Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Peter: to samé co mezi Bonverem a Tatrou. Tatra chce podporovat pouze to, co vyrábí a prodává a to Jamalky nejsou. Takže jediná možnost Bughyra
Re: Dakarská hospoda
To je ta oficiální verze. Jinak kupříkladu to, jak si Milan Loprais Smolkovi za zády opatřil jakýsi lejstro, že Jamal existuje ve variantě s dlouhou kabinou, ačkoli neexistuje, což je důvod, proč byla jeden rok připuštěna podmínečně, další rok vůbec a dnes má kabinu kratší.
Re: Dakarská hospoda
Pak že se v českých Tatrováckých končinách nepodvádí. Sehnat papir na něco co se oficiálně nevyrabí a doufat, že to projde. To je kumšt.
Re: Dakarská hospoda
Laik a nebylo to obráceně? Myslím ty kabiny,nejdřív byla s krátkou,pak podmínka na přestavbu a pak zákaz startu.
Q69 byla zas vpuštěna na závody až s delší kabinou ale jak to bylo s razítky tak to nevím,to slyším až teď.
Q69 byla zas vpuštěna na závody až s delší kabinou ale jak to bylo s razítky tak to nevím,to slyším až teď.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Dakarská hospoda
s tou kabinou to uplne nechapem,tatra zo vyrabat predsa nemusi,staci to zaregistrovat ako prestavbu,nebo? sak tatra vyraba hodne kusoviek,jak sa hovori,tak jedna kabina hore dole by to asi takto nerozhadala,kor ked p. Loprais senior s tatrou vyhral niekolko dakorov Chapem ze 90 r boli divocina,ale lopikovi by nejaka financna alebo sponzorska injekcia pomohla. kralovna by chcela trochu poladit a odladit. P.Loprais starsi uz do toho nemoze zasiahnut,aby sa to zase srovnalo? A jamalok sa predalo dost myslim
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Dakarská hospoda
Vyrábět to musí, respektive musí prokazatelně vyrobit asi 100 kusů (nebo kolik). Takhle to udělal Kamaz, že vyrobil auta jen tak pro nikoho, aby s nimi mohl na dakar...
Re: Dakarská hospoda
Ale kdysi tu nekdo psal, ze staci, kdyz je vse poskladano z homologovanych dilu, lhostejno ktere firmy. Nemel nahodou Ales tu kabinu nejak nastavenou (zkracenou) podle sebe? Uz si to moc nepamatuji...
Re: Dakarská hospoda
Nadvařenou měl kabinu na žluté jamalce. Na první queen byla seriová dlouhá kabina
Naposledy upravil(a) herrywood dne pon led 14, 2019 8:17 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakarská hospoda
Musí to byť z homologovaných dielov a tam bol ten problém. U kapotových špeciálov sa berie kapota s kabínou ako celok a to na Jamale nikdy nebolo. Preto prišlo k prestavbe a je tam teraz krátka. Tá nadstavená bola na prvom žltom Jamale a aj s tým bol nejaký problém, že to nieje sériové.
Re: Dakarská hospoda
Zpět k původní otázce. Kde tedy vzali Macíci Iveco, pokud to je pouze pro DeRooye a nikoho jinýho?
Re: Dakarská hospoda
Tak Loprais má také koupené Iveco, ale to bylo asi součástí širší dohody na pronájem Torpeda
Re: Dakarská hospoda
Alešové iveco už dakar vyhrálo
Re: Dakarská hospoda
Tak já má dojem, že Macíci nemají s deRooyem nic splečného, že si motor dělají samostatně a používají prostě motor Iveco, který dál upravují....
Re: Dakarská hospoda
Cursor: Díky!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 34 hostů