Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Pánové, promiňte mi tuto reakci, nicméně i když nejsem moderátor a nemám do toho moc co mluvit, nemyslíte, že debata posledních dvou zdejších stránek patří do sekce Dakarská hospoda? Já vím, vztahuje se to i k novému ročníku, ale myslím, že to tematicky už sklouzlo bokem... Snad jsem vás tím moc nenaštval.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Tisková zopráva od ASO: Bolívií se pojede,a le celý závod bude mít velice striktní podmínky ohledně využívání vody a bude plně soběstačný. takže se dovezou barely vody z Evropy a nebo z Argentiny. jinými slovy: špinavá a zasolená technika se bude mýt až zase v Argentině a fotky budou podle toho vypadat.
http://www.rtlgp.nl/item/103123/kamaz_d ... akar_rally
http://buggyra.com/article/1600/martin- ... se-nemeni/
A mimo to krátkej rozhovor s Martinem o klobásách a jinak celkem o ničem.CEO Kamazu Kokotin se nepohodl s ASO ohledně podmínek D2017 a je možné, že ročníků 2018, 2019 se Kamaz nezúčastní. Ostatních rallye se hodlají účastnit nadále, afriku považují za bezpečnou. Kamaz čelí rok a půl problémům [nejsem si jistý, pozn. laik] s homologací svého torpéda, nicméně hlavní překážkou jsou nové regule ohledně motorů, na jehož vývoj by Kamaz musel utratit miliony. CEO si postěžoval, že organizátor podniká kroky proti jejich zájmům, například právě regule ohl. motorů. Vyvinuli prý jednotku s Liebherrem, ovšem ihned poté byla pravidla změněna. Do roku 2018 je prý nemožné postavit na start dva třináctilitrové kamiony. Stojí 10 milionů dolarů [ročně? ponz., laik] udržet konkurenceschopný závodní tým a tyto prostředky by prý mohly být využity jinde. Kamazu se podařilo vyhrát kamiony už třináctkrát...bla bla
http://buggyra.com/article/1600/martin- ... se-nemeni/
Ať neděla CEO kokotin ramena bo dostane bombu
Pane jo takové uplakané řeči. Jako by byl problém si pronajat další motory od BGR nebo MKR. Kdyby chtěli tak jde všechno ale jako ve všem si rusáci myslí že jsou z nich všichni poděl... a budou jím zobat z ruky.
Pravidla platí pro všechny stejně tak ať se starají. Alešovi taky zatrhli queenu na dakaru tak nevidím důvod proč by měl jezdit ruskej torpédoborec když nesplňuje pravidla
Alda http://www.ceskatelevize.cz/sport/moto/ ... direct=off
Pane jo takové uplakané řeči. Jako by byl problém si pronajat další motory od BGR nebo MKR. Kdyby chtěli tak jde všechno ale jako ve všem si rusáci myslí že jsou z nich všichni poděl... a budou jím zobat z ruky.
Pravidla platí pro všechny stejně tak ať se starají. Alešovi taky zatrhli queenu na dakaru tak nevidím důvod proč by měl jezdit ruskej torpédoborec když nesplňuje pravidla
Alda http://www.ceskatelevize.cz/sport/moto/ ... direct=off
Naposledy upravil(a) herrywood dne pon pro 19, 2016 2:05 pm, celkem upraveno 1 x.
Tak samozřejmě je to jen teorie. Ale je pravda, že nadvláda Kamazu byla chvílemi neúnosná a už to pomalu začalo jít do fáze: "Vítěz v Kamazu a vítěz ze zbytku světa." A několikrát se řešilo, co udělat aby se s Kamazy dalo alespoň soupeřit, takže tato myšlenka se nabízí.
Já zrovna u Kamazu bych neříkal, že je někdo uplakaný nebo, že "jako kdyby by byl problém". Ono kdyby to šlo, tak si ty motory od BGR nebo MKR pronajmou. Udělat motor pro jedno, dvě auta v soukromém týmu je něco jiného než zásobovat motory team velikosti Kamazu. Ano postavit 10 nebo 15 motorů nebo kolik by jich potřebovali by asi šlo, ale jak bude fungovat servis? Kolik je vlastně lidí, co jsou schopni dané motory udržovat v chodu? Dva, tři...? Při vší úctě, ale podle mě na to ani BGR ani MKR prostě nemají kapacitu.
Podle mě nikdo kromě továrny není schopen Kamazu zajistit takové podmínky jako měli dosud. A ta továrna jak přemýšlím, tak přemýšlím prostě není. Ideální by bylo kdyby JAMZ zase přišel s nějakou bombou jako byla před 20 roky V8 JaMZ-7E846, která v podstatě závodí dodnes. Jenže na to asi nejsou prostředky.
Já zrovna u Kamazu bych neříkal, že je někdo uplakaný nebo, že "jako kdyby by byl problém". Ono kdyby to šlo, tak si ty motory od BGR nebo MKR pronajmou. Udělat motor pro jedno, dvě auta v soukromém týmu je něco jiného než zásobovat motory team velikosti Kamazu. Ano postavit 10 nebo 15 motorů nebo kolik by jich potřebovali by asi šlo, ale jak bude fungovat servis? Kolik je vlastně lidí, co jsou schopni dané motory udržovat v chodu? Dva, tři...? Při vší úctě, ale podle mě na to ani BGR ani MKR prostě nemají kapacitu.
Podle mě nikdo kromě továrny není schopen Kamazu zajistit takové podmínky jako měli dosud. A ta továrna jak přemýšlím, tak přemýšlím prostě není. Ideální by bylo kdyby JAMZ zase přišel s nějakou bombou jako byla před 20 roky V8 JaMZ-7E846, která v podstatě závodí dodnes. Jenže na to asi nejsou prostředky.
Filip Nikl
Kdo nestihl
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1012 ... 290230044/
EDIT: Mates https://www.sport.cz/moto/rallye/clanek ... l#hp-artcl
EDIT II : Moc pěkný dokument o kamazu https://www.redbull.tv/video/AP-1PRASNV ... ASNVSN1W11
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1012 ... 290230044/
EDIT: Mates https://www.sport.cz/moto/rallye/clanek ... l#hp-artcl
EDIT II : Moc pěkný dokument o kamazu https://www.redbull.tv/video/AP-1PRASNV ... ASNVSN1W11
The favorites / Les favoris / Los favoritos - Dakar 2017
https://www.youtube.com/watch?v=kvo_LD77Mwc
https://www.youtube.com/watch?v=kvo_LD77Mwc
Pane Tohle není vobyčejnej nákladák To je TATRA
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů