Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-

Odpovědět
mates
Příspěvky: 4115
Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
Bydliště: Budilov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Milan má překoplýho Jamala furt, myslím někoho jinýho, měl EuroII předělanej kozel a zatím vlečňák
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
pát zář 27, 2013 5:41 pm

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

HAD tak nějak mužu jezdit za lepší cenu s tříosákem a když už mě klekla Skanča tak po nějakém koukám.Pořádná V8 na prodej za normální cenu v Čechách snad ani neni.Včera jsem se byl podívat na TGX 480 6X2,krásné auto to je ale zaráží mě že to má jen 400tisic najeto a už byl propálenej píst,já teda at jse měl Actros,Magnum,nebo Torpéda tak jsem do milionu km motor nikdy neotevřel.Pak je ještě za Prahou TGA 530 6X2 ale tam mě zas strašej že na tom padaj motory.Tak babo radˇ.
Globe mě ten zvuk rozčiloval když jsem to měsíc poslouchal 15 hodin denně,jinak odpojení kompresoru chápu když je nafoukáno,to to pak necvaká ale zato když to dofukuje tak je to šicí stroj.
Jinak proti Manu nic nemám,nejsem posedlej jednou značkou,napsal jsem jen co jsem za měsíc ježdění Manem za nějakejch 9800km zjistil.
pát zář 27, 2013 8:38 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

480 a 530 jsou stejný motory (resp. blok)... a rozhodně jsem u nás za dva roky neviděl žádnou D26, která by měla propálenej píst po tak málo kilometrech... nebylo to třeba spíš tak, že tam bouchlo turbo a neotevřel se motor a pořádně nedovyčistil a ten píst nechytl od těch úlomků?

jinak ta D26 je super motor, blok se teď používá i pro 440 v Euro 6, rozhodně bych se toho nebál. Navíc na to jsou naprosto běžně dostupný a cenově úplně normální náhradní díly (narozdíl od V8 680 třeba)...
pát zář 27, 2013 10:49 pm

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Globe dik za info,Man vůbec neznam,tak je pro mě každa informace dobrá.Teď jsem ještě našel 430 6X2 starej tacho.2005 najeto cca 630t.km.Každopadně ta 480 je po uhliřich od Tabora,co kutal v motoru tak brzo nechapu.Prej tam daval pist a pro jistotu všechny vstřiky.Auto je to nadherne,kompresor už cvaka a je hlučne buď spojkove ložisko nebo něco v zefje bo jak se šlapne spojka je ticho.Ta 530 je 2004,jezdila sklopku a tak je občas nějakej šram ale to nejezdi.Do vody nedejcha ani do oleje,je trochu mastno ve vodě(že by asi začinal vyměnik?)kompresor je ticho,ma to hydraulikou řizenou napravu,je dělana zetefa a spojka.Na budikach je 670t.km dle počitače motohodiny cel.spotřeba cca 49l/100km to sedi.
sob zář 28, 2013 10:24 am

HAD
Příspěvky: 1102
Registrován: sob čer 24, 2006 9:21 pm

Příspěvek

A takže čumák jde z domu?
já myslel tuto http://www.sauto.cz/nakladni/detail/sca ... oFrom=list

ale je otázka jestli by to nebylo z bláta do louže
sob zář 28, 2013 1:56 pm

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

HAD to je otazka do jineho vlakna ale ano Tečko pujde na prodej na dily.Motor kloudnej neni a klika stoji 45tis.plus kutani věci okolo a bude to 120 a do toho ja nejdu.Na tu červenou jsem se tam ptal,nic moc o ni nevědi a bylo by to s blata do louže.
sob zář 28, 2013 4:03 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Globe,a jak jsou na tom D20 ? Mám najeto 480 tis.musím vyměnit olejová čerpado ,je na to akce,a co myslíš turbo radši při téhle km taky ať je jistota?
sob zář 28, 2013 9:46 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

to čerpadlo vyměnit určitě, za pár tisíc se dá předejít škodě za pár desítek tisíc... a když už to bude na dílně, asi bych nechal udělat i turbo... při půl milionu už je to taková investice do jistoty, a lepší to dělat teď jednoduše, než za rok složitě a draze...
sob zář 28, 2013 9:48 pm

Alešák
Příspěvky: 2402
Registrován: stř lis 12, 2008 8:03 pm
Bydliště: Milovice

Příspěvek

Obrázek Obrázek
stř říj 23, 2013 7:28 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

...podobnej :))

Obrázek
stř říj 23, 2013 8:04 pm

Alešák
Příspěvky: 2402
Registrován: stř lis 12, 2008 8:03 pm
Bydliště: Milovice

Příspěvek

V Čestlicích taky ještě jeden stojí...
stř říj 23, 2013 8:17 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

Obrázek Obrázek
stř říj 30, 2013 6:22 pm

Bigas Jiri
Příspěvky: 87
Registrován: sob pro 19, 2009 8:18 pm
Bydliště: sestajovice

Příspěvek

ObrázekObrázek ObrázekObrázek
pát pro 06, 2013 8:09 pm

sonymagnat
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 71
Registrován: ned lis 29, 2009 12:26 pm

Příspěvek

Jaká může být průměrná spotřeba u TGX 360 ps při nákladech cca do 10t. ?
stř pro 11, 2013 11:37 pm

Santík
Příspěvky: 41
Registrován: stř led 13, 2010 4:25 pm
Bydliště: Olomouc

Příspěvek

Zdravím,
Chci koupit tahač TGXko a mám na výběr buď 18.440 EEV EfficientLine nebo 18.480 EEV. Vozíme průměrnou tonáž 20tun, otázka je lepší 440 nebo 480 co se spotřeby týče. Za vaše osobní zkušenosti budu velmi vděčný :D Díky
pát pro 13, 2013 8:21 pm

Odpovědět

Zpět na „MAN“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů