Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Re: IFA
Ahoj, chtěl jsem se zeptat zda má IFA nějaké automatické přibržďování motorovou brzdou? Stává se mi při jízdě z prudkého kopce, když je ubraný plyn, tak sepne motorovka... Nevím jestli je to závada, nebo je tam nějakej mechanizmus?
Díky
Díky
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Jsou špatně nastavený táhla k ovládání vzduchového ventilu a když se rám kroutí tak to ovládání se aktivuje samo. Jinak na W50 se nedoporučuje vůbec používat motorovku, likviduje těsnění pod hlavama. Takto to doporučoval i výrobce IFA Ludwigsfelde.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Ahoj, já si myslel že to bude něco takového, budu na to muset kouknout a ten ventil stejně vyměnit, už připravuju zrepasovaný , ale když se pak vyhodí motorovka tak stejně není potřeba že? Jirko možná že jsem fotky někde viděl ale už nevím kde... Mohl bys mi ukázat jak si udělal mezikus místo motorovky?
Jinak se pořád peru se stěrači, kde se mi přetáčí táhla... až bude teplo tak udělám rozborku Taky mě asi čeká těsnění pod hlavama, trochu mi to tlakuje do vody...
Jinak se pořád peru se stěrači, kde se mi přetáčí táhla... až bude teplo tak udělám rozborku Taky mě asi čeká těsnění pod hlavama, trochu mi to tlakuje do vody...
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Já to mám zcela předělaný a od turba jde jen roura a na ní je nerez flex vlnovec. Motorovka leží v skladu v regálu, pokud by byla někdy potřeba, ale již od roku 2006
Dříve jsem měl variantu s tělesem motorovky a klapka byla odstraněná a ovládání bylo jen imitace pro STK. Ale jak se W50 stala raritní tak změny již nikdo neřešil protože bez znalostí a vizuální kontroly to nikdo neodhalí ani při vypnutí motoru pedálem na podlaze.
Dříve jsem měl variantu s tělesem motorovky a klapka byla odstraněná a ovládání bylo jen imitace pro STK. Ale jak se W50 stala raritní tak změny již nikdo neřešil protože bez znalostí a vizuální kontroly to nikdo neodhalí ani při vypnutí motoru pedálem na podlaze.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Všechna čerpadla W50 a L60 byla od firmy Barkas z DDR.
Dneska jsem přivezl další L60 DSK a intenzivně pracuji na opravách a plánuji v příštím týdnu STK a převod. Snad to dopadne dobře, po půl roce stání je řada problémů, třeba prokorodovaný vzduchový trubky a to jsem dnes opravil. A řada dalšího mě zejtra čeká.
Dneska jsem přivezl další L60 DSK a intenzivně pracuji na opravách a plánuji v příštím týdnu STK a převod. Snad to dopadne dobře, po půl roce stání je řada problémů, třeba prokorodovaný vzduchový trubky a to jsem dnes opravil. A řada dalšího mě zejtra čeká.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Tak nahoď i nějaké foto pro pokochání se
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Dneska jsem absolvoval STK po třech dnech práce na ní a jen tak tak prolezla a s sáhodlouhým seznamem A závad, což není vůbec div u 29 let starýho auta. Tak převodu nic nebrání a je v kategorii N2 a celý její život byla mezi majiteli v okruhu pár km. Plánuji ze tří aut postavit jedno dobré na stejné úrovni jako je moje W50. Zatím marně sháním zánovní kabinu L60, ale v nouzi poslouží ta modrá z valníku autoškoly kterou mám od podzimu.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Paráda,auto jak Lusk Na naše "bruntálské" poměry zánovní stav
Ta zelená kabina z Agrovky je hin? Zdála se být relativně slušná.
Jinak co jsem po chvílích prohlížel tu W50ku co mi stojí v zahradě,tak napasovat do ní ten starší typ motoru 6VD nevidím jako velký problém,stačí vzít trochu místa ze předu a trochu místa ze zadu a krásně se tam vměstná. Navíc se nemusí nic upravovat,má stejné držáky,stejnou šířku atd.,prostě je to ten samý motor,ale jen o dva válce více,možná bych to viděl jako snažší zástavbu než ten motor VOLVO FL6 co jsi kdysi plánoval. Ale to je zatím jenom nápad, L60ku to asi nenahradí.
Ta zelená kabina z Agrovky je hin? Zdála se být relativně slušná.
Jinak co jsem po chvílích prohlížel tu W50ku co mi stojí v zahradě,tak napasovat do ní ten starší typ motoru 6VD nevidím jako velký problém,stačí vzít trochu místa ze předu a trochu místa ze zadu a krásně se tam vměstná. Navíc se nemusí nic upravovat,má stejné držáky,stejnou šířku atd.,prostě je to ten samý motor,ale jen o dva válce více,možná bych to viděl jako snažší zástavbu než ten motor VOLVO FL6 co jsi kdysi plánoval. Ale to je zatím jenom nápad, L60ku to asi nenahradí.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Stav kabin je následující: tato modrá je v háji, podlaha děravá a celkově rozklížená. Zelená z agrovky je slušná, ale s boulema. Další světle modrá z autoškoly je zatím nejlepší, ale na jedný straně potřebuje nový zadní blatník. Ten mám nový z Maďarska. Nyní mám tip na další L60 ex autoškolu bez motoru a tam má kabinu ještě o chlup lepší, ale sen je o nové. Ten se asi nesplní a tak poslední varianta snad vyjde pokud majitel prodá samotnou kabinu, zatím mi nabídnul celý podvozek, ale doprava to komplikuje. Nyní renovovat L60 je již těžký, díly nejsou a nejlepší léta jsou ty tam.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Takto vypadají nové pneu Kama vyrobené v 12 Q 2017. Skládám takto díly na renovaci a až to bude vše sehnaný tak proběhne celková sestava z nejlepších dílů a skupin které jsou skladem a to aby v roce 2018 bylo auto hotový a k 30 narozeninám.
Volvo FL 614.
Re: IFA
Paráda,tak to jsou gumy jak víno. Kolik mají pláten?
Už se těším na tu tvoji novou stavbu. Budeš na ni dávat i ruku tak jak máš na 50tce?
Už se těším na tu tvoji novou stavbu. Budeš na ni dávat i ruku tak jak máš na 50tce?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří,každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Mají 16 pláten a co se týče ruky tak se uvidí. V papírech je ruka zapsaná jako výmenná nástavba stejně jako řada dalších nástaveb.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Re: IFA
Včera jsem nakoupil pár dílů na L60 a dále jsem byl projednat koupi této kabiny L60 pro můj prjekt. Kabina je ex autoškola, velice slušná a pevně doufám že to dobře dopadne. Naštěstí mám vše potřebné pro demontáž na místě, jako hydraulickou ruku, elektrickou centrálu a mnoho dalšího .
Volvo FL 614.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů