Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
- Příspěvky: 267
- Registrován: ned zář 02, 2007 7:28 pm
- Bydliště: Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
Co jsem si přeložil z toho letáku 34.33SD je hmotnost auta 11,5tuny, užitečná hmotnost 22tun materiálu, celková hmotnost vozu vč. materiálu 33,5tuny.
Max. zatížení náprav: 7,5+13+13tun.
Ohledně toho, že jsem psal, že 29.33SD má max.hmotnost 24tun, se omlouvám, čuměl jsem na vedlejší leták.
Jinak tedy 29.33SD má udávanou hmotnost 11250kg, užitečná hmotnost 17750kg materiálu, celková hmotnost tedy 29tun. Max. zatížení náprav: 7,5+11,5+11,5tuny.
Takže jinak nevim Toretto, prostě to uveze víc.
Max. zatížení náprav: 7,5+13+13tun.
Ohledně toho, že jsem psal, že 29.33SD má max.hmotnost 24tun, se omlouvám, čuměl jsem na vedlejší leták.
Jinak tedy 29.33SD má udávanou hmotnost 11250kg, užitečná hmotnost 17750kg materiálu, celková hmotnost tedy 29tun. Max. zatížení náprav: 7,5+11,5+11,5tuny.
Takže jinak nevim Toretto, prostě to uveze víc.
-
- Příspěvky: 267
- Registrován: ned zář 02, 2007 7:28 pm
- Bydliště: Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
Tak, kniha už je doma, v Saxi vznikla malá administrativní chyba, jinak pošta opět nezklamala, takže přes všechny ty nápisy a razítka jsou opět poťukaný rohy.
Samou nedočkavostí jsem jí jenom tak v rychlosti prolít a příjde mi, že klidně mohl být čtvrtý díl, protože je to takový "narychlo", ať už to máme z krku.
Zajímavá kapitola motory mimo Liaz, na str.46 dole obr. motoru v loko 714.001 zvaná Milky Way Jinak motory Liaz se snad dávali i do generátorů elektriky, nějaký parník v Praze ho má na palubě.
Čekal jsem, že tam uvidím fotku Torettovi lízy, škoda, musim si nějakou fotku vytisknout a přiložit do knihy.
Z konce mám rozporuplné pocity, nebudu řešit co to je zač, ale ty dvě fotky se taky mohli dát na celou tu stranu, příp. tam mohli být tři fotky, ta třetí záběr zezadu na bok.
P.S. už někdo ví, jaký je rozdíl mezi 34.33SD a 29.33SD?? Samozřejmě bych uvítal kdyby se to řešilo v příslušném vlákně.
Jinak jsem se pustil do probírání 2.dílu, a mám popsaný dvě A4 dotazama
Samou nedočkavostí jsem jí jenom tak v rychlosti prolít a příjde mi, že klidně mohl být čtvrtý díl, protože je to takový "narychlo", ať už to máme z krku.
Zajímavá kapitola motory mimo Liaz, na str.46 dole obr. motoru v loko 714.001 zvaná Milky Way Jinak motory Liaz se snad dávali i do generátorů elektriky, nějaký parník v Praze ho má na palubě.
Čekal jsem, že tam uvidím fotku Torettovi lízy, škoda, musim si nějakou fotku vytisknout a přiložit do knihy.
Z konce mám rozporuplné pocity, nebudu řešit co to je zač, ale ty dvě fotky se taky mohli dát na celou tu stranu, příp. tam mohli být tři fotky, ta třetí záběr zezadu na bok.
P.S. už někdo ví, jaký je rozdíl mezi 34.33SD a 29.33SD?? Samozřejmě bych uvítal kdyby se to řešilo v příslušném vlákně.
Jinak jsem se pustil do probírání 2.dílu, a mám popsaný dvě A4 dotazama
-
- Příspěvky: 267
- Registrován: ned zář 02, 2007 7:28 pm
- Bydliště: Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
V předchozím příspěvku, jsem se vyjádřil docela nešťastně,že se mi poslední díl knihy zdá napsaný "narychlo".
Proto se omlouvám, pokud jsem někoho urazil.
Jak už jsem psal, prolítnul jsem jí v rychlosti a nechal jsem si jí pod stromek, ale kouknul jsem do ní znovu a příjde mi, že tento třetí díl mohl klidně končit řadou 300, takže klidně se mohl autor např. víc rozepsat o řadách 200 apod. A další čtvrtý díl mohl být takovou třešničkou na závěr, o závodech dakar,okruhy a končilo by to řadou 400.
Proto mi přišel tento díl (vůči předchozím dílům) tak "od všeho trochu, ať už je to hotové".Dál už to radši nebudu rozebírat.
Proto se omlouvám, pokud jsem někoho urazil.
Jak už jsem psal, prolítnul jsem jí v rychlosti a nechal jsem si jí pod stromek, ale kouknul jsem do ní znovu a příjde mi, že tento třetí díl mohl klidně končit řadou 300, takže klidně se mohl autor např. víc rozepsat o řadách 200 apod. A další čtvrtý díl mohl být takovou třešničkou na závěr, o závodech dakar,okruhy a končilo by to řadou 400.
Proto mi přišel tento díl (vůči předchozím dílům) tak "od všeho trochu, ať už je to hotové".Dál už to radši nebudu rozebírat.
-
- Příspěvky: 267
- Registrován: ned zář 02, 2007 7:28 pm
- Bydliště: Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
Děkuji, že mám takový zajímavý pohled A máš pravdu, nezkoušel a ty jo??A když mi autor řekl kolik let to zabralo, tak mu nezávidím, každý umíme něco a i když mám zajímavý pohled, tak abych autora podpořil, přesto jem si koupil jeho dílo, proč?
Zajímá mě to a přes všechno jsem ho koupí knihy podpořil a myslím si, že Tatrováci nám můžou jen tiše závidět.
Zajímá mě to a přes všechno jsem ho koupí knihy podpořil a myslím si, že Tatrováci nám můžou jen tiše závidět.
-
- Příspěvky: 267
- Registrován: ned zář 02, 2007 7:28 pm
- Bydliště: Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
A jéjej, nejlepší je vytrhávat věty z kontextu a slovíčkařit.
Zapoměl jsi, že jsem se v podstatě už před tím přiznal,že "jsem jí jenom tak v rychlosti prolít", tedy jsem defakto nevzal všechny fakta v potaz.
Jinak vlastním taky předchozí dva díly a autor má také můj obdiv.
Samozřejmě mám taky radost, že už je třetí díl, ale docela by mě zajímalo, na co se budeš těšit před příštími vánocemi, když další díl nebude?Takže se třeba mohlo, někdy v budoucnu, končit až pátym dílem.
Zapoměl jsi, že jsem se v podstatě už před tím přiznal,že "jsem jí jenom tak v rychlosti prolít", tedy jsem defakto nevzal všechny fakta v potaz.
Jinak vlastním taky předchozí dva díly a autor má také můj obdiv.
Samozřejmě mám taky radost, že už je třetí díl, ale docela by mě zajímalo, na co se budeš těšit před příštími vánocemi, když další díl nebude?Takže se třeba mohlo, někdy v budoucnu, končit až pátym dílem.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů