Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Však vidíš ne stačí sledovat videa a fotky (třeba dneska na FB fotka jak lepí číslo ). Ono buďme rádi že sehnali někoho schopného pač sehnat zkušené lidi to chce teda hodně trpělivosti
Jak dlouho tam však bude ti neřeknu to fakt nevím
Jak dlouho tam však bude ti neřeknu to fakt nevím
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
U toho čísla jsem si úplně nebyl jistej, jestli to je on tak ono známe, že u Aldy jsou často turbolentní změny viz loni MAN Hlavní aby kluci udrželi Královnu v bezproblémovému chodu a Alda mohl jet na bednu
-
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř led 09, 2013 5:16 pm
- Bydliště: Krnov
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
herrywood: Kiliáni pojedou Dakar s Jardou Valtrem .
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Tak jsem se snažil koukat na všechny možné fotky z Moskvy, kterých není mnoho, no a opravdu si myslím, že Gerard tam má nápravy s nezávislým zavěšením kol, docela možná ty Timoney nápravy, které používali v roce 2007, upravené o další poznatky. To by značilo i užší rám a nutnost použít nádrže na bocích, jak je vidět. Tehdy to auto skvěle jezdilo, tohle je na tom daleko lépe výkonově, převody, tlumením i rozložením vah a celkovým pohodlím.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Jinak na týmové fotce z Moskvy je vidět, že Petr Čapka s Loprais týmem v Moskvě opravdu je. Až kluci přijedou, nechám si to povyprávět, jak to bylo, byť nakonec v soutěžní posádce jede Milan. Důvodů může být celá řada, třeba to, že u zajíždění syrového auta by měl být ten, kdo stál u jeho úprav. To je jedno, nějak to kluci dají. Mě teda víc v tuto chvíli zajímá, jak je udělané to Gerardovo auto...
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Kluci a jak je možné, že Gerard má na svém speciálu nezávislé zavěšení kol? IVECO vyrábí auto s takovým podvozkem? Jo a je na Silk Way možnost sledování závodníků v reálném čase podobně jako na AFRICA ECO RACE nebo DAKARU? Jestli ano prosím o odkaz.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Jinak co jsem si všiml, tak Gerardovo auto má uložena rezervní kola nastojato v rámu, no a co jsem se koukal, tak i docela nízko. Velký příspěvek k nižšímu těžišti to asi nebude, ale při manipulaci během výměny to asi šikovnější je, proti dosavadní úpravě...
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Iveco pouziva nejaku konstrukciu nezavisleho zavesenia kolies na svojich armadnych specialoch. Cize vramci vyrobneho programu (aj ked velmi specifickeho) Iveco taketo riesenie ponuka.
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Já jak to tak chápu, tak ono je to vlastně jedno, co to auto má. Jediná důležitá je kabina (a kapota u čumákatých) jakožto určující prvek typu vozu. Podle kapoty a typu kabiny je to tedy Iveco Strator. No a na zbytku auta vlastně nezáleží pokud je sestaven podle pravidel, tedy u nezávislých zavěšení max. zdvih 270 mm, poloha motor, rozložení hmotnosti na nápravy, polohy kabiny, objem motoru atd.
Jinak, to že je to je prostě WRC v podobě kamionu, to je fakt. Na těch rozbitých polňačkách to poletí jak střela. V těžším terénu, hlubokém písku, blátě může nastat problém kvůli malé světlosti přesně jako v roce 2007. Ale takových terénů se nedá v budoucnu moc očekávat.
Jinak, to že je to je prostě WRC v podobě kamionu, to je fakt. Na těch rozbitých polňačkách to poletí jak střela. V těžším terénu, hlubokém písku, blátě může nastat problém kvůli malé světlosti přesně jako v roce 2007. Ale takových terénů se nedá v budoucnu moc očekávat.
Filip Nikl
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Ono je to asi zhruba tak, jak říká Filip. Nejdůležitější je sériová kabina (u čumákovců i kapota), podle které se určí značka kamionu. Další důležitou věcí je poloha kabiny, motoru (převodovky), objem motoru, max. zdvih náprav, rozložení hmotnosti, rozměry nástavby... A zbytek, to je skládačka ze sériově vyráběných dílů nejrůznějších výrobců. Takže je podle mě úplně jedno, zda má Gerard nápravy Timoney s nezávislým zavěšením nebo klasické tuhé nápravy. Každopádně jsem na jeho nové Torpédo hodně zvědavý. Pokud se mu to nebude sypat, je to technicky hodně zajímavé a řekl bych, že i pekelně dobré a rychlé auto s ambicemi na vítězství.
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Ano v principe je to tak ako pisete. Viz. Liaz, ktory je tiez "skladacka" s povodnou kabinou. (Ja som len odpovedal na otazky, ci Iveco nieco take ponuka...)
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Live stream ze startu. https://vk.com/clubkamaz
Tak asi ne ze startu ale spíš z Parc fermé. Nový Kapotnik Iveco má prý motor vyladěný na hranici 1000 koní a má 5000 Nm
http://www.gruzovikpress.ru/article/111 ... -syurpriz/
Tak asi ne ze startu ale spíš z Parc fermé. Nový Kapotnik Iveco má prý motor vyladěný na hranici 1000 koní a má 5000 Nm
http://www.gruzovikpress.ru/article/111 ... -syurpriz/
Filip Nikl
Re: Silk Way Rally 2017 - první zprávy
Aleš jak si to štrádoval až na horu jako by šel pro první cenu ale na to si chlapec musí ještě 2 týdny počkat
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů