Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 4115
- Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
- Bydliště: Budilov
- Kontaktovat uživatele:
Milan má překoplýho Jamala furt, myslím někoho jinýho, měl EuroII předělanej kozel a zatím vlečňák
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
HAD tak nějak mužu jezdit za lepší cenu s tříosákem a když už mě klekla Skanča tak po nějakém koukám.Pořádná V8 na prodej za normální cenu v Čechách snad ani neni.Včera jsem se byl podívat na TGX 480 6X2,krásné auto to je ale zaráží mě že to má jen 400tisic najeto a už byl propálenej píst,já teda at jse měl Actros,Magnum,nebo Torpéda tak jsem do milionu km motor nikdy neotevřel.Pak je ještě za Prahou TGA 530 6X2 ale tam mě zas strašej že na tom padaj motory.Tak babo radˇ.
Globe mě ten zvuk rozčiloval když jsem to měsíc poslouchal 15 hodin denně,jinak odpojení kompresoru chápu když je nafoukáno,to to pak necvaká ale zato když to dofukuje tak je to šicí stroj.
Jinak proti Manu nic nemám,nejsem posedlej jednou značkou,napsal jsem jen co jsem za měsíc ježdění Manem za nějakejch 9800km zjistil.
Globe mě ten zvuk rozčiloval když jsem to měsíc poslouchal 15 hodin denně,jinak odpojení kompresoru chápu když je nafoukáno,to to pak necvaká ale zato když to dofukuje tak je to šicí stroj.
Jinak proti Manu nic nemám,nejsem posedlej jednou značkou,napsal jsem jen co jsem za měsíc ježdění Manem za nějakejch 9800km zjistil.
- Globe
- řidič angličáku
- Příspěvky: 4787
- Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
- Bydliště: Usti nad Labem
480 a 530 jsou stejný motory (resp. blok)... a rozhodně jsem u nás za dva roky neviděl žádnou D26, která by měla propálenej píst po tak málo kilometrech... nebylo to třeba spíš tak, že tam bouchlo turbo a neotevřel se motor a pořádně nedovyčistil a ten píst nechytl od těch úlomků?
jinak ta D26 je super motor, blok se teď používá i pro 440 v Euro 6, rozhodně bych se toho nebál. Navíc na to jsou naprosto běžně dostupný a cenově úplně normální náhradní díly (narozdíl od V8 680 třeba)...
jinak ta D26 je super motor, blok se teď používá i pro 440 v Euro 6, rozhodně bych se toho nebál. Navíc na to jsou naprosto běžně dostupný a cenově úplně normální náhradní díly (narozdíl od V8 680 třeba)...
Globe dik za info,Man vůbec neznam,tak je pro mě každa informace dobrá.Teď jsem ještě našel 430 6X2 starej tacho.2005 najeto cca 630t.km.Každopadně ta 480 je po uhliřich od Tabora,co kutal v motoru tak brzo nechapu.Prej tam daval pist a pro jistotu všechny vstřiky.Auto je to nadherne,kompresor už cvaka a je hlučne buď spojkove ložisko nebo něco v zefje bo jak se šlapne spojka je ticho.Ta 530 je 2004,jezdila sklopku a tak je občas nějakej šram ale to nejezdi.Do vody nedejcha ani do oleje,je trochu mastno ve vodě(že by asi začinal vyměnik?)kompresor je ticho,ma to hydraulikou řizenou napravu,je dělana zetefa a spojka.Na budikach je 670t.km dle počitače motohodiny cel.spotřeba cca 49l/100km to sedi.
A takže čumák jde z domu?
já myslel tuto http://www.sauto.cz/nakladni/detail/sca ... oFrom=list
ale je otázka jestli by to nebylo z bláta do louže
já myslel tuto http://www.sauto.cz/nakladni/detail/sca ... oFrom=list
ale je otázka jestli by to nebylo z bláta do louže
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 71
- Registrován: ned lis 29, 2009 12:26 pm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů