Moderátoři: Olda, Globe, Pavel Bíteš, Pavel Šebek

Zamčeno
Dominic
Příspěvky: 77
Registrován: ned zář 01, 2013 9:50 pm
Bydliště: Martin

vw passat b6

Příspěvek

Mám sním dosť kuriozný problém a to že pred nejakým mesiacom začala svietiť kontrolka pdf filtra zároven s nou blikalo žhavenie a check, tak sa pdf filter vymenil za repasovaný a po 600km sa to opakovalo znova tak sa tam dal úplne nový a teraz znova po 400km to začalo svietiť všetko,pre boha čo môže ten filter tak rýchlo zasrať?Nemal niekdo podobnú poruchu na passate?
sob črc 26, 2014 11:58 am

Uživatelský avatar
Láďa Scania
Příspěvky: 144
Registrován: pát zář 28, 2007 9:01 pm
Bydliště: Brána Sumavy

Příspěvek

Musíš zajet nejdriv na diagnostiku.Je nesmysl,aby se ti po 600km filtr ucpal.Ja to ted resil u octavia a mel jsem spatrny nejaky senzor,ktery hlida tlak pred filtrem a za filtrem .Oprava za 1300kc.Jinak na diagnostice ti dokazou zkontrolovat z kolika procent je filtr zaneseny.
sob črc 26, 2014 12:21 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Přesně tak, problém býva z 90% před filtrem a tady je to víc než jasný.

Ale téma VW už tady máme :wink:
BES - běs
sob črc 26, 2014 12:24 pm

Dominic
Příspěvky: 77
Registrován: ned zář 01, 2013 9:50 pm
Bydliště: Martin

Příspěvek

Na diagnostike to bolo zanesený bol na 80-100% a jeden s tých senzorov tlaku bol menený ale ten druhý nie, a není tu niekdo s Martina kdo by bol ochotný sa mi to pozrieť?
sob črc 26, 2014 12:49 pm

oldjan
Příspěvky: 820
Registrován: pon bře 24, 2008 9:03 pm
Bydliště: Liberec

Příspěvek

Nejdřív bych změnil servis nebo vyměnil mechanika :D . Nevzpomínám si, že by byl nějaký složitější problém s diagnostikou pdf filtrů, nejčastější závada je vadný senzor rozdílu tlaku nebo odešlo jedno ze tří teplotních čidel. V těchto případech se přestane spouštět regenerace filtru pdf až se zanese a potom už není ani možná servisní regenerace, někdy se to podaří oblbnout a regeneraci spustit, pokud není rozsypaný, saze se podaří spálit. Pokud je ovšem zanesený popílkem ze sazí, tady už pomůže jen výměna.
Tady moc rad není, musí se vycházet z diagnostiky, ale ne že se načte jenom paměť závad, musejí se načíst bloky hodnot, hodnoty tlaků, teplot. čidel atd.
když už něco děláš, tak to dělej pořádně
stř srp 20, 2014 6:17 pm

Zamčeno

Zpět na „Osobní auta“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů