Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Re: řada 706
363 Zdeděk Hakl Pavel Dohnal ml. Mates
Vim že jsou napojení na Radka Malínského,který jezdí s Dohnalem v S4 s Tatrou
a to je jeho tata,ale tlf na ně nemám.Jsou někde od N.Paky
Jinak 7.-8.4 první závod v Milovicích tam určitě budou.
A můžes tam dát řeč i s hlavním tech.komisařem co je povoleno atd.
Trošku více na :http://www.trucktrial.cz/index.php/pravidla
Držím palce
Vim že jsou napojení na Radka Malínského,který jezdí s Dohnalem v S4 s Tatrou
a to je jeho tata,ale tlf na ně nemám.Jsou někde od N.Paky
Jinak 7.-8.4 první závod v Milovicích tam určitě budou.
A můžes tam dát řeč i s hlavním tech.komisařem co je povoleno atd.
Trošku více na :http://www.trucktrial.cz/index.php/pravidla
Držím palce
Re: řada 706
Koprkam: moc Km od toho nečekej,v podstatě díky profilu toho vzorku jezdíš jen po 50% plochy běhounu.Teplý/studený protektor dle mých zkušeností jde spíš o stav kostry...Od té doby co jezdíme Kamy,si snad ani nepamatuju,že by nějaký bouchnul(bavím se o bezdušákách,dušáky Kama se nevyplatí protektorovat). Co si pamatuju tak NT9 a NB30 - diagonálky,s těma problém nebyl,co se nevyplatilo protektorovat tak to Barum/Matador radialky all steel,ty snad všechny vydržely maximálně do půlky vzorku a pak to bouchalo jedna za druhou,jak na běžícím pásu...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: řada 706
Protektory pri dnešních cenách nových pneu nemají význam, jeden za 4 odejde a úspora je v háji( vlastní skušenost)
Re: řada 706
To Aleš Yedla:
ještě mě napadli http://www.jansaliazteam.estranky.cz/
http://www.jansaliazteam.estranky.cz/clanky/o-nas.html
on Michal už s Liánou nejezdí ale zkušenosti tam budou,
loni jeli s pancéřákem v S5 tak letos snad taky.
snad se matesáci nebudou zlobit za tu fotku.
ještě mě napadli http://www.jansaliazteam.estranky.cz/
http://www.jansaliazteam.estranky.cz/clanky/o-nas.html
on Michal už s Liánou nejezdí ale zkušenosti tam budou,
loni jeli s pancéřákem v S5 tak letos snad taky.
snad se matesáci nebudou zlobit za tu fotku.
Re: řada 706
Ivan Hofman: ve své podstatě máte pravdu, já musím ovšem konstatovat, že mám zatím na matesu v zadu čtyři protektory, už jsou sjetý, ale není na nich ani památky po nějakým trhání. Protektory má i táta na Liazce a taky dobrý. Ale pravdu máte v tom, že nová guma je nová guma, ale s mojím ježděním dřív steří, jak se ojede, takže si myslím, že je jí pro mě škoda, možná nějakou kamu, ale to je zase houby vzorek.
Jinak se mi na matesu vyskytl problém se spojkou. Minulej týden jsem prošlápl posilovač, ten je danej novej, ale spojka, která brala skoro nahoře, tak včera brala už úplně na vrchních dvou milimetrech. Dopadlo to tak, že spojka začala klouzat a už prostě nesepla, zkusil jsem teda povolit na spojkovým posilovaču takovou tu kuličku, která drží v té ovládací pacce, kdo zná, snad pochopil. To pomohlo na cca 200m, pak se auto při podřazení zastavilo, ve spojce podle taťky luplo a pak konec. Nevíte, jestli jde spojka ještě nějak poštelovat? A ještě poslední věc. Když vyděláváte převodovku, vytahuiete ju vrchem nebo spodem? Je na to nějaký fígl?
Edit: Ještě si dovolím se zeptat. Jak odvzdušňujete posilovač spojky? My jsme to s tátou vyřešili tak, že jsme do víčka nádobky na kapalinu vyvrtali díru, nasadili hadičku s tlakovým vzduchem a vyfoukli to tlakem. Máte někdo nějakej lepší způsob? Možná je problém v tom, že ten válec je na jedné straně podloženej dřevěnejma klínkama a na druhé v několikrát převařovanejch držácích. To je častá závada, že se utrhne posilovač z držáku, nebo s tím přede mnou jezdilo nějaký hovado?
Děkuji předem za rady.
Jinak se mi na matesu vyskytl problém se spojkou. Minulej týden jsem prošlápl posilovač, ten je danej novej, ale spojka, která brala skoro nahoře, tak včera brala už úplně na vrchních dvou milimetrech. Dopadlo to tak, že spojka začala klouzat a už prostě nesepla, zkusil jsem teda povolit na spojkovým posilovaču takovou tu kuličku, která drží v té ovládací pacce, kdo zná, snad pochopil. To pomohlo na cca 200m, pak se auto při podřazení zastavilo, ve spojce podle taťky luplo a pak konec. Nevíte, jestli jde spojka ještě nějak poštelovat? A ještě poslední věc. Když vyděláváte převodovku, vytahuiete ju vrchem nebo spodem? Je na to nějaký fígl?
Edit: Ještě si dovolím se zeptat. Jak odvzdušňujete posilovač spojky? My jsme to s tátou vyřešili tak, že jsme do víčka nádobky na kapalinu vyvrtali díru, nasadili hadičku s tlakovým vzduchem a vyfoukli to tlakem. Máte někdo nějakej lepší způsob? Možná je problém v tom, že ten válec je na jedné straně podloženej dřevěnejma klínkama a na druhé v několikrát převařovanejch držácích. To je častá závada, že se utrhne posilovač z držáku, nebo s tím přede mnou jezdilo nějaký hovado?
Děkuji předem za rady.
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát bře 16, 2018 12:05 pm
Re: řada 706
Děkuji za radu všem moc jste mi pomohli
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: řada 706
Sklopil jsem korbu do boku , doleva, podeprel jeklem . Na korbě jsem měl navarenou kulatinu po smeru jako kardan. Potom kočkou nebo teď prodávaj tu páku s ráčnou a kladkoujsem si ji přizvednul a potom pustil dolů na plech . Kolikrát jsme měnili převodovku v akci na poli nejlepší je to odvzdušnovat ze spoda nahoru, ale jak říkáš na víčko ventilek a profouknou to Začínal jsem mts 24 a bss 10.10 už je to 25 let
Re: řada 706
Díky moc za radu. Hele, jakto jezdilo s 10.10? To muselo být utrpení, já přemýšlím o 16.12, ale mám strach, že s tím budu dělat takovou velikou mašinku v čele silničních vlaků. Vím jak jede Liazka s 18.13 z lomu z Baldovca směrem do Rozstání, kdo zná, asi ví. Ve firmě, odkud jsem matesa kupoval tahal Ifu HW 60.11, to by bylo asi adekvátní, jenže paradox je, že je dražší, než 16.12. Asi nejlepší volbou by byl vlek p78sh, ale to je asi nesehnatelný vlek.
Přemýšlel jsem ještě nad jednou věcí. Sem tam se najde trambus přetypovanej na nosič nástaveb, nebo tak něco. Prostě to spadá do kategorie, jak nový Tatry Phoenixy pro jezedáky. Nevíte někdo, co vše to obnáší a na kolik to zhruba přijde? Myslíte, že by mi byli schopni poradit v Tedomu?
Přemýšlel jsem ještě nad jednou věcí. Sem tam se najde trambus přetypovanej na nosič nástaveb, nebo tak něco. Prostě to spadá do kategorie, jak nový Tatry Phoenixy pro jezedáky. Nevíte někdo, co vše to obnáší a na kolik to zhruba přijde? Myslíte, že by mi byli schopni poradit v Tedomu?
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: pát bře 16, 2018 12:05 pm
Re: řada 706
koprkam: sežeň traktorovou 9tunu a zkus ji přetypovat na autovlek. Je to už dýl co jsem to zkoumal v katalogu ale myslím, že kromě obutí a 2hadicovek je stejný vlek.
Naposledy upravil(a) red.bill dne ned dub 01, 2018 4:52 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 251
- Registrován: čtv lis 22, 2012 9:58 pm
- Bydliště: Chvalčov
Re: řada 706
Mám dojem, že z traktorové vlačky udělat autovlek nejde. Z autovleku jde udělat vlečka, ale opačně už to nejde. To mi řekli na STK.
Re: řada 706
casper4252: Jo to je logický, jenže zrovna tenhle vlek se s minimem rozdílů dělal jako automobilová 7tuna nebo traktorová 9tuna.
-
- Příspěvky: 251
- Registrován: čtv lis 22, 2012 9:58 pm
- Bydliště: Chvalčov
Re: řada 706
red.bill: tak jestli to jde takto, tak to potom jo.
Re: řada 706
Z traktoroveho na autovej to nejde,nápravy jsou rozdílné a nikdo nezvýší konstrukční rychlost v TP
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů