Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-

Petys
Příspěvky: 114
Registrován: pon bře 09, 2009 12:02 pm
Bydliště: severni morava

Příspěvek

Zdravim.Mam moznost koupit LE 8.185,s vysokou a dlouhou kabinou.Chci se zeptat jake to jsou motory,vybava,jizdni vlastnosti atd.Ma mit najeto do 500000km.Dekuji za kazdy prispevek.
sob črc 31, 2010 3:19 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Já sice Mana nemám,ale jezdí se mnou na firmě spousta kolegů co ho mají,a shodují se na tom,že je to držák,kvalitní auto,akorát trochu nenažraný.
Ideální co se týče jezdivosti a spotřeby je stará 8.163.
Jo,u Mana je potřeba dát pozor na Diferák,rádi a často odcházej,víceméně se dá říct že jek má man najeto k 800 tisícům,tak padne diferák,jsou na ně slabí,důležité je pravidelně měnit olej a dodržet specifikaci výrobce.Takže jestli hučí diiferenciál,nebo je prostě hlasitý,tak tě investice nemine :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
sob črc 31, 2010 11:59 pm

cuisine
Příspěvky: 4179
Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm

Příspěvek

úte srp 10, 2010 2:14 pm

Petys
Příspěvky: 114
Registrován: pon bře 09, 2009 12:02 pm
Bydliště: severni morava

Příspěvek

Pekny obyvak.
úte srp 10, 2010 6:49 pm

Mamon
Příspěvky: 131
Registrován: stř pro 30, 2009 10:01 pm
Bydliště: Polsko

Příspěvek

Obrázek
ned zář 19, 2010 12:46 pm

Petr
Příspěvky: 1637
Registrován: sob srp 05, 2006 8:34 pm

Příspěvek

mamon to je f90 :lol:
ned zář 19, 2010 8:03 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Pár starších foto, ale zajímavý tahač LE 8.180 s celkovou hmotností soupravy 11.990 kg, přeprava nábytku.

Obrázek Obrázek Obrázek
Tatra + MAN = Superstroj!
sob črc 02, 2011 4:45 pm

jumbostativ
Příspěvky: 1
Registrován: stř črc 20, 2011 5:19 pm
Bydliště: praha

MAN 8.163 LC

Příspěvek

Zdravím všechny nadšené truckaře,

od příštího roku to vypadá, že si na firmě uděláme vlastní špedici a tak jsem tak na rychlo projížděl inzerci s ojetými náklaďáky do 3,5t s pevnou skříní a sklopným čelem.

Co říkáte na tohoto: 8.163 LC ?

Zajímala by mne spolehlivost, spotřeba, ceny náhradních dílů (resp. ceny dílů za běžné servisy - řemeny, brzdy, kladky, podvozek apod.). Jak vypočítat amortizaci. A jak by spolehlivě dlouho dokázal sloužit, když by průměrně v měsíci najel okolo 4500 km, naložen 1-2 t materiálu? Jak rychle by se opotřebovávali pneu?

Kolik se v průměru za tento vůz platí povinné ručení, či jak je to všeobecně s pojistkami?

Zboží bychom pojišťovali již na rampě při předání řidiči formou EXW.

Prosím o pár rad a zkušeností, ještě truckem nezkušenému Smile

Díky moc !
stř črc 20, 2011 9:58 pm

Uživatelský avatar
Ander
Příspěvky: 185
Registrován: pát říj 03, 2008 12:02 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Obrázek
Alkohol ti nedá odpověď..., ale aspoň zapomeneš otázku. :-)
úte úno 28, 2012 7:34 pm

lukas48
Příspěvky: 382
Registrován: stř dub 02, 2008 8:05 am
Bydliště: u Kutné Hory

Příspěvek

Obrázek
úte bře 27, 2012 7:35 pm

mrzolt
Příspěvky: 2
Registrován: úte dub 08, 2014 10:17 pm
Bydliště: Vlašim

MAN Le 160 C (r.v. 2001 - zkrácení převodu dif.)

Příspěvek

MAN Le 160 C (r.v. 2001 - zkrácení převodu dif.)

Zdravim, před měsícem jsem si pořídil MAN LE 160 C s novou nástavbou od NAVARY. A potřebuju poladit pár věcí. Jelikož auto také používám na vyvážení hlíny ob bagru, tak by se mi hodil kratší diferák. Jednička a zpátečka jsou strašně dlouhý a na úkor toho mi trpí spojka jako prase. Když je to na silnici tak je to ok, ale když je to nějaký terén, kde jsou kola trošku zabořený a nedej bože do kopce tak je to peklo.

Nenajde se tu někdo, kdo by měl kratší diferák a případně má zkušenosti s touhle přestavbou ? Díky Martin 607 629 645
Obrázek

Obrázek
ned dub 13, 2014 10:13 pm

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Příspěvek

Jedině snad 6kvalt,jinak je to trápení. Není to na terén, ale po silnici na konec světa
Ani nevím,jestli ty prachy mají cenu,za kterou to všichni děláme
ned dub 13, 2014 10:43 pm

mrzolt
Příspěvky: 2
Registrován: úte dub 08, 2014 10:17 pm
Bydliště: Vlašim

přestavba

Příspěvek

A jde to bez nějakejch větších problému přestavět na 6q ? Je tady někdo, kdo tyhle auta zná a dokázal by mi pomoci :-)
ned dub 13, 2014 11:06 pm

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Příspěvek

Než začneš cokoli zkoušet , nejprve požádej někoho kolem Tebe , kdo to má jestli vůbec je to k něčemu...aby se nestalo , že budou trošku zkráceny kvalty a šestka na dálnici, kvůli spotřebě. Já měl dva tydle Many a jezdil s nimi 10 let
,ale ty malé kola jsou stejně zapadivši,všude a hned , než se vyučtuješ......Na jaře ,když je zem kyprá je to nejhorší. Potom se to hodně zlepší a nesmí pršet. Kupodivu , přesto ,že trpíš Ty i auto , tak hodně vydrží :evil: u]Toto auto je na převoz bagru a ne pod bagr.......[/u]
Ani nevím,jestli ty prachy mají cenu,za kterou to všichni děláme
pon dub 14, 2014 6:28 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Přírustek...
Obrázek Obrázek Obrázek
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pon říj 12, 2015 9:35 pm

Odpovědět

Zpět na „MAN“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti