běhá ručička okolo 80ti,jakmile zastavím,šups a je tam 90,a už řvou sahary,nechám minutku,než vypnou,pak to chcípnu a pokoj
Jinak k tomuhle mám jednu humornou příhodu,před 2.lety jsme se vypravili do Holetína,pro nějaké díly na druhou Xa,po cestě tam se mi tak něják nezdála teplota,ale vždy seply sahary a dobrý,podotýkám bylo venku přes třicet ve stínu...při zpáteční cestě ,v jednom stoupání začala lézt teplota nahoru...90,100,110,sahary NIC! Pouštím klimu,nic,zastavuji že mrknu pod kapotu,tahám za páčku a RRUP,prasklo lanko na kapotu,kapota samozřejmě neotevřená
Lezu zpátky do auta,na teploměru 120,musíme jet dál,takže po zbytek cesty do prahy jsem se skoro nedotýkal plynu,jakékoliv přidání plynu znamenalo teplotu nahoru,jel jsem domů 70kou
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Kluci jak tu popisujete záhady s tou teplotou motoru tak mám taky ten problém. Když zastavím tak najednou teplota vyskočí z ničeho nic nahoru. Pak se sepnou sahary a spadne to dolů. Cestou to neudělá vůbec nic a je to v pohodě. Jo a to když se mě to ohřeje tak na mě začně řvát STOP. Bylo to v servisu a tam řekli, že to nedokážou identifikovat, leda by musely měnit všechny čidla ado toho se mě fakt nechce. A je to benzín 1,4i a je to berlingu rok výroby 2001. Ale jinak auto perfektní a spolehlivé.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10889
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
tak se také přidávám do klubu citroen. . Je to citroen xsara exclusive 1.8i 16v 81kw Auto mám už delší dobu , ale až teď jsem si všim, že tu jsou i osobáky Ještě taková zajímavost nad kterou se při technický pozastavujou jak může mít napsané distanční podložky na kola ve velkém techničáku Prý se to jentak nevidí.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů