Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Poruchy a opravy Tater
no a přitom je to součástka která má svoje servisní intervaly
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv led 03, 2019 4:05 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Někdo dává na kapotu plech nebo karton.. Vzpomínáte jak se dávala taková ta prošita deka na celou masku? To pak netáhne ani na nohy. Jednu takovou nepoužitou bych měl. Kdyby někdo měl zájem tak SZ.
Naposledy upravil(a) Majster alex dne úte led 15, 2019 4:53 pm, celkem upraveno 2 x.
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Poruchy a opravy Tater
ahojte
při opravě spojky na T815 E2 valnik s HR třeba vybrat motor ven z auta? nebo se ta da nějak rozebrat spojka i bez demontáže motoru ?
před vánocemi auto v pohodě šlo, nyní se nedá zařadit rychlost .... odvzdušněno, vymeneny váleček pod pedály i posilovač a stale nic ...
diky za reakci
při opravě spojky na T815 E2 valnik s HR třeba vybrat motor ven z auta? nebo se ta da nějak rozebrat spojka i bez demontáže motoru ?
před vánocemi auto v pohodě šlo, nyní se nedá zařadit rychlost .... odvzdušněno, vymeneny váleček pod pedály i posilovač a stale nic ...
diky za reakci
Re: Poruchy a opravy Tater
Nenapršelo Ti do spojky a nepřimrzla lamela?
Re: Poruchy a opravy Tater
Pokud nezavazí ruka,tak motor tahat ven nemusíš,záleží kolik je tam místa,stačí ho vzadu pozvednout...A to ti po odvzdušnění pedál chodí normálním krokem a má běžný odpor?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Poruchy a opravy Tater
diky za radu
tak nakonec to bylo jen přimrznutí, sli jsme to odtáhnout do dílny s T2 - kou a tam to udělalo to jistě .... jsem vyrobil připravek (kousek L s dírami do krize namísto posilovače uprostřed šroub, a tu vydlicku v spojce jsem manuálně zašroubovat a spojka nevypnula ... proto jsem myslel ze je to KO ...) trebalo tam zařadit 5 -tku a startérem se skusit rozjet ... před demontáží všeho jsem to zkoušel udelat na 3-ce 5-6 krat a nic, tak nevím jestli ta 3-ka byla málo, nebo to bylo take zamrzlé ... ale teploty stale více méně stejné ..... clovek se stale uči 3dny v pr ... jen s hrou se spojkami ....
ještě se mi to nestalo za 15r ani jednou ... mam podezření ze se tam dostalo voda tym vzduchových tunelem ktery je na kabině .... zkoušel to někdo přes zimu zabednit? aby voda z ledu a sněhu netekla dolů do motoru / spojky?
tak nakonec to bylo jen přimrznutí, sli jsme to odtáhnout do dílny s T2 - kou a tam to udělalo to jistě .... jsem vyrobil připravek (kousek L s dírami do krize namísto posilovače uprostřed šroub, a tu vydlicku v spojce jsem manuálně zašroubovat a spojka nevypnula ... proto jsem myslel ze je to KO ...) trebalo tam zařadit 5 -tku a startérem se skusit rozjet ... před demontáží všeho jsem to zkoušel udelat na 3-ce 5-6 krat a nic, tak nevím jestli ta 3-ka byla málo, nebo to bylo take zamrzlé ... ale teploty stale více méně stejné ..... clovek se stale uči 3dny v pr ... jen s hrou se spojkami ....
ještě se mi to nestalo za 15r ani jednou ... mam podezření ze se tam dostalo voda tym vzduchových tunelem ktery je na kabině .... zkoušel to někdo přes zimu zabednit? aby voda z ledu a sněhu netekla dolů do motoru / spojky?
Re: Poruchy a opravy Tater
Máš na spojkovém koši takovou tu gumovou zátku, v otvoru co se hledá stupnice při nastavování vstřikovacího čerpadla? Pokud se ztratí, rozpadne atd, voda se tam dostane
Re: Poruchy a opravy Tater
Na zimu tu udírnu klidně zadělej,nemá to na nic vliv,alespoň ten motor bude držet líp teplo.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
- mawerick
- Příspěvky: 114
- Registrován: pát srp 25, 2006 12:11 pm
- Bydliště: Východ Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahoj chlapi,
nedaří se mě dostat pod přístrojovku. Potřebuji vyměnit pár spínačů a dát nové kontrolky. Z pod haupny se tam nedostanu.
Už si říkám, jestli nepostavili přístrojovku a kolem ní zbytek Tatry
nedaří se mě dostat pod přístrojovku. Potřebuji vyměnit pár spínačů a dát nové kontrolky. Z pod haupny se tam nedostanu.
Už si říkám, jestli nepostavili přístrojovku a kolem ní zbytek Tatry
Re: Poruchy a opravy Tater
Záleží na tom u který Tatry ji sundavas.U 813 je to porod.je chycena na šrouby který jsou pod přístrojovou.chce to smatrat a smatrat.pomuze ti když že spoda povolis a odpojis oba hlavní budíky a ideál je sundat volant
Co neodfoukne klakson to pobere nárazník.
- mawerick
- Příspěvky: 114
- Registrován: pát srp 25, 2006 12:11 pm
- Bydliště: Východ Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poruchy a opravy Tater
Omlouvám se, je to na T815 6x6 VVN.
Re: Poruchy a opravy Tater
U klasické 815 se dostaneš na vypínače zespodu a na kontrolky shora pod deklem,palubovku tahat ven nemusíš,akorát si trošku poškrábeš ruce...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Poruchy a opravy Tater
Pavle, promiň, ale tady se bavíme o 30 a více let staré Tatře. Nemyslím že by si výrobci nákladních aut té doby měli co vyčítat.
Dnešní Terrno to má jinak. Neříkám že je to výkřik módy, ale z praktického hlediska proti tomu nic nemám. Ono na každém autě je něco, nad čím zůstává rozum stát, a třeba zrovna žárovky v přístrojové umí člověka pěkně potrápit i u jiných aut.
Dnešní Terrno to má jinak. Neříkám že je to výkřik módy, ale z praktického hlediska proti tomu nic nemám. Ono na každém autě je něco, nad čím zůstává rozum stát, a třeba zrovna žárovky v přístrojové umí člověka pěkně potrápit i u jiných aut.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahoj, tak pokračujeme, před několika dny jsme tady řešili princip ARCHu. Starej je zapečenej, koupili jsme nějakýho "asi číňana", ale o něj tak nejde, pořád nám tekl olej z té "průduchové" trubky takže jsme si řekli pokud teče vnitřkem z archu tak odpojíme arch úplně. Hadice k archu jsme spojili mimo, tím olej teče rovnou do spojky, mimo arch ventilátor se točí naplno a z průduchové trubky by žádný olej neměl téct. ...ale ....
přidáš plyn a z trubičky začne kapat olej, a pak to teče z archu a kolem něj, takže místo trubičky na výdech je to "zásobování archu olejem" ještě jsme nesundavali dekly na motoru kam to vede, ale pokud ta trubička má funkci výdechu, tak je ucpaná a od někud z motoru se do ní tlačí olej místo aby stékal do vany, takže asi přicpaný odpařovák motoru ? Trubičku jsme ucpali a je pokoj, předtím byl furt arch a vše kolem "poblitý olejem"
Až se dostanu z neschopenky, tak asi začnu řešit Lubošův Lerch, přeci jen úplně bez regulace to nechat nechci, teď je to "zadeklovaný" aby to nepřechlazovalo, na léto to trochu odstrojíme, ale nerad bych se sám ukázal za blba až zapomenu po kopcem vyhodit dekl na vrtuli
přidáš plyn a z trubičky začne kapat olej, a pak to teče z archu a kolem něj, takže místo trubičky na výdech je to "zásobování archu olejem" ještě jsme nesundavali dekly na motoru kam to vede, ale pokud ta trubička má funkci výdechu, tak je ucpaná a od někud z motoru se do ní tlačí olej místo aby stékal do vany, takže asi přicpaný odpařovák motoru ? Trubičku jsme ucpali a je pokoj, předtím byl furt arch a vše kolem "poblitý olejem"
Až se dostanu z neschopenky, tak asi začnu řešit Lubošův Lerch, přeci jen úplně bez regulace to nechat nechci, teď je to "zadeklovaný" aby to nepřechlazovalo, na léto to trochu odstrojíme, ale nerad bych se sám ukázal za blba až zapomenu po kopcem vyhodit dekl na vrtuli
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů