Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
-
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 139
- Registrován: čtv srp 08, 2013 2:53 pm
- Bydliště: na vesnici
Re: MAN TGX
čau chlapci chci se zeptat na Mana 480 do sklápěcího návěsu 50M jakou mate spotřebu ?,,,,,,,,? jak jsou na tom brzdy děkuji
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: pon úno 04, 2013 9:57 pm
- Bydliště: Praha
Re: MAN TGX
Tak po 14 dnech na TGX mě napadá pár otázek. Je to rok 2011 najeto 680 tis., manuál. Vzhledem k tomu, že jsem přešel z MANu ME, který měl skoro 1 600 000 tak si přijdu, jak ve fungl nové káře, ale i tak je pár věcí, které mi přijdou divné.
Řazení na můj vkus jde trochu těžko, přirovnal bych to k Actrosu 2004, který má ale 1 400 tis.. Samozřejmě že se na to dá zvyknout, jen si říkám, jestli tedy není něco špatně a není na místě to nějak řešit?
Po ránu, ale při teplotách cca 5 stupňů, to nechce řadit půlky na některých kvaltech. Po cestě cca 25 min. na nakládku už ok. Ale když si představím, jak to bude vypadat v zimě až bude i přes den pod nulou, co s tím?
Během dne už pak vše funguje jak má. Auto je z Německa údajně po 2. majiteli.
Jsme menší rodinná firma, takže rada typu odvez to servisu a dej jim týden na to ať to opraví je k ničemu
Řazení na můj vkus jde trochu těžko, přirovnal bych to k Actrosu 2004, který má ale 1 400 tis.. Samozřejmě že se na to dá zvyknout, jen si říkám, jestli tedy není něco špatně a není na místě to nějak řešit?
Po ránu, ale při teplotách cca 5 stupňů, to nechce řadit půlky na některých kvaltech. Po cestě cca 25 min. na nakládku už ok. Ale když si představím, jak to bude vypadat v zimě až bude i přes den pod nulou, co s tím?
Během dne už pak vše funguje jak má. Auto je z Německa údajně po 2. majiteli.
Jsme menší rodinná firma, takže rada typu odvez to servisu a dej jim týden na to ať to opraví je k ničemu
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGX
Nové bovdeny a skontrolovat zdali posilovač správně posiluje , ohledně půlek jednou mi pomohlo do hadičky co jde k půlkám vstříknout trochu oleje aby se promazala gumička na půlkách , když to de nasucho tak by se mohla stříhnout. Nevím jak u 440 ale u 430 je dobré každých 90 tis přejít vůle na ventilech .
-
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned dub 29, 2012 10:06 pm
- Bydliště: Nitra
Re: MAN TGX
doporučil bych bovdeny u převodovky a pod kabinou odpojit a zkusit jestli jdou volně ( pokud teda nemáš hydraulicke řazení) , bovdeny mají na sobě značky a měly by být spravně vedeny , jeden bovden v náhradě stojí cca 2000
Já ted měnil jeden na našem tgx , a drhnul jen když byl trochu ohlej . když jsem ho narovnal tak chodil celkem pěkně . Pokud je nemaš očividně rezave nebo prodřené, tak bych je preventivně nechál prokápnout něčím vhodnným.
To co psal Ivan je taky dobra rada, + ještě trošku promáznout spojkový valec neuškodí.
Máš najeto 680 000 . olej se děla co 320 000 takže výměna by měla být před 40 000. jestli výš že byl měněnej, tak aspon zkontroluj hladinu. Pokud máš intarder tak bych výměnu dělal co 100 000 ... jelikož ho vypustíš jen asi polovinu.
Ted už jen záleží jestli máš E4 nebo E5 at víš na co se připravit
Já ted měnil jeden na našem tgx , a drhnul jen když byl trochu ohlej . když jsem ho narovnal tak chodil celkem pěkně . Pokud je nemaš očividně rezave nebo prodřené, tak bych je preventivně nechál prokápnout něčím vhodnným.
To co psal Ivan je taky dobra rada, + ještě trošku promáznout spojkový valec neuškodí.
Máš najeto 680 000 . olej se děla co 320 000 takže výměna by měla být před 40 000. jestli výš že byl měněnej, tak aspon zkontroluj hladinu. Pokud máš intarder tak bych výměnu dělal co 100 000 ... jelikož ho vypustíš jen asi polovinu.
Ted už jen záleží jestli máš E4 nebo E5 at víš na co se připravit
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: MAN TGX
Alešák: a pak že to na lowdecka nejde, že? To jsou ty české co používá Kochman Trans (nebo jak se ten přepravce kontejnerů jmenuje)...?
Re: MAN TGX
david: jj dělá jim to tam jeden pán. Tohle jsou jeho prní na lowdecka.
Výplň dveří
Nevíte jestli jde sundat jen ta textilní výplň dveří zvlášť nebo jestli to je součást celýho toho plastu na dveřích? Mám koupenou koženou výplň, tak jak ji tam co nejlíp napasovat. Díky.
Re: MAN TGX
jen vycvaknout
Re: MAN TGX
kluci jakou máte zkušenost s tgx 480 rok 2015?
Mam elkem slušnou nabídku ale minimální zkušenost s tgx..
na co dat pozor či naopak co je dobre? co počítat zhruba spotřebu pri cca 10-15t na vnitru?
rozhoduji se mezi tgx a actrosem mp4 2014
díky za každý tip
Mam elkem slušnou nabídku ale minimální zkušenost s tgx..
na co dat pozor či naopak co je dobre? co počítat zhruba spotřebu pri cca 10-15t na vnitru?
rozhoduji se mezi tgx a actrosem mp4 2014
díky za každý tip
ridic profesional osvč
iveco eurocargo 75e15 -
daf lf 45
man 8.163
iveco eurocargo
daf xf euro6 510 - navěs + vlek panav 25.25m - bývavalo
iveco eurocargo 75e15 -
daf lf 45
man 8.163
iveco eurocargo
daf xf euro6 510 - navěs + vlek panav 25.25m - bývavalo
Re: MAN TGX
o motorech bych mohl vydat knížku, ale víceméně je to furt dokola. Měnit častěji palivové filtry. Duvod jízdy v nouzáku je spousty, od senzoru teploty katu přes ad blue až po vstřiky. Největší bolest je ovšem že praskají pístní kruhy a motor ti potom začne dýchat a brát olej, nehledě na to že za poslední 2 roky jsem z 20 aut řešil 3 krát prasklej píst. Občas praskají hlavy... no a prostě je toho hodně. Ale z druhé stránky, mám tu hodně aut na kterých se zatím nic velkého nezk.urvilo.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 hostů