Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-

pon srp 04, 2014 4:33 pm

Uživatelský avatar
Multi
Příspěvky: 466
Registrován: čtv črc 28, 2011 7:45 pm
Bydliště: SK

Příspěvek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
stř srp 06, 2014 11:41 pm

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Koukám že ta e6 zláme V8-mičce vaz.No škoda :(
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
stř srp 06, 2014 11:56 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

V8 se vůbec v Euro 6 nedělal, je tam problém s chlazením :(
čtv srp 07, 2014 8:44 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Já v tom vůbec žádnou škodu nevidím, koně jsou a motory s méně válci se líp roztáčejí, tak co?
BES - běs
čtv srp 07, 2014 6:35 pm

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Tady bych těžce oponoval,V8 je jedinečná koncepce a jeho krouťák,průběh a zvuk nikdy šestka řada nedožene.
Je to ovšem věc názoru,někdo malé motory rád,osobně zastávám názor že obsah ničím nenahradíš a spoustou drátu,čidel a počitaču s desetilitru pořádnej tahač nebude.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
pát srp 08, 2014 1:22 am

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Tak říkat 15,2l malý motor je trošku přehnané.... objem tam je. Volvo to má podobně.
ned srp 10, 2014 9:58 pm

Martin Šturm
Příspěvky: 7
Registrován: stř srp 27, 2014 9:14 am
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

D38

Příspěvek

zajímavá videa k D38 najdete mj.zde: https://www.youtube.com/user/MartinSturmMAN
stř srp 27, 2014 9:25 am

Túčko
Příspěvky: 23
Registrován: ned úno 27, 2011 12:30 pm
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek

Ahoj,mám TGX 18.520 D38 ve 3900km olej do vody (výměník). Nyní mám problém s oranžovou kontrolkou se symbolem motoru (diagnostika) sem tam se rozsvítí a za nějakou dobu opět zhasne. Děje se nám to u třech tahačů a servis nějak moc neví co s tím... Máte někdo podobnou zkušenost?
Túčko
MAN TGX 18.520 D38 + KRONE
ned lis 29, 2015 5:53 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ja pravda ze novy Man 560 opravdu jede a tahne jak svina-udelal jsem si test za Besancon,nemec s novym Manem,dlouhy krpal x km,nalozena cisterna,pak jsem snim mluvil na parkovisti jak jsem ho dojel,ja zelezne regale ,24t,nove fh500e6.Museli sme v pulce kopce zastavit oba za pomalym CS cargo,ten se pak zaradil zpet,nemec dal plny,jak taky a na kopcu mel 200metru fora....volvo se vubec nechytalo,ja jel podlahu,on taky rikal...Paradni motor v tom Manu,klobouk dolu,takhla spraskat fh neumi kazde auto.
Neřeším...
sob úno 13, 2016 4:35 pm

vn 2000
Příspěvky: 110
Registrován: stř lis 26, 2014 10:04 pm
Bydliště: Humenne

Příspěvek

Tak zase 500 a 560 konikov je dost rozdiel. Ani by som sa necudoval ze Volvo sa nechytalo. :)
pon úno 15, 2016 10:23 am

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ja bych nerekl ze to je o konich,jak pises.To neni vse,hlavni je kroutak a hlavne prubech.pubertalni napisy 530 na scanii treba,jsou na na oko dobre,nove fh je kdykoliv predjede,predevsim v rozjezdu se V8 vubec nechyta od scanie.ale zpet k tematu,novy Man je opravdu zdarile auto,hned bych to vymenil ze FH bez vahanii.a to nemluvim o jizde z kopce,motorovka na FH se vubec nechyta na intarder od Man,nema sanci s nim drzet tempo z kopce.
Neřeším...
pon úno 15, 2016 12:58 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Do tý doby než bude mít zaprášenej a zaládovanej chladič :lol:
pon úno 15, 2016 8:24 pm

vn 2000
Příspěvky: 110
Registrován: stř lis 26, 2014 10:04 pm
Bydliště: Humenne

Příspěvek

MAN TGX D38, 15,2L 560k=2700nm tak to je topka! Volvo FH500, 13L (podla kw presne) 510k=2500nm ten MANik je uplne ina liga. Ma tu niekto este nejake skusenosti? Nebyt tej kabiny urcite super auto... aj ked asi bude lepsia nez v FH. :)
pon úno 15, 2016 9:56 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

kabina v Manu je podstatne prostornejsi nez u FH,nebyt te vymrdane lednice,nema chybu,v mech ocich.kabina fh je proti tomu mala a pred spolujezdcem primo priserna.papirove hodnoty znam,praxe je takova ze to fakt jede.
Neřeším...
úte úno 16, 2016 10:21 am

Odpovědět

Zpět na „MAN“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů