Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv led 03, 2013 7:03 pm
- Bydliště: Petrovice(Nove Mesto na Morave)
brzdy robur
Cau,dik za nabidku ,ale uz jsme oblozeni sehnali.
Zatim dik.
Zatim dik.
Nemáte doma někdo navíc tyto blinkry ve slušném stavu, stačí mě bez sklíček
http://archivaukro.sk/robur_predni_blin ... 03791.html
http://archivaukro.sk/robur_predni_blin ... 03791.html
Lepší ztratit vteřinu v životě, než život ve vteřině
- Smeerf
- Příspěvky: 14
- Registrován: úte čer 08, 2010 12:21 pm
- Bydliště: Ostravsko
- Kontaktovat uživatele:
Kde jsi to objevil ? Jako celek to už asi dohromady nedá nikdo ... Ale na díly by se snad něco dalo použít.
Nevíte někdo poradit s tématem o karburátoru ??? http://miniaplikace.blueboard.cz/kniha/ ... x9oe7rejm9
Nevíte někdo poradit s tématem o karburátoru ??? http://miniaplikace.blueboard.cz/kniha/ ... x9oe7rejm9
ROBUR LO3000 KF/Pr
www.robur.xf.cz
www.robur.xf.cz
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
- Smeerf
- Příspěvky: 14
- Registrován: úte čer 08, 2010 12:21 pm
- Bydliště: Ostravsko
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, napíšou nějací pamětníci kde všude Robury jezdily ? U nás na severní moravě jezdily skříňáky v prádelnách Perex a valníky v Nábytku.
ROBUR LO3000 KF/Pr
www.robur.xf.cz
www.robur.xf.cz
- zdenekjihlava
- Příspěvky: 1570
- Registrován: sob zář 04, 2010 10:53 am
- Bydliště: jihlava
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Kde jezdily Robury
Ahoj Michale,
odpověď najdeš hned v položené otázce - jezdily všude.
Kromě již uvedených, samozřejmě u požárníků, v ČT, v JZD (např. kafilérky), ve spotřebních družstvech (pojízdné prodejny Jednoty), ve výrobních družstvech (u nás v Kovodružstvu byl jeden valník a jeden autobus), v OPP a OSP. Prostě téměř v každém menším podniku, pro který byla Š 1203 malá nebo naopak Tatra, Praga či Liazka moc velká. Než se začaly vyrábět Avie, tak to byl ve své době u nás nejrozšířenější lehký nákladní automobil. Postupně se díky stavebníkům dostával i do soukromého sektoru.
ČSSR bylo největším zahraničním odběratelem vozidel vyrobených v Zittau. Dočetl jsem se, že v letech 1950 až 1979 se k nám oficiálně vyvezlo 44 347 vozidel (Granit - Garant - Robur) všech možných provedení.
Bohužel u Robura mám nový TP, jinak bych ti poslal jeho "firemní" životopis.
odpověď najdeš hned v položené otázce - jezdily všude.
Kromě již uvedených, samozřejmě u požárníků, v ČT, v JZD (např. kafilérky), ve spotřebních družstvech (pojízdné prodejny Jednoty), ve výrobních družstvech (u nás v Kovodružstvu byl jeden valník a jeden autobus), v OPP a OSP. Prostě téměř v každém menším podniku, pro který byla Š 1203 malá nebo naopak Tatra, Praga či Liazka moc velká. Než se začaly vyrábět Avie, tak to byl ve své době u nás nejrozšířenější lehký nákladní automobil. Postupně se díky stavebníkům dostával i do soukromého sektoru.
ČSSR bylo největším zahraničním odběratelem vozidel vyrobených v Zittau. Dočetl jsem se, že v letech 1950 až 1979 se k nám oficiálně vyvezlo 44 347 vozidel (Granit - Garant - Robur) všech možných provedení.
Bohužel u Robura mám nový TP, jinak bych ti poslal jeho "firemní" životopis.
- Smeerf
- Příspěvky: 14
- Registrován: úte čer 08, 2010 12:21 pm
- Bydliště: Ostravsko
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Jardo, no právě "všude" vím, jen mi to přijde moc obecné, tak chci nějak zjistit konkrétní podniky ... Protože si sám pouze pamatuji ty zmíněné Perexy u nás, na parkovišti ve městě stávaly pravidelně 2 až 3 vedle sebe a už jako 6 leté dítě mě zajímaly aniž bych věděl, že do něho jednou usednu .
Jezdily i pod ČSAD ?
Ten můj měl podle TP jezdit v Karlově Univerzitě ... takže byly opravdu všude
Jezdily i pod ČSAD ?
Ten můj měl podle TP jezdit v Karlově Univerzitě ... takže byly opravdu všude
ROBUR LO3000 KF/Pr
www.robur.xf.cz
www.robur.xf.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů