Zdar vespolek
nedaří se mi najít na netu žádné kalkulace ceny, tak se zkusím zeptat přímo u vás:).
Potřebovala bych dovézt plně naložený kamion briket z Moravy do CH (různé destinace - St. Gallen, Basel, Zürich, Bern, vzdálenost se pohybuje mezi 800 - 1050 km).
- Existuje nějaký přepravce, co se buď na Švýcarsko, nebo na přepravu palet s dřevěnými briketami specializuje?
- Dají se palety s briketami v nějakém přepravním systému dávat i na sebe, nebo fakt musím počítat s tím, že se do kamionu dá složit jen 24 palet?
- umí mi někdo odhadnout, jak vysoké budou náklady na přepravu? A jaký by byl rozdíl v ceně, kdyby kamion jel zpět nevytížený (což se prý ze Švajcu často děje...?)
Pokud tento dotaz není až tak úplně dobře v této sekci fóra, prosím adminy o přemístění do správnější.
dík za názory
Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned zář 06, 2015 2:01 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Dost obecný dotaz. Neuvádíte rozměr palety, váhu atd. Počítejte že se v CH platí dost mastný mýto(cca 20 kč/km). Nosnost std. soupravy je 24-25 tun, dřevěnné brikety se většinou vozí jen po zemi. Takže vynásobte počet km 35 korunami, přičtěte kilometry po švýcarsku vynásobené jejich mýtem a máte to.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned zář 06, 2015 2:01 pm
- Bydliště: Praha
díky za odpovědi. Už mám jasno, že víc než 24 palet v jednom kamionu nedá přepravit.
@Besttracker - to už je na paletách obaleno fólii, jak píše Pučanges. Překontejnerování by nešlo.
@Venca R - jo, to jsem zapomněla upřesnit. Paleta váží tunu, rozměr přesně nevím (z obrázku co se pokusím připojit se to asi odhadnout nedá...). Odhad kilometrovného je dobrý, to už si můžu nějakou představu udělat!
Těch 35 kč na km (kromě Švýcarska, kde se ještě připočítává mýto) to je nezávisle na tom, jestli si kamion najde vytížení zpět nebo ne? Hraje taky roli při tvorbě ceny, jestli by to jelo přes Rakousko nebo přes DE?
@Besttracker - to už je na paletách obaleno fólii, jak píše Pučanges. Překontejnerování by nešlo.
@Venca R - jo, to jsem zapomněla upřesnit. Paleta váží tunu, rozměr přesně nevím (z obrázku co se pokusím připojit se to asi odhadnout nedá...). Odhad kilometrovného je dobrý, to už si můžu nějakou představu udělat!
Těch 35 kč na km (kromě Švýcarska, kde se ještě připočítává mýto) to je nezávisle na tom, jestli si kamion najde vytížení zpět nebo ne? Hraje taky roli při tvorbě ceny, jestli by to jelo přes Rakousko nebo přes DE?
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jonáš je drahej?
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
http://www.gepasovo.cz
Dobrý den a po železnici ste to neskousel ? Já těmto vecem moc nerozumím ale firma železniční vam přes infolinku,email vysvětlí ! no buď naložit klasický do vagónů "zetkoviteho" habbilns,Taes,Gbgs přímo naložit tam by se tech cca 24 palet vešlo ,a nebo naložit do kontejnerů a kontejner nechat naložit na vůz a taky to dojede přímo do Švýcarska.. akorát nevím jestli mají stejný rozchod kolejí
- zdenekjihlava
- Příspěvky: 1567
- Registrován: sob zář 04, 2010 10:53 am
- Bydliště: jihlava
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů