Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Když se tu zmínil Slavkov,vzpomínám si,jak mladí řidiči s osmikolama z Bučovic jezdili přes náměstí va Slavkově cvíčný jízdy.Jednomu se podařilo po zastavení na semaforu a opětovným rozjetí do kopečka,místo dopředu couvnout,a ze škůdky 105 za sebou udělat vrak....ti důchodci z osobáku vyběhli jak srnky a tatruška se zastavila na místě řidiče...
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Super, vysralo se řazení (prasklo táhlo). Znamenalo to dojet přes celou Prahu na vykládku, a pak zpět a servis.
Takže 2x provizorní oprava, posléze cca 10km na trojku a pak přes celou Prahu na tyči. Príma den
Kucí povím vám, že při té rychlosti 15km/h na trojku jsem se po dlouhý době na silnici kochal
Takže 2x provizorní oprava, posléze cca 10km na trojku a pak přes celou Prahu na tyči. Príma den
Kucí povím vám, že při té rychlosti 15km/h na trojku jsem se po dlouhý době na silnici kochal
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Tuhle jsem automat přemistoval.. Po prázdnu dobrý. Ale co vím z vyprávění, tak naložený je to bída. Hlavně je problém, když si sám zařadíš, tak když se to automatu nelíbí, stejně tam vrazí zpátku rychlost, kterou uzná za vhodný a je to úplně blbě....
Jinak já se nedivím že to táhlo prasklo. To lanko je jak z kola
Jinak já se nedivím že to táhlo prasklo. To lanko je jak z kola
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Vůbec ne.
Ale ne, právě když ty vidíš kurva kopec, sám si zavčas podřadíš a vyjedeš to. Bavím se o 12 st. a více, hory. Sice tě vyhodnotí jako neekonomicky, ale pokud budeš přetíženej, tak ti to nechcípne.Nebo přepneš věneček pádla do jinýho režimu.
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
To je právě ono - kolegové si stěžujou, že při manuálním přepnutí kvaltu se to přeřadí, ale po záběru je automat vyfuckuje a hodí si tam něco dle své libosti. A hodně naadávaj na opětovný rozjezd při dojíždění....
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
A proto si pokaždé na automatu cvaknu ručně manuální režim a klikám si podle svého...
Sice je otrava při každém nastartování to přecvakávat na manuál,ale je to menší otrava než se pokoušet rozjet naloženej na pětku a nebo vyjíždět kopec na vyšší kvalt než zvládá motor,a moje uši
Sice je otrava při každém nastartování to přecvakávat na manuál,ale je to menší otrava než se pokoušet rozjet naloženej na pětku a nebo vyjíždět kopec na vyšší kvalt než zvládá motor,a moje uši
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Nevím, mě tam tam kvalt drží i v automatickém režimu. A když podržím kick-down, není do toho potřeba ani zasahovat.
BES - běs
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Auto mám pořád v nemocnici, díl není a kdo ví, kdy bude. Zejtra budu mít automat - tak jsem na to zvědav, co na těch řečích je pravdy
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Sice offtopic, ale nakousli jsme to tu, tak to sem napíšu...
Tak nějak nevím, co proti tomu automatu všichni maj - mě to vyhovovalo Sice mě srala ta volnoběžka (člověk je zvyklej to brzdit na volno motorem, a to tu nejde), a že při aktivaci motorovky to podřadí tak, že motor div nevyskočí - ale jinak celkem dobrý...
Ale...
V kopci to mělo zbytečně vytočenej motor - já tam chtěl mít 8, otáčky rozumě ale ne - automat tam chtěl 7, aby to pěkně zbytečně řvalo ve 2000... A když jsem mu před kopcem poradil, aby si podřadil, tak si tam stejně kopl zpátky "svou" rychlost, pak už bylo stoupání a už musel o dva kvalty dolu...
Má to své pro a proti, ale kdybych měl automat, tak bych se s tím smířil...
Tak nějak nevím, co proti tomu automatu všichni maj - mě to vyhovovalo Sice mě srala ta volnoběžka (člověk je zvyklej to brzdit na volno motorem, a to tu nejde), a že při aktivaci motorovky to podřadí tak, že motor div nevyskočí - ale jinak celkem dobrý...
Ale...
V kopci to mělo zbytečně vytočenej motor - já tam chtěl mít 8, otáčky rozumě ale ne - automat tam chtěl 7, aby to pěkně zbytečně řvalo ve 2000... A když jsem mu před kopcem poradil, aby si podřadil, tak si tam stejně kopl zpátky "svou" rychlost, pak už bylo stoupání a už musel o dva kvalty dolu...
Má to své pro a proti, ale kdybych měl automat, tak bych se s tím smířil...
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Ten automat mám a volnoběžka se dá vyřadit buď zmáčknutím tlačítka se "škrtlým kardanem",a nebo přepnutím na manuál,taky se dá samozřejmě nastavit rozmezí kdy má volnoběžka účinkovat...
To podřazování při brždění motorem je hrozný,mýmu autu nedělá problém podřadit klidně o dva kvalty najednou a vyhnat otáčky až daleko za zelený,a vůbec ho nezajímá zda je ohřátej motor,taky při dojíždění ke křižovatce,do zastavení slepě podřazuje,takže není problém ze 40km/h do zastavení 4x podřadit
V kopci mám přesně opačnej problém,zásadně mi řadí vyšší kvalt než potřebuju a nutí mě jet třeba kopec na průmyslový na 1000 otáček,což není v silách toho auta... při ručním podřazení o kvalt kdy je tam třeba 1300,se to automatu nelíbí a hned jak se kopec zmírní,řadí ihned zas nahoru
A pravá nevýhoda automatu se projevuje v zimě,kdy to nesnese ani sebemenší prokluz kol ,a hned to reaguje omezením výkonu,vyšlápnutím spojky a nebo řazením,což je průserový,když zrovna vyjíždíš kopec kde to musíš rozjet a hrabeš... Tam jedině povypínat ASR,dát manuál,ručně zvolit kvalt a držet,hrabat a modlit se že se nerozsvítí přehřátí spojky Letošní zimu jsem automat ještě neznal,a tak jsem se pokusil vyjet kopec normálně, nebylo to příjemný,když mi to v půlce zledovatělého kopce kvůli hrabání kol náhle pustilo plyn ,zablikalo ASR a vyšláplo spojku a já začal couvat,v tu chvíli byly málem znečištěné trencle Od té doby před kopcem vše vypnout a být ve střehu
To podřazování při brždění motorem je hrozný,mýmu autu nedělá problém podřadit klidně o dva kvalty najednou a vyhnat otáčky až daleko za zelený,a vůbec ho nezajímá zda je ohřátej motor,taky při dojíždění ke křižovatce,do zastavení slepě podřazuje,takže není problém ze 40km/h do zastavení 4x podřadit
V kopci mám přesně opačnej problém,zásadně mi řadí vyšší kvalt než potřebuju a nutí mě jet třeba kopec na průmyslový na 1000 otáček,což není v silách toho auta... při ručním podřazení o kvalt kdy je tam třeba 1300,se to automatu nelíbí a hned jak se kopec zmírní,řadí ihned zas nahoru
A pravá nevýhoda automatu se projevuje v zimě,kdy to nesnese ani sebemenší prokluz kol ,a hned to reaguje omezením výkonu,vyšlápnutím spojky a nebo řazením,což je průserový,když zrovna vyjíždíš kopec kde to musíš rozjet a hrabeš... Tam jedině povypínat ASR,dát manuál,ručně zvolit kvalt a držet,hrabat a modlit se že se nerozsvítí přehřátí spojky Letošní zimu jsem automat ještě neznal,a tak jsem se pokusil vyjet kopec normálně, nebylo to příjemný,když mi to v půlce zledovatělého kopce kvůli hrabání kol náhle pustilo plyn ,zablikalo ASR a vyšláplo spojku a já začal couvat,v tu chvíli byly málem znečištěné trencle Od té doby před kopcem vše vypnout a být ve střehu
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
JiRaY: Moc jsem se v nastavení neštoural (měl jsem to jen pučený, a pak bych věděl prd jak to tam bylo), ale nevím pod čím by se vypnutí volnoběžky mělo schovávat.. To co popisuješ jsem tam neviděl
To s tím prokluzem je podobný i u manuálu - stáhne ti to výkon a nasrat. Do terénu bych se s tím automatem "bál", protože přetížená spojka je častej problém, kdy automaty zůstavaj tam, kde manuály jezdí na pohodu.
A ještě jemný couvání je debilní - chceš popojet třeba o centimetr a když je to do kopce, tak nic moc... Ujíždí ti to dopředu a najednou to vystřelí dozadu
A kdyby ten automat nedělali taky paličatej, bylo by to podle mě lepší
Kolega, co má toho druhýho stříbrnýho Arocse prohlásil: Jezdil jsem se vším možným, na vše jsem si zvyk. Ale s tímhle jezdím dva roky, a to auto žije vlastním životem a pořád mě překvapuje
No a jedna zajímavost ohledně mýho auta... Díl není nejspíš nikde, nikdo neví kdy bude, a zdali se napřed nemusí vyrobit Nevím, osobně bych celej Mercedes poslal do háje... To jsou dementi, to nechápu. Proč prostě nekoupí lanko, který by vyměnili a hotovo? Ne, radši se bude čekat měsíc na originál....
To s tím prokluzem je podobný i u manuálu - stáhne ti to výkon a nasrat. Do terénu bych se s tím automatem "bál", protože přetížená spojka je častej problém, kdy automaty zůstavaj tam, kde manuály jezdí na pohodu.
A ještě jemný couvání je debilní - chceš popojet třeba o centimetr a když je to do kopce, tak nic moc... Ujíždí ti to dopředu a najednou to vystřelí dozadu
A kdyby ten automat nedělali taky paličatej, bylo by to podle mě lepší
Kolega, co má toho druhýho stříbrnýho Arocse prohlásil: Jezdil jsem se vším možným, na vše jsem si zvyk. Ale s tímhle jezdím dva roky, a to auto žije vlastním životem a pořád mě překvapuje
No a jedna zajímavost ohledně mýho auta... Díl není nejspíš nikde, nikdo neví kdy bude, a zdali se napřed nemusí vyrobit Nevím, osobně bych celej Mercedes poslal do háje... To jsou dementi, to nechápu. Proč prostě nekoupí lanko, který by vyměnili a hotovo? Ne, radši se bude čekat měsíc na originál....
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
A to se bavíš o Actrosu nebo o Arocsu ? Volnoběžka se vypínáná v palubním menu a když zapneš funkci přidržení v kopci, tak to to nepopojede ani o centimetr .
BES - běs
Ke každýmu autu je manuál
Nejvíc škody se nadělá, když se neseznámíš s návodem.
Re: Zážitky z českých silnic (a třeba nejen z nich)
Jo, to přidržení v kopci mám i v manuálu - alr tam ho nepožívám... U toho automatu jsem si to pak radši zapl...
Ohledně ty volnoběžky v Arocsu
JANEK1: Děkuju pane chytrej
Ohledně ty volnoběžky v Arocsu
JANEK1: Děkuju pane chytrej
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 23 hostů