Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Tuareg Rallye 2015
Tak kluci dostali Dakarku do cile.
Z FB:
Svoboda team úspěšně zakončil Tuareg Rallye 2015 a my vám přinášíme čerstvé dojmy chřipkou sužovaného Václava Svobody po dojetí do cíle poslední etapy.
Hlavním úkolem bylo samozřejmě otestovat zástavbu nové pohonné jednotky GyrTech.
"Zástavba nového motoru proběhla v poměrně krátké době. Vznikaly obavy z pevnosti uložení nových dílů jako chladič nebo intercooler. Nic nám ale nepraskalo a všechno drží tak jak má, z čehož mám radost. Jediný technický problém nastal po druhé etapě, kdy jsme řešili problém se servořízením. Potřebný díl bylo nakonec nutné dopravit letecky z České republiky, takže jsme třetí etapu museli vynechat. Z kamionů ale nestartoval prakticky nikdo, protože po druhé nás muselo spravovat víc. Ztráta tak nakonec nebyla tak velká.
Jelikož se Svoboda team účastnil této soutěže poprvé, panovala velká zvědavost nad charakterem tratí.
"Tratě byly jiné než bývá na podobných soutěžích zvykem. Nezáviselo tolik na tom, kdo má víc koní a je schopen udržet déle auto na omezovači. Bylo to více o navigaci, čtení terénu a vyvarování se defektům, což nám vyhovuje."
Rovněž si pochvaloval organizaci.
"Soutěž organizují Němci, takže byla na dobré úrovni. Na trati nebyly virtuální CP ale stanoviště, kde vždy někdo stál a hlídal kdo projel a kdo ne. Organizátoři byli v kontaktu se závodníky na trati a pokud měli nějakou pochybnost hned vyráželi soutěžícího hledat. Nestalo se tak, že by někoho nechali někde v poušti na pospas.
Panuje spokojenost.
Myslím, že jsme obsadili celkové druhé místo a dobyli jsme i nějaké to etapové vítězství, což je super. Vyhrál nakonec Unimog. Některé etapy totiž vedly po kozích stezkách, kde místní jezdí tak maximálně na mopedech a my tam přijeli s Tatrou. Tak nějak jsme se tam vymotali ale menší Unimog měl samozřejmě velkou výhodu. Celkově jsem spokojen a příští rok budu určitě přemýšlet o návratu.
Z FB:
Svoboda team úspěšně zakončil Tuareg Rallye 2015 a my vám přinášíme čerstvé dojmy chřipkou sužovaného Václava Svobody po dojetí do cíle poslední etapy.
Hlavním úkolem bylo samozřejmě otestovat zástavbu nové pohonné jednotky GyrTech.
"Zástavba nového motoru proběhla v poměrně krátké době. Vznikaly obavy z pevnosti uložení nových dílů jako chladič nebo intercooler. Nic nám ale nepraskalo a všechno drží tak jak má, z čehož mám radost. Jediný technický problém nastal po druhé etapě, kdy jsme řešili problém se servořízením. Potřebný díl bylo nakonec nutné dopravit letecky z České republiky, takže jsme třetí etapu museli vynechat. Z kamionů ale nestartoval prakticky nikdo, protože po druhé nás muselo spravovat víc. Ztráta tak nakonec nebyla tak velká.
Jelikož se Svoboda team účastnil této soutěže poprvé, panovala velká zvědavost nad charakterem tratí.
"Tratě byly jiné než bývá na podobných soutěžích zvykem. Nezáviselo tolik na tom, kdo má víc koní a je schopen udržet déle auto na omezovači. Bylo to více o navigaci, čtení terénu a vyvarování se defektům, což nám vyhovuje."
Rovněž si pochvaloval organizaci.
"Soutěž organizují Němci, takže byla na dobré úrovni. Na trati nebyly virtuální CP ale stanoviště, kde vždy někdo stál a hlídal kdo projel a kdo ne. Organizátoři byli v kontaktu se závodníky na trati a pokud měli nějakou pochybnost hned vyráželi soutěžícího hledat. Nestalo se tak, že by někoho nechali někde v poušti na pospas.
Panuje spokojenost.
Myslím, že jsme obsadili celkové druhé místo a dobyli jsme i nějaké to etapové vítězství, což je super. Vyhrál nakonec Unimog. Některé etapy totiž vedly po kozích stezkách, kde místní jezdí tak maximálně na mopedech a my tam přijeli s Tatrou. Tak nějak jsme se tam vymotali ale menší Unimog měl samozřejmě velkou výhodu. Celkově jsem spokojen a příští rok budu určitě přemýšlet o návratu.
Baja Drawsko - rozhovor http://youtu.be/yJFcMEZcbOc
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 25 hostů