Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Do jaké podoby by měly v Tatře zrenovovat první ostré auto, které se do Tatry vrátilo po 30-ti letech

Do podoby před odjezdem na Dakar
23
20%
Do podoby v závodě
94
80%
 
Celkem hlasů: 117

toulavejtom
Příspěvky: 835
Registrován: sob led 04, 2014 1:09 am
Bydliště: Neratovice

Příspěvek

ze mne :v plné polní s polepama
ToulavejTom
čtv led 12, 2017 2:19 pm

Uživatelský avatar
Adjunkt
Příspěvky: 1489
Registrován: úte led 11, 2011 7:56 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek

Já jsem sice hlasoval za "závodní" vzhled, ale v podstatě bych respektoval i předzávodní čistý design. Chápu, že společnost Tatra bude mít asi trochu problém s lepením cizích reklam na své auto...
čtv led 12, 2017 7:38 pm

Jiří Vintr
Příspěvky: 2347
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Příspěvek

Já se přidám na stranu již poražených. Obě varianty jsou pro mne přitažlivé, ale pro mne je to 51:49 pro čistou variantu. Vím, že Spida má grafiku na 635ku precizně a pěkně udělanou a plná bojová mě v žádném případě neurazí, naopak. Důvodem je pro mě spíše symboličnost první Tatry na Dakaru než nutnost zdokumentovat autentickou podobu jedné ze dvou tater, co tehdy jely. Sdělení, které ten vůz v muzeu bude dávat, bude to, že tady byl začátek tatrováckého dakaření. Bez ohledu na to, jestli tohle byla 634ka, nebo 635ka. Když ale polep, tak přesně a podle předlohy, žádný hybrid.

U Karlovy čtyřkolky v muzeu je to bohužel ten případ, že byla zbastlená různými pokoutnými přelepy. u ní bych se přimlouval za přelep dle originálu, pač Roman ho taky má. Ale zase tento vůz je ponechán v původní podobě, a v tom je cennější. kdyby se ale renovoval, pak jednoznačně polepit dle originálu v plné polní. první šestikolku bych ale nechal tak, jak vplula na všechny tatrovácké předsoutěžní prospekty, protože symbolizuje něco víc než auto, které odstoupilo těsně před koncem z 8. místa.
čtv led 12, 2017 8:17 pm

ateliersk
Příspěvky: 328
Registrován: stř led 05, 2011 8:28 am
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek

No, když vidím tu krásnou designovku co vyjela z fabriky, tak je to jak neposkrvněná pana. Prostě nádhera. Ale ošlehaná kráska, plná šrámů z bojového nasazení, má také svůj neodolatelný půvab. Tak teď babo raď. Osobně by se mě líbila ta kráska plná šrámů, ale to už po pečlivé renovaci nebude ono. Takže pokud projde totální repasí, tak bych se přiklonil k té "neposkvrněné paně" ;-) . Pepa
čtv led 12, 2017 8:27 pm

Uživatelský avatar
Jozef Dojčar
Příspěvky: 1163
Registrován: ned kvě 07, 2006 8:26 pm
Bydliště: Jedovnice

Příspěvek

Já jsem Romčo pro závodní verzi s polepama :wink: To auto mi přijde atraktivnější.
čtv led 12, 2017 8:55 pm

Rummcajs
Příspěvky: 966
Registrován: pon led 02, 2012 3:27 pm
Bydliště: V Židech

Příspěvek

Jsem pro ostrou verzi se vším všudy,za mě je nej závodní kamufláž
čtv led 12, 2017 8:55 pm

Uživatelský avatar
seremed
Příspěvky: 518
Registrován: pon pro 04, 2006 9:25 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

za mě bez reklam...jak ji grafik učinil...
ned led 15, 2017 4:18 pm

kajman
Příspěvky: 98
Registrován: úte úno 21, 2012 6:30 pm
Bydliště: Lhotka u Mělníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

hlasoval jsem pro verzi bez reklam - auto stejně bude bez šrámů jako nové - tak ať je jak když vyjela z výroby před lety, polepená už v muzeu jedna je :)
ned led 15, 2017 6:57 pm

Uživatelský avatar
Olda
Timy1123
Příspěvky: 5905
Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Za mě jednoznačně s polepama po dakaru.

Bez polepů to vypadá jako "nultej vůz" kterej sem teda víc zaregistroval jen v základních barvách na plakátech, obrázcích i videích .
Jinak co si pamatuju a co mám i plakáty tak všude byla ostrá tatra s polepama, bez polepů to sem viděl snad jen jednu dvě fotky.

Ale takovej nultej vůz to bych bral jako správnej začátek tatrováckého dakaření v tý čistý podobě to by bylo přesně to co by v takovým muzeu mělo bejt.
Ale když je možnost zrestaurovat ostrou závodní verzi tak určitě se vším všudy jako po závodu ...
Určitě né leštěnku která bude čistotou a barvama připomínat jiný auto (nulťák) který to vlastně začalo..

Obrázek

Obrázek
ned led 15, 2017 9:44 pm

pipiroha
Příspěvky: 741
Registrován: úte srp 09, 2011 12:36 pm
Bydliště: ČR

Příspěvek

Všichni co sem chodí sice ví o co jde, ale vzal bych také v úvahu to, že běžní civilisté a neználci Dakaru by v Ostrém II. nemuseli vůbec spatřovat závodní auto z Dakaru, pokud by bylo čisté a bez polepů. Jestli rozumíte co tím myslím...

Každopádně nepolepená vypadá perfektně, ale znám ji jako většina ostatních spíše jako polepenou z Dakaru. Proto za mě verzi s polepy :wink: .
ned led 15, 2017 10:47 pm

luboš růžička
Příspěvky: 636
Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
Bydliště: radovesnice

Příspěvek

Přikláním se k názoru, že by tatra měla být tak jak jela závod, tedy se všem samolepkami ap. Tak ji přeci známe všichni z dobového tisku.
pon led 16, 2017 5:04 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

vypadala by dobře jenom s clonou a světelnou rampou :wink: ostatní reklamy a startovní číslo bych řešil magnet polepama :wink: nechal bych všechno odnímatelný pro různý příležitosti
pon led 16, 2017 9:40 pm

Uživatelský avatar
seremed
Příspěvky: 518
Registrován: pon pro 04, 2006 9:25 am
Bydliště: Praha

Příspěvek

tak to jsi odpověděl přesně podle tvého nicku:)
úte led 17, 2017 12:20 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

:lol: :lol: :lol: no jde o to jakej bude mít ten ochranej rám jsou tady na fotkách a videjkách dva odlišný :lol:
úte led 17, 2017 6:05 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

mě se víc líbí ten složitější
úte led 17, 2017 6:08 pm

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Gumid a 13 hostů