Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Poruchy a opravy Tater
Je to úplně stejný
Re: Poruchy a opravy Tater
Felix pokud vidím dobře,měla by to být pružina 3 u hlavního ventilu,pokud je popraskaná,je to jasné...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Popíno a co pětka,ta jde v pohodě?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
No taky nic moc.
Re: Poruchy a opravy Tater
Popíno prvně zkus přetěsnit posilovač řazení,dá se koupit komplet sada gumiček...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Díky za pomoc
Re: Poruchy a opravy Tater
Pokračování z : ""schema zapojení topení 6 BON 3 v T 148 a 138 "" Ondra 949, dře v tom motorku opravdu drátek? Nemůžou ten zvuk dělat uhlíky které se třou o komutátor?
PS: rozdělat a opravit lze vše, otázkou je zda je to opravdu pokažené
PS: rozdělat a opravit lze vše, otázkou je zda je to opravdu pokažené
Re: Poruchy a opravy Tater
Popíno: Vzhledem k obtížnosti oprav bych začal sundáním prachovky na fofrklacku v kabině, vyčistit a vyfoukat, a pak namazat řídkou vazelínou, pak bych zvedl, kabinu, vybral letitý humus ze skříňky řazení který může mechanicky bránit pohybu, a znovu ji namazal, důležitý je důlek v palci a hřídel na obou stranách skříňky, pak bych zkontroloval táhlo řazení, aby někde nedřelo o rám, tyč řízení motor a podobně. Tím nic nezkazíš, a vyloučíš možnost problému. Pak bych jako Pavel 815 usuzoval že je problém v posilovači, a nejen že gumičky budou za ta léta zteřelé, ale vlivem lihu na odmrazováni vzduchu bude vazelína vysušená, a ztvrdlá, takže posilovač nejen přegumkovat, ale i důkladně vyčistit a namazat kvalitní vazelínou. Potom může být velký problém vzduch, elektroventil, i přívodní trubka můžou omezovat průtok vzduchu. Nejen tlak, ale i rychlost průtoku vzduchu mohou dělat problém. Tohle jsou možnosti které zvládneš sám bez žádných velkých znalostí, a pokud tohle nepomůže pak rychlostka ven, ale to je vyšší level
Re: Poruchy a opravy Tater
Děkuji moc za radu,v týdnu na to kouknu.Přikláněl bych se nejvíc k vzduchu, protože než se vyměnili elektromagnety tak to chodilo pěkně.Na autě je namontovaný vysoušeč vzduchu a v nádobách je čisto bez vody.Docela je znát řazení i půlek podle tlaku,auto fouká na 8 a to se tomu moc nechce řadit, když je okolo 7 tak v pohodě půlky chodí.
Re: Poruchy a opravy Tater
Kvalita nových elektroventilů je dnes otřesná, zkus ten posilovač posilovač řazení zapojit bez elektroventilu na furt, mám to tak čtyři roky, a je to mnohem lepší
Re: Poruchy a opravy Tater
Aby do něj šel stálý vzduch??
Re: Poruchy a opravy Tater
Popíno ano, a pokud nebude chyba ve ventilu, a bude Ti rychle ubývat vzduch tak ho vrátíš. Ale vzhledem k tomu jak často uchází elektroventily, to v přegumkovaném posilovači je ztráta menší
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: pon pro 05, 2016 10:35 pm
- Bydliště: North-West Germany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahoj Luboss and all others who helped,
děkuji moc!
We will:
- Check Oil cooler from inside.
- Check valve/spring #3.
- Change to oil 20W50.
The weather is getting cold now, maybe we might have to wait until next summer to know if it helped or not.
Best regards,
Felix & Willem
Ahoj Luboss a všem ostatním, kteří pomohli,
děkuji moc!
Budeme:
- Zkontrolujte, zda chladič Oleje zevnitř.
- Zkontrolujte, zda ventil/jaro #3.
- Změna oleje lubrikanty 20w50.
Počasí je stále zima, možná budeme muset čekat až do příštího léta vědět, jestli to pomohlo nebo ne.
S pozdravem,
Felix & Willem
děkuji moc!
We will:
- Check Oil cooler from inside.
- Check valve/spring #3.
- Change to oil 20W50.
The weather is getting cold now, maybe we might have to wait until next summer to know if it helped or not.
Best regards,
Felix & Willem
Ahoj Luboss a všem ostatním, kteří pomohli,
děkuji moc!
Budeme:
- Zkontrolujte, zda chladič Oleje zevnitř.
- Zkontrolujte, zda ventil/jaro #3.
- Změna oleje lubrikanty 20w50.
Počasí je stále zima, možná budeme muset čekat až do příštího léta vědět, jestli to pomohlo nebo ne.
S pozdravem,
Felix & Willem
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahoj, jeden začátečnickej dotaz, kde najdu spínač brzdových světel ? Je to 815 z roku 87, původně Agro, zkrácená, na balonech, celková 25 tun, mám to převážet, a prý nejdou brzdový světla, ale já ji nemám u sebe, abych jí prolez, tak jen abych věděl kde mám hledat až jí uvidím na dosah. Dík.
Re: Poruchy a opravy Tater
Je to přestavované auto, takže je velmi těžko říct přesně. Jeden spínač bude mezi dvouokruhovým brzdičem, a přední nápravou, a druhý mezi brzdičem a zadní dvojnápravou, musíš jít po trubkách, ale zpravidla to bývá blízko toho brzdiče, když to nenajdeš, případně neopravíš, budeš muset celou cestu při brždění tahat za vypínač od mlhovek, na to nikdo nepřijde
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 61 hostů