Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Vzpomínáte si v čem to bylo: "Tohle je Fiat 691, 333,5 koně, 8 rychlostí, 4 základní a 4 redukovaný, 350 km na plnou nádrž a 1 litr oleje." Někde na netu jsem našel obrázek přímo z filmu, to už je dávno.
Naposledy upravil(a) Peter dne ned led 06, 2008 3:08 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 275
- Registrován: pon lis 06, 2006 10:30 pm
- Bydliště: Mutěnice u Hodonína
- Kontaktovat uživatele:
Naši veteráni www.tonejlepsi.unas.cz
-
- Příspěvky: 275
- Registrován: pon lis 06, 2006 10:30 pm
- Bydliště: Mutěnice u Hodonína
- Kontaktovat uživatele:
Jo ta sedačka je superrr.ještě by mně zajímalo ve kterém roce italy přesedlaly na naši stranu když ty fiaty to mněly ještě opačně.
Naši veteráni www.tonejlepsi.unas.cz
- Samer
- Příspěvky: 2171
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
- Bydliště: Hamry nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím vás,
Jako modelář před vás předstupuji s několika otázkami týkajícími se poměrně zajímavého tématu. Rád bych se dověděl více, případně se ujistil v některých otázkách.
1) Zajímá mě čtyřnápravový Fiat 691 nebo jeho derivace (Iveco, Unic a kdoví jaké ještě). (Nedopátral jsem se systému značení Fiatů proto říkám: čtyřnápravový, 8x2, jedna náprava hnaná, 3 řiditelné. Lidově řečeno: auto z filmu „Šimon a Matouš jedou na riviéru“). Sháním fotky, nákresy, prospekty…
2) Rád bych si ho jednou postavil jako model a proto, z toho co jsem dosud vypátral, mi není jasné:
A) Z nákresů (viz. Příloha) vypadá, že převodovka není uložena společně s motorem, ale sedí v rámu někde za druhou řiditelnou nápravou. S tímhle uspořádáním jsem se nikde nesetkal, neví někdo více?
B) Není mi jasné jaké je provedení poslední nápravy (s jednomontáží). Na několika fotografiích jsem ji viděl zvednutou, je u všech variant zvedací a jakým způsobem? Z fotografií je patrné, že je odpružena kombinací listových per i vzduch.vaků a navíc je nad jejím středem v rámu jakýsi (?) válec, má to něco společného se zvedacím mechanismem? Na jiné fotografii jsem kola nápravy viděl vytočené zcela jiným směrem než kola předních náprav, jaký je systém řízení zadní nápravy? Někdy byla přední kola vytočená, zadní nikoli. Je řízená mechanicky, hydraulicky nebo je jen vlečená s nějakým mechanismem „samořízení“, který by se dal případně zamknout? Z některých fotek mi mechanismus velice připomínal mechanismus jedmontážových náprav na návěsech a přívěsech Italské výroby (Cardi a spol, viz. např. starší stavebnice návěsů Italeri).
C) Kdy přecházela Itálie z pravostranného řízení na levostranné?
Fotky k tématu najdete zde:
http://modelforum.cz/viewtopic.php?f=15 ... 37#p595837
Jako modelář před vás předstupuji s několika otázkami týkajícími se poměrně zajímavého tématu. Rád bych se dověděl více, případně se ujistil v některých otázkách.
1) Zajímá mě čtyřnápravový Fiat 691 nebo jeho derivace (Iveco, Unic a kdoví jaké ještě). (Nedopátral jsem se systému značení Fiatů proto říkám: čtyřnápravový, 8x2, jedna náprava hnaná, 3 řiditelné. Lidově řečeno: auto z filmu „Šimon a Matouš jedou na riviéru“). Sháním fotky, nákresy, prospekty…
2) Rád bych si ho jednou postavil jako model a proto, z toho co jsem dosud vypátral, mi není jasné:
A) Z nákresů (viz. Příloha) vypadá, že převodovka není uložena společně s motorem, ale sedí v rámu někde za druhou řiditelnou nápravou. S tímhle uspořádáním jsem se nikde nesetkal, neví někdo více?
B) Není mi jasné jaké je provedení poslední nápravy (s jednomontáží). Na několika fotografiích jsem ji viděl zvednutou, je u všech variant zvedací a jakým způsobem? Z fotografií je patrné, že je odpružena kombinací listových per i vzduch.vaků a navíc je nad jejím středem v rámu jakýsi (?) válec, má to něco společného se zvedacím mechanismem? Na jiné fotografii jsem kola nápravy viděl vytočené zcela jiným směrem než kola předních náprav, jaký je systém řízení zadní nápravy? Někdy byla přední kola vytočená, zadní nikoli. Je řízená mechanicky, hydraulicky nebo je jen vlečená s nějakým mechanismem „samořízení“, který by se dal případně zamknout? Z některých fotek mi mechanismus velice připomínal mechanismus jedmontážových náprav na návěsech a přívěsech Italské výroby (Cardi a spol, viz. např. starší stavebnice návěsů Italeri).
C) Kdy přecházela Itálie z pravostranného řízení na levostranné?
Fotky k tématu najdete zde:
http://modelforum.cz/viewtopic.php?f=15 ... 37#p595837
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
To se mi nezda.Podle me by kvuli Malte ta neni zase tak velka nedelaly celou produkci.Ono je videt pravostrany rizeni i na fotce toho Fiatu mototechny: http://postimage.org/image/zza4h18k/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů