Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Poruchy a opravy Tater
Zdravim pani.. Chcem sa opýtať ci pasuje na T2 radiaca paka rychlosti z euro 1,2. Chcel by som si urobit daku odkladaciu skrinku v kabine a rozmyslam tu paku skryt ako ma euro Dakujem
-
- Příspěvky: 457
- Registrován: pon říj 30, 2017 8:49 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Re: Poruchy a opravy Tater
Ajaj, copak se přihodilo? Něco podobného jsem viděl, když hasič, co asi nikdy nejezdil s Tatrou podřadil u Terrna z malé 6 na velkou 3. Asi netušil, jak řadí sestup
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahoj mám problém s elektrikou. Mám dodělaný budík na teplotu a vždy mi při 130C probliklo přehřátí motoru a CR. Při motorovce se mi roztočí vrtule chlazení a funguje dokud nevypne motorovka. Týden zpět mi už jede ventilátor neustále. Od dneška se mi k tomu přidalo jak mi zaklepe kabina se rozviti jednou přehřátí pak porucha chlazení pak to bliká oboji. Někdy se to rozsvítí jak zapnu čerpadlo nebo dokonce sešlápnul spojku a kontrolky zhasky pustil spojku zas svitily. Třikrát se mně stalo že se mi aktivovala motorovka bez toho abych šahl na pačku. Chtěl bych se vás zeptat jestli někdo neporadí kde v hlavním svazku jake piny jsou na co jsou tam jen pismena a nevim kde to na netu najit a pak jeste ktery svazek na cele kabiny je ten motorovy jestli je svazek někde bouchly at to muzu proměrit jestli se me nezblaznil ten komputer tatrovacky. Jedná se o r.v. 2004 300kw Terrno1
Re: Poruchy a opravy Tater
Mám to někde v autě napsané,který svazek je od motoru,taky jsem to hledal,když Mi to haprovalo,ale bohužel to budeš mít řídící jednotku v řiti,stejně jako tenkrát Já,jak to takhle začne žít svým životem,je to jasný...nejjednodušší je to napichnout na diagnostiku tam se to hned ukáže,než zbytečně laborovat,při výměně se tomu stejně nevyhneš,musí se to nastavit...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Mám ji rok a půl starou od michenky je možné že by to kleklo? Dělal jsem si to tehdy sam šef dovezl novou nastavenou podle staré. Tentokrát to zavezu přímo do kopřivnice do Tatry.
Re: Poruchy a opravy Tater
Pokud byla nastavená podle staré,neměl by to být problém,zkus to provolat u Michenky,co ti na to řekne,když jste to brali přímo od něj,každopádně je to divné,po tak krátké době...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahoj vespolek, měl bych dotaz ohledně uzávěrky diferenciálu. Na 815 mi nechodí nápravová uzávěrka na střední nápravě, a po zapnutí mi to tlakuje celou rouru(fičí vzduch z odvětrání rozvodovek). Zjistil jsem, že je vadný ovládací válec před střední nápravou na levé straně. Dotaz zní, zda je tento válec pro nápravu či mezinápravu a zda má dlouhé, nebo krátké táhlo. Nechci to nechat rozebrané, aby auto stálo, než ho koupím.
Děkuji
Děkuji
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: úte bře 02, 2010 9:19 pm
- Bydliště: B.Bystrica
Re: Poruchy a opravy Tater
Zdravím chlapi....na T 815 agro máme problém zo vzduchom...pár krát sa šlapne na brzdu alebo vytlačí spojka,alebo zapne predný nahon a vzduch klesne pod 6 barov ..môže to robiť 4 cestný ventil??
Re: Poruchy a opravy Tater
Určitě může být,anebo ještě v kombinaci s povolenou/prasklou trubkou od kompresoru,nebo nefunkčním kapacitním vzduchojemem.Chce to všechno projít,každopádně 4cesťákem bych začal a pokud možno sehnat origo a ne opravený...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Nebo čtyřcesťák nahradit bezporuchovou L variantou
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: úte bře 02, 2010 9:19 pm
- Bydliště: B.Bystrica
Re: Poruchy a opravy Tater
Pavel 815: No išli sme od kompresoru trubka vyzerá byť ok nikde to nefučí....kapacitný vzduchojem je čo??....tak isto sme menili aj kondenzačnu jimku a aj vyrovnávač tlaku vzduchu lebo to blbo....este ideme vymeniť zaťažový regulator lebo aj ten fučal...ale myslím že bude treba aj ten 4 cestný ventil vymeniť
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Poruchy a opravy Tater
Lukáš Dobrík
a kompresor je ok ? skus pripojit na kompresor aspon 1m hadicu a ci to prstom udrzis na volnobehu ...
mne to raz robilo na E2,asi +- 2 tyzdne rano tlacil pekne,pocas jazdy v pohode lebo neminas vzduch a tocis motor na plne otacky,len ked som kdesi stal a cuval,....,alebo viac krat brzdel tak malo tlaku....
ako keby to raz tlacilo raz nie ... a až potom klakol kompresor(hlava kompresora) uplne ....... (repas kompr. nam zvycajne odide naraz, ten bol new,tak neviem ci to bolo tym.... )
a kompresor je ok ? skus pripojit na kompresor aspon 1m hadicu a ci to prstom udrzis na volnobehu ...
mne to raz robilo na E2,asi +- 2 tyzdne rano tlacil pekne,pocas jazdy v pohode lebo neminas vzduch a tocis motor na plne otacky,len ked som kdesi stal a cuval,....,alebo viac krat brzdel tak malo tlaku....
ako keby to raz tlacilo raz nie ... a až potom klakol kompresor(hlava kompresora) uplne ....... (repas kompr. nam zvycajne odide naraz, ten bol new,tak neviem ci to bolo tym.... )
Re: Poruchy a opravy Tater
Dobry vecer, chcem sa opýtať ci je nastavenie ventilov rovnake na E2 ako na starych 10 valcoch??? A ak je ine vedel by mi niekto povedat postup... Pripadne postnut navod z knihy... Vdaka
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů