Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět

Co by jste vybrali?

Iveco Trakker 360 4x4
11
22%
SCANIA 370 4x4
40
78%
 
Celkem hlasů: 51

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Příspěvek

To se uvidí, co řekne...
BES - běs
úte úno 21, 2017 10:23 am

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 2414
Registrován: pon lis 09, 2009 7:29 pm
Bydliště: Praha

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Příspěvek

To přijmou, koupej barvu v pixle, štětec, přetřou a hotovo :-D
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
stř úno 22, 2017 3:59 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Příspěvek

Tak nám řekli, že se nesmíme divit, protože to trpí v soli, my jim řekli, že to v soli nikdy nebylo, tak jen další výmluvy na dodavatele a podobně...
BES - běs
pát bře 17, 2017 7:29 pm

karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Příspěvek

Tak u nás je pár kusů od kobitu myslim na posyp jinak samej schmidt radlice sou i kobitacky. kdyz sem to zpetne prolit: klasika sul- chlorid vapenaty do minus 9 a solanka je ucinejsi do vetsich mrazu je to vlastne namichanej koncentrat jak na uzeni az budu v praci tak sem dam fotku zasobniku a misiciho centra ucinejsi ale drazsi. V te soli co ztvrdla nebyl protispekaci pripravek ktery zamezi speceni a hrudkovateni soli u nas sou sklad na tisice tun soli a nikde nic furt sypka sul akorat se vlhkem utvori krusta par mm. Nemuzes srovnavat kvalitu opracovani kobitu na skopcaka. Predsypat suchou silnic je nesmysl protoze to auta rozhazi mimo vozovku. Pokud potkam techniku ktera jede nesype jede asi pro matros nebo na svuj usek ktery je od zakladny i nekolik km u nas je zatim 21 useku.
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
sob bře 18, 2017 12:07 pm

karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Příspěvek

tak je udelan plan posypu

Obrázek
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
sob bře 18, 2017 12:16 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Příspěvek

Tak mi to z toho Kobitu nějak nechtěj vrátit, to je bomba.
BES - běs
čtv dub 20, 2017 5:01 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Příspěvek

Tak se mi konečně vrátilo auto z té světové špičky.

Reklamace věcí, co jsem fotil na předchozí stránce

- únik oleje - veřešno tak, že jsem v kabině našel nové rychlospojky na upínačku, z čerpadla to vypadá, že neteče a z rozvaděčů nevím, nástavbu jsem ještě neměl zapnutou

- zkrácení schůdků - vyřešeno, zaříznuto

Obrázek

-skládací střecha, výměna silonových koleček na čepu, zajištěných prasácky ségrovkou která z jednoho kolečka vypadla a jezdících po hraně pásoviny občas mimo... - vyřešeno - mechanik seřídil, ale na tom není co seřizovat, takže budu muset koupit rolny s ložiskama a na ty pásoviny navařit nějaké dráhy, ať to má po čem jezdit...

- přidat ovládání střechy někam na dosah ze země - na to se zapomnělo

- přidat nádrž na vodu - na to zapomněli při výrobě, teď už tam je

- koroze - nedostříkaná podlaha nástavby zatřená štětcem kam se dosáhlo, plynové vedení, s tím se údajně nesmí nic dělat, reznoucí svár na nerezovém komínu zatřen stříbřenkou, výfuk od bufíku natřen stříbřenkou, vyměněny dva orezlé šrouby a vysvětlení, že v té soli nepomůže ani ta nejdokonalejší ochrana (zajímavé je, že u nástavby Schmidt to pomůže a tohle auto jezdilo dva měsíce v inertu)

Obrázek

- hadice k plynovému hořáku, šoupající se o hranu reflexní tabule nad světlem - vyřešenou radou zavírat plyn a na reflexní desku doplněna guma ze Škody 105 ze dveří

ale to nejlepší na konec, poslali jsme do kobitu tohle video: https://www.youtube.com/watch?v=x5vLtcXTApw&t=

Něco podobného, že by jsme potřebovali a oni, protože jsou světová špička a dokáží vyrobit to, co nikdo jiný na světě (což je teda pravda :lol: ), zhostily se úkolu a tady je výsledek...


Obrázek Obrázek Obrázek

Takže teď už zbývá jen taková drobnost, jak to předělat, aby šel tahat podvál...
BES - běs
ned dub 30, 2017 10:38 am

Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Příspěvek

Zadní jekl vyříznout, posadit ho o 40 dolů a co jsou ty 4 šrouby z boku tak to udělat na panty . Spodek vyndat a zvednout to nahoru. To video supr , ještě na konci jak odjízděl do křižovatky kdyby byl záběr že tam řidič nesedí tak by to bylo na 110 procent :D
ned dub 30, 2017 10:11 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Příspěvek

To jsem taky vymyslel, jenže ještě je tam nasazená zavírací tlama a kvůli tomu to jen tak nepůjde, každopádně dneska mi šneky sežraly kus zadního plechu.
BES - běs
stř kvě 03, 2017 3:41 pm

mates
Příspěvky: 4115
Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
Bydliště: Budilov
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek

Malča píše:
pát pro 23, 2016 4:32 pm
Pavle pod tím majákem jsou takové tři černé kroužky a těma se dá ladit výška
majáku.Já jsem taky neměl to prodloužení dveří na desetikole ale naše bývalé
vedení je na všechny dokoupilo a každej Arocs co potom co potom došel už je
má,boty se tam krásně vlezou.
nechci rejpat sodruhu,ale ta výška je tam od skopčáků proto,že maj předpis odkud a pod jakym uhlem mají bejt ty majáky vidět. proto to dávaj tak, že to vypadá jak piča, to auto, ne intercoule :P
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
pát kvě 05, 2017 5:43 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Příspěvek

a co dělá sypač v létě?


Obrázek Obrázek
BES - běs
úte kvě 23, 2017 4:14 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Příspěvek

Teď už vážně nemám žádné pochybnosti, že Kobit je světová špička!

Po čtrnácti dnech provozu na balené - obě podlahy děravé...


Obrázek Obrázek

upadlé kolečko regulace rychlosti šneků (šneky už dokázali sežrat jeden plech v nástavbě a to hned druhý den) beru jako banalitu, nad kterou mávnu rukou...


Obrázek

Tepelná pojistka na LPG soustavě už je horší, plyn se neodvážím natankovat...


Obrázek

Jedno světlo na šipce přestalo svítit - reklamace u firmy Hit Hofman: přivezte to a my se na to podíváme... jo vám se tam dostala voda, to si řešte s Kobitem

Kobit by k tomu řekl, přivezte to a my se podíváme, potom by řekli, že je to chyba obsluhy, že se do toho dostala voda bylo by. Jenom teda zapomněli do návodu napsat, že ze sypačem se smí jezdit pouze za pěkného letního slunečného dne a parkovat v suché garáži...


Obrázek

A dnes toto: odešel vzduchovej válec z Pragy V3S nebo co to je na otvírání čuby (luxus, když je korba plná balený, která chladne, sice se dá ohřívat bufíkem, ale dva kolegové, co ho používali, tak už jim nejde, tak ho raději nezapínám, navíc jeho vypínač Kobit umístil do kabiny ke spolujezdci) takže už se mi tam ani nechce moc strkat ruka, když to čistím...



Obrázek

Vtipný je, že na firmě měli největší strach z auta, protože to není stará poctivá Tatra


Obrázek
BES - běs
stř črc 12, 2017 6:47 pm

Plechus
Příspěvky: 294
Registrován: sob lis 22, 2008 5:42 pm

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Příspěvek

To máš nějaký brutálně páteční auto, nebo to je u Kobitu normální? Nedávno jsem jel okolo nich a jestli je tohle jejich běžná úroveň kvality tak nechápu, že mají plný dvůr podvozků připravených pro nástavby..
čtv črc 13, 2017 11:58 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Příspěvek

Kobit je prostě klasicky českej šmejd, nic jinýho a o přístupu k reklamacím se ani nemá cenu bavit. Sám nechápu, že mají tolik práce, ale do karet jim asi hraje zahryzlost komunistických podniků a mírně nižší cena proti nesrovnatelně lepším německým, francouzským, italským, dánským a chorvatským nástavbářům...
BES - běs
pát črc 14, 2017 12:11 am

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11897
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Příspěvek

TWL to je paskvil , :pray: a já myslel, že jsou aspoň průměr .... :wall:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
pát črc 14, 2017 3:22 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů